Miksi Google-tilini täyttyy itsestään? Viikko sitten siellä oli 13,9 gigaa ja kun lisäsin muutaman pienen videon ja kuvia, niin ilmoitti olevan 14,7 gigaa. Lisätyt ovat maksimissaan kymmenesosa siitä mitä G-tili täyttyi. Pari päivää myöhemmin (vaikka en lisännyt mitään), niin ilmoitti tilin olevan täynnä.
Poistin isoja videoita ja ilmoitti siellä olevan 13,1 gigaa. Tänään menin katsomaan, niin nyt on 13,7 gigaa, vaikka sinne on lisääntynyt vain kolme parin megan kuvaa puhelimen kameran kautta. Puhelimen kuvat varmuuskopioituvat Google-tililleni, mutta niitä ei pitäisi olla haitaksi asti.
Gmailissa on noin 10 megan edestä ja Drivessä noin 20 megaa tiedostoja. Sähköpostit ovat olleet pelkkiä viestejä em. aikana ja poistelen turhat ajoittain. Muuta en ole harrastanut Google-tililläni. Olen tyhjentänyt roskakorit.
Google-tilini koostuu lähes täysin kuvista, joita (albumeja) olen jakanut ja siksi siellä. Kuvat ovat lisäksi läppärillä ja kahdella ulkoisella kovalevyllä, joten se puoli ei "suoranaisesti" auta. Toinen google-tili on yksi mahdollisuus, mutta miksi tili täyttyy "itsestään"? Onko tässä Googlella rahastusmahdollisuus lisätilassa mielessä?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista ja neuvoista!
Google-tili täyttyy itsestään
Anonyymi-ap
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedoston koko voidaan ilmoittaa eri tavoin riippuen siitä, käytetäänkö kymmen-, binaari- vai joskus jopa heksadesimaalista lukujärjestelmää.
- Anonyymi
Kerrotko konkreettisia esimerkkejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189