Häiritsevän keskustelijan viestit

Anonyymi-ap

Helpoin tapa päästä eroon häiriköstä on torjua hänet.

Torjuminen tapahtuu klikkaamalla nimimerkin edessä olevaa puhekuplaa, jolloin puhekuplan päälle tulee punainen rasti.

Torjuminen aiheuttaa sen, että et näe enää torjumasi henkilön kirjoittamia häiritseviä viestejä.

Voit poistaa torjumisen klikkaamalla puhekuplaa uudelleen, jolloin punainen rasti poistuu ja näet kirjoittajan kirjoittamat viestit.

Voit ilmoittaa häiriköivästä nimimerkistä chat-huoneen luotsille.

9

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onks muka näin helppoo?
      Mä luulin että pitää jotenkin fyysisesti katkaista piuhoja, jossain sähkö kaapissa tai tietsikan takana

    • Anonyymi

      Rukseja käyttävät vain ne jotka eivät suvaitse muiden mielipiteitä..Sätin ilmapiiri ei niistä parene.

      • Anonyymi

        Ai esimerkiksi huoraksi haukkumista tai jotain muuta nimittelyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai esimerkiksi huoraksi haukkumista tai jotain muuta nimittelyä?

        Idiootiks kannattaa nimetä kaikki tai jotenkin muuten vaan vajavaisiksi imeväisiksi? ai vai kuinka? Häh???? Sehän ei oo missään mielessä ees alentavaa eikä ylentävää, eikä edes kehumista .., ...., vai kuinka, ai ai ai ai ??


    • Anonyymi

      Kilkkaaminen tapahtuu omin käsin.

      • Anonyymi

        Kannattaa olla ärsyyntynyt ja ärsytetty, häiritty ja häiriintynyt, kaikesta, mitä näkee, vaikkei ne liittyisi millään lailla itseen tai mihinkään.

        Mielensä pahoitus ja muiden juttuihin puuttuminen/ sekaantuminen on taidetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla ärsyyntynyt ja ärsytetty, häiritty ja häiriintynyt, kaikesta, mitä näkee, vaikkei ne liittyisi millään lailla itseen tai mihinkään.

        Mielensä pahoitus ja muiden juttuihin puuttuminen/ sekaantuminen on taidetta.

        Kyllä, ja tuon "taiteenlajin" osaa ehkä parhaiten lannanhajun keskellä asuva emakko eli Pohjan Akka, joka rakastaa puhumista ylellä omasta alapäästään, luullen vissiin ressukka että moisella huomiota muilta kuin onni.pusulta irtoo....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ja tuon "taiteenlajin" osaa ehkä parhaiten lannanhajun keskellä asuva emakko eli Pohjan Akka, joka rakastaa puhumista ylellä omasta alapäästään, luullen vissiin ressukka että moisella huomiota muilta kuin onni.pusulta irtoo....

        Kannattaa kertoa suureen ääneen, mitä mieltä on mistäkin rivistä, chat-viestistä ja viestittelijästä. Kannattaa yrittää vaikuttaa suoraan ruudulta ihmisten mielipiteisiin, ikään kuin kaikki lukevat olisivat suurilammaslauma. joka toistettaessa, määMÄÄmää, tarpeeksi monta kertaa,
        oppii menemään polvilleen ja kunnioituksella julistamaan : tietenkin SÄsäSÄ.
        🐑🐏🐑🐏🐑🐏🐑🐏🐑🐏🐑🐏


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe