Karhu ja metsästäjä

ihan hyvä vitsi jos älyätte

Olipa kerran aloitteleva metsästäjä,joka oli saanut metsästys kortin ja aseenkanto luvan hiljattain. Karhun metsästys oli alkanut ja metsästäjä meni ostamaan kiväärin ja panokset. Sitten kun kaikki tarvittavat oli ostettu metsästäjä polkasi autonsa kaasua ja lähti metsästämään. Pian hän oli metsästysalueella,joten hän pisti auton hiekkatien reunaan ja lähti kävelemään metsään. Tunnin vaelluksen jälkeen metsästäjä näki karhun syömässä marjoja. Hän ampui karhua ja oli varma osumastaan,koska karhu lensi voltilla viereiseen pusikkoon.

Metsästäjä: "Jes osuinpas ensimmäisellä!!"

Kun metsästäjä meni katsomaan pusikkoon iloisena kuollutta karhua.

Metsästäjä: "Mitä helvettiä? karhu ei ole täällä! "
Kohta metsästäjän olalle koputti joku. Metsästäjä kääntyi ja säikähti.

Metsästäjä: "Mi-Mitä vittua? miten sinä karhu voit olla elävänä jos ammuin sinut?"

Karhu: "Elä siitä välitä. Saat panna minua perseeseen tai muuten syön sinut."

Metsästäjä mietti hetken ja alkoi panemaan karhua .Pian metsästäjä oli taas metsällä. 2Tunnin vaelluksen jälkeen hän näki karhun syömässä marjoja. Hän ampui ja yllätys yllätys karhu lensi voltilla pusikkoon. Metsästäjä Juoksi pusikkoon katsomaan kuollutta karhua. Karhua ei kuitenkaan pusikossa näkynyt. Metsästäjä oli ihmeissään. Kohta kuitenkin samanlainen olalle kopautus tuntui olkapäässä. Metsästäjä kääntyi ja säikähti jälleen.

Karhu: "Taisit pitää äskeisestä?!"

0

1413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
        Ikävä
        243
        2171
      2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
        Ikävä
        15
        1430
      3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
        Ikävä
        14
        1386
      4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
        Hindulaisuus
        371
        1245
      5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
        Kuhmo
        21
        948
      6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
        Maahanmuutto
        162
        838
      7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
        Ikävä
        19
        806
      8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
        Ikävä
        75
        742
      9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
        Ikävä
        57
        736
      10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
        Ikävä
        101
        675
      Aihe