Helpoin tapa päästä eroon häiriköstä on torjua hänet.
Torjuminen tapahtuu klikkaamalla nimimerkin edessä olevaa puhekuplaa, jolloin puhekuplan päälle tulee punainen rasti.
Torjuminen aiheuttaa sen, että et näe enää torjumasi henkilön kirjoittamia häiritseviä viestejä.
Voit poistaa torjumisen klikkaamalla puhekuplaa uudelleen, jolloin punainen rasti poistuu ja näet kirjoittajan kirjoittamat viestit.
Voit ilmoittaa häiriköivästä nimimerkistä chat-huoneen luotsille.
Häiritsevän keskustelijan viestit
9
427
Vastaukset
- Anonyymi
Onks muka näin helppoo?
Mä luulin että pitää jotenkin fyysisesti katkaista piuhoja, jossain sähkö kaapissa tai tietsikan takana - Anonyymi
Rukseja käyttävät vain ne jotka eivät suvaitse muiden mielipiteitä..Sätin ilmapiiri ei niistä parene.
- Anonyymi
Ai esimerkiksi huoraksi haukkumista tai jotain muuta nimittelyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai esimerkiksi huoraksi haukkumista tai jotain muuta nimittelyä?
Idiootiks kannattaa nimetä kaikki tai jotenkin muuten vaan vajavaisiksi imeväisiksi? ai vai kuinka? Häh???? Sehän ei oo missään mielessä ees alentavaa eikä ylentävää, eikä edes kehumista .., ...., vai kuinka, ai ai ai ai ??
- Anonyymi
Kilkkaaminen tapahtuu omin käsin.
- Anonyymi
Kannattaa olla ärsyyntynyt ja ärsytetty, häiritty ja häiriintynyt, kaikesta, mitä näkee, vaikkei ne liittyisi millään lailla itseen tai mihinkään.
Mielensä pahoitus ja muiden juttuihin puuttuminen/ sekaantuminen on taidetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa olla ärsyyntynyt ja ärsytetty, häiritty ja häiriintynyt, kaikesta, mitä näkee, vaikkei ne liittyisi millään lailla itseen tai mihinkään.
Mielensä pahoitus ja muiden juttuihin puuttuminen/ sekaantuminen on taidetta.Kyllä, ja tuon "taiteenlajin" osaa ehkä parhaiten lannanhajun keskellä asuva emakko eli Pohjan Akka, joka rakastaa puhumista ylellä omasta alapäästään, luullen vissiin ressukka että moisella huomiota muilta kuin onni.pusulta irtoo....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja tuon "taiteenlajin" osaa ehkä parhaiten lannanhajun keskellä asuva emakko eli Pohjan Akka, joka rakastaa puhumista ylellä omasta alapäästään, luullen vissiin ressukka että moisella huomiota muilta kuin onni.pusulta irtoo....
Kannattaa kertoa suureen ääneen, mitä mieltä on mistäkin rivistä, chat-viestistä ja viestittelijästä. Kannattaa yrittää vaikuttaa suoraan ruudulta ihmisten mielipiteisiin, ikään kuin kaikki lukevat olisivat suurilammaslauma. joka toistettaessa, määMÄÄmää, tarpeeksi monta kertaa,
oppii menemään polvilleen ja kunnioituksella julistamaan : tietenkin SÄsäSÄ.
🐑🐏🐑🐏🐑🐏🐑🐏🐑🐏🐑🐏
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3241032- 43875
- 38722
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156710- 43652
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521