juonnista veroja.
Maksan oluen
11
298
Vastaukset
- Anonyymi
Vesijohtovesikin on verollista ja muut juomat
- Anonyymi
Oluen verotus voisi olla korkeampikin niin tulisi juotua vähemmän niin outokumpukin saattaisi pienentyä. Ympärysmitta nyt 172c,
t naapurin masa, perähikiä. Savo - Anonyymi
Oletsiis hyvä veronmaksaja
- Anonyymi
kiljusta maksetaan myös
- Anonyymi
Mutta et työllistä panimotyöntekijöitä vai onkohan ne täysin automatisoituja?
- Anonyymi
Ostan toimeentulolla olutta. Tupauuno, kuopio. Varsinaishame.
- Anonyymi
savolaista maistuvaista totesi gunnar kauniaisesta elämysmatkallaan kuopioon paikallisesta savolaista maistuvaista totesi gunnar kauniaisesta elämysmatkallaan kuopioon paikallisesta hampparin käyrästä. Mycket bra, helvete! käyrästä. Mycket bra, helvete!
- Anonyymi
Valtio saa oluen verossa takaisin sinulle ja minulle antamiaan lahoja💸
Petaalastuuno, savo - Anonyymi
Ole onnellinen, kun saat maksaa veroja ja palvella Petteriä ja hänen ollikarkkejaan.
- Anonyymi
Betaalast?
- Anonyymi
Sähköstäkin menee veroa ja pimeässä en suostu istumaan, joten tein
uuden edullisemman sähkösopimuksen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1285373HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164775Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu863980Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833320- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321809- 141418
- 171328
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221322Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t521233