Suomussalmen pöljät, Aittokosken möljäy

Anonyymi-ap

Heippa kivaa teille Suomussalmen pöljät, Aittokosken möljät. Vesi virtaa vielä Aittokoskessa, olettaa hän eli minä ite. Joka pitäjässä on muutama, "jolle ei sähköjä vedetty vintille asti, hissi ei kulje kattohuoneistoon, lapsena kannettu jenkkikassissa ja kantojen kohdalla ei nostettu ylös, ei oo kaikki inkkarit kanootissa", etc.
Laittakaapa listaa näistä pökelöistä, katotaan muistanko heistä ketään. Vaikka nimikirjaimet, hauskaa on arvuuttelupeli. Ja tasa-arvon vuoksi kerron teille, rakkaat aborginaalit, että itse kuulun tuohon edellä kuvailtuun joukkoon. Ei tarvitse heti eka kommentissa mainita aloittajaa! Olen mikä olen😄

11

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on kyllä aboriginaali! Eikä penaalin terävin kynä.😃- minäkään

• Anonyymi

Pölöhö aloitus.

• Anonyymi

Joo... täällähän on myös Pölhöläntie....

.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo... täällähän on myös Pölhöläntie....

.

Pölöhölänvaara .
        Ei teällä oo kettään pöijie ollukkaan koskaan. Ollaan niiku ollaan.

• Anonyymi

Pölöhöjä pöllöjä ja vallan viisaita täällä riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Pölöhöjä pöllöjä ja vallan viisaita täällä riittää.

Keskivertoa viisaempie on Suomussalamen kunnassa ihmiset. Etelänvetelät on keskitason alapuolella.

• Anonyymi

Joko Hukirellu mainittu?

• Anonyymi

Kuulkaa korpeimme kuiskintaa...

Oli joutoaikaa ja katselin arki-iltapäivällä TVtä jokunen - toinenkin jokunen tovi sitten, siellä oli lähetys europarlamentin "täysistunnosta"... Sali oli lähes tyhjä, vain muutamia edustajia istuskeli siellä täällä omissa touhuissaan. Syy, miksi itse havahduin kuulolle oli Eu-parlamentti Merjamme "täysistunto puhe" joka jossain vaiheessa muuttui KUULKAA KORPEIMME KUISKINNAKSI ja hetken kuluttua paikalla olevien "raikuviin" ablooteihin... Merja varmaan päätti hiukan piristää "runsasta" yleisöään...

• Anonyymi

Mitä tämä kirjoittelija haluaa. Ketä kiinnostaa mita siellä tapahtuu. Hauku välillä romaaneja tai muita kylän hulluja joita on ihan riittävästi

• Anonyymi

Haukutaan tosiaankin kirjoja. Oliko Hyvä vai huono romaani?

• Anonyymi

Yks pökelö. Nimeä en tiiä,ajaa valkosella autolla.
      Kuulema paikallinen kylähullu. Semmonen pökelö.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      200
      4628
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      31
      3210
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      33
      2931
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      83
      2877
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      60
      2806
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2635
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2381
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      100
      2169
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      141
      1463
    10. Missä me nähtiin viimeksi nainen

Paikka ja siitä vähän kuvailua. Mitä kohtaamisessa tapahtui?
      Ikävä
      63
      1158
    Aihe