Heippa kivaa teille Suomussalmen pöljät, Aittokosken möljät. Vesi virtaa vielä Aittokoskessa, olettaa hän eli minä ite. Joka pitäjässä on muutama, "jolle ei sähköjä vedetty vintille asti, hissi ei kulje kattohuoneistoon, lapsena kannettu jenkkikassissa ja kantojen kohdalla ei nostettu ylös, ei oo kaikki inkkarit kanootissa", etc.
Laittakaapa listaa näistä pökelöistä, katotaan muistanko heistä ketään. Vaikka nimikirjaimet, hauskaa on arvuuttelupeli. Ja tasa-arvon vuoksi kerron teille, rakkaat aborginaalit, että itse kuulun tuohon edellä kuvailtuun joukkoon. Ei tarvitse heti eka kommentissa mainita aloittajaa! Olen mikä olen😄
Suomussalmen pöljät, Aittokosken möljäy
11
658
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kyllä aboriginaali! Eikä penaalin terävin kynä.😃- minäkään
- Anonyymi
Pölöhö aloitus.
- Anonyymi
Joo... täällähän on myös Pölhöläntie....
. Anonyymi kirjoitti:
Joo... täällähän on myös Pölhöläntie....
.Pölöhölänvaara .
Ei teällä oo kettään pöijie ollukkaan koskaan. Ollaan niiku ollaan.- Anonyymi
Pölöhöjä pöllöjä ja vallan viisaita täällä riittää.
Anonyymi kirjoitti:
Pölöhöjä pöllöjä ja vallan viisaita täällä riittää.
Keskivertoa viisaempie on Suomussalamen kunnassa ihmiset. Etelänvetelät on keskitason alapuolella.
- Anonyymi
Joko Hukirellu mainittu?
- Anonyymi
Kuulkaa korpeimme kuiskintaa...
Oli joutoaikaa ja katselin arki-iltapäivällä TVtä jokunen - toinenkin jokunen tovi sitten, siellä oli lähetys europarlamentin "täysistunnosta"... Sali oli lähes tyhjä, vain muutamia edustajia istuskeli siellä täällä omissa touhuissaan. Syy, miksi itse havahduin kuulolle oli Eu-parlamentti Merjamme "täysistunto puhe" joka jossain vaiheessa muuttui KUULKAA KORPEIMME KUISKINNAKSI ja hetken kuluttua paikalla olevien "raikuviin" ablooteihin... Merja varmaan päätti hiukan piristää "runsasta" yleisöään... - Anonyymi
Mitä tämä kirjoittelija haluaa. Ketä kiinnostaa mita siellä tapahtuu. Hauku välillä romaaneja tai muita kylän hulluja joita on ihan riittävästi
- Anonyymi
Haukutaan tosiaankin kirjoja. Oliko Hyvä vai huono romaani?
- Anonyymi
Yks pökelö. Nimeä en tiiä,ajaa valkosella autolla.
Kuulema paikallinen kylähullu. Semmonen pökelö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6232606Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182056Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232040JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191586- 671554
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641498- 1261262
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191044Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988