miten asenan win 11 konelleni kun kone ei tue sitä?kokeilin flype 11 mutta ei onistunut käskee sulkea sen win11 .ilmoitaa ettei ole tmp tiedostoa,ja heitää virhekoodin.Mitä pitäisi tehdä??
kertokaa vanhalle ukkelille joka ei osaa englantia ja tarvitaisiin helpot ohjeet.
windos 11 miten asenan sen.
6
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpaa pitäisi ehdottaa? Älä ota enää vai opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Ei Flybe enää toimi.
https://www.lentoposti.fi/lentoyhtiot/flybe - Anonyymi
Aloitus on ..jakin trollausta!
Pyhänä just asensin Flyby11, ei mitään ilmoitellut TPM tiedostoista.
Tiedä sitten mitä sillä Ubuntulla ilmoittelee, flype 11 ja tmp tiedostoista
Taitaa aloittaja olla joku TPS tai SMP fani?
Aloitus on selvästi tehty Linuxilla.... - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=Dm7KKwyoJzs&t=345s
Videolla win11 asennus Rufus asennusohjelmalla, jolla saadaan asennus suoritettua kiertämällä TPM moduulivaatimus. - Anonyymi
On se yhtä säätöä tuo windows.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745