kela ei myöskään hyväksy liian kallista vuokraa.
Kelan kanssa mikään ei ole varmaa
7
162
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinäinen voi asua soluasunnossa, asuntolassa ja tuetussa asumispalvelussa miksi valitat ruikutat kalliista vuokrista
- Anonyymi
Miksi pitäisi jos on sopiva asunto.
- Anonyymi
Jos asuminen on liian kallista, kyllä Kelakin tulee hyväksymään liian kalliit vuokrat, vaikka sitten pikku pakolla.
Se pikku pakko tulee laista, ml. perustuslaki.
Kela voi antaa kehoituksiaan hallitukselle että hoitakaapa asumisen hinta takaisin alaspäin, jotta ei tarvitse koko ajan tämmöistä teatteria pitää asumisen hinnan kallistumisesta. - Anonyymi
rakennetaan viikingi aikaisia asuntoja: pitkiä kommunaallisia, luonnon materiaaleista niin kuin makasiinit
- Anonyymi
Kelaton kommuuni starttaa käyntiin
- Anonyymi
Perustuslailla taataan mm. oikeus elämään, jota ei voida alkaa kumoamaan jollakin hallituksen poliittisella kohtuullisuuskäsityksellä.
Vaikka asumisessa ei suoranaisesti ole kyse oikeudesta elämään, sama periaate siinäkin kuitenkin on, että ei oikeuksia voida alkaa jollakin vinoon menneellä viranomaiskäsityksellä "kohtuullisuudesta" kumoamaan.
Suomessa on itse asiassa tämmöisiä poliittisilla perusteilla tapahtuvia lakiin perustuvien oikeuksien tärvely useammassakin kohdassa sosiaaliturvaa, täytyypä tutkia asiaa lisää, kuuluu todennäköisesti lainvalvojan selviteltäväksi että mikä ihmeen "kohtuullisuus" oikeuttaa hallitusta toimimaan niin että perustuslailliset oikeudetkaan ei enää toteudu. - Anonyymi
Kyllä kela hyväksyy kuten aina ennenkin muttei yli kuntarajojen meneviä summia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392627
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381493- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621