Tuli isot rahat veikkaukselta

Anonyymi-ap

Hahhaa. Meikä relaa. Hahhaa!

12

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eipä kovin isot kun ei Veikkaus kerro paikkakunnasta mitään.

• Anonyymi

Kolmesataa euroakin voi olla jollekkin Jonnelle iso raha, älä lyttää.

• Anonyymi

Niin totta. Aloittaja sai vähän yli satkun ja sitten iloitsee yli kaiken.

• Anonyymi

AP.PÖSILÖ VOITTI 1,- EURON

• Anonyymi

Iso raha on niin suhteellinen asia. Jollekin se on satojatuhansia euroja jollekin 500 euroa, jopa pienempikin raha on jollekin iso.

• Anonyymi

Putkilla ei saa lyödä hevosia!

• Anonyymi

Sitten kun yksityishenkilö rakennuttaa Orimattilaan monitoimiareenan tuohon lahdentienvarteen YsiVitoselta vähän villintietä päin niin tiedätten että meikäläinen on se joka Eurojaskasta voitti kymmeniä miljoonia euroja. Monitoimiareenan nimestä järjestän kilpailun ja voittanut nimiehdotus palkitaan Jopo merkkisellä polkupyörällä.
      Ja avajaisissa paistetaan kokonainen härän puolikas ja sitä syödään raikkaan lähdeveden kera niin että rasva vaan valuu suupielistä. Läsäksi tilataan Pommijätkiltä suuri ilotulitus.
      Tämän kaiken kruunaa avajaispeli jossa Jokerit pelaa Pelicansia vastaan harjoituspelin. Siihen matsiin on sitten vapaapääsy.

• Anonyymi

Milloin rakennustyöt alkaa?

T: Keijo

Ps: mulla on kaivinkone

• Anonyymi

Heti kun saan voiton ja suunnitelmat ja lupa-asiat on kunnossa sekä pääurakoitsija on valittu. Vuosi menee rakentamisessa ja sitten on ne isot avajaiset.

• Anonyymi00012

Jänniä sopimisia täällä Suomi24:ssä. Outo juttu. Yleensä kaverukset tietää hyvinkin toistensa vehkeet, mutta sä koit tarpeelliseksi kertoa että sulla on kaivinkone? Käsittääkseni miehet ihan oikeasti tietää TOSI hyvin että mitä toisella on ja jonkun kaivinkoneen piilottaminen on aika hankalaa. Luulisin sen nyt näkyvänkin.

• Anonyymi

Selvä, ruppeen laittaa konetta kuntoon kunhan kotiudun, Irkku voi tulla perähenkilöksi.

T: Keijo

• Anonyymi00013

Onko kuokka jo maahan isketty?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1495
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe