Nykyisin asiakaspalvelualallakin heti turpa lörpähtää jos ei sukulainen. Heippahei ja selin käännytään eikä sieltä kuikistella, vaikka joskus piruuttani hieman provoa olen heittänyt.
Kainuussa ennen uteliaana tuntematon vastaanotettiin ja ystävällisiä oltiin.
19
801
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa että nuo oman naamansa kuvaajat ja videoivat ovat jääneet muutenkin luojalta saaliin puolelle.
- Anonyymi
Heillä oma jännä elämänsä, ei kuulu taviksille.
- Anonyymi
Varatut jolla game over sotkee, kun muuta enää voida.
- Anonyymi
Sinulle kuvat, videot ja yleensä esiintyminen oli se ykkösjuttu. Taas minä vedän matalaa profiilia ja elän joka päivä itselleni. Et halunnut tylsään arkiseen yhtyä.
- Anonyymi
Nyt kyllä olen jo hieman pettynyt sinuun Venla. Noh, itse valintasi teet, päätä mitä haluat olen valmis aina kuin aitokiuas.
- Anonyymi
älä haksahda narsistiin, hän ei ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä haksahda narsistiin, hän ei ok.
Hänen haluprseessä olet kaukana kärjestä.
- Anonyymi
Venlan kalenteri jo täynnä loppuvuodesi . Kevättalvella voi vartin vuoro löytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venlan kalenteri jo täynnä loppuvuodesi . Kevättalvella voi vartin vuoro löytyä.
Huomasin tyhmän provon. Jos ja kun me yhteen kuulutaan ja sitä ei voi estää kukaan. Ollaan yhdessä, vaikka sinulta odotan yhteyttä. Taitaa olla kiinnostus jo muualla?
- Anonyymi
Kaunis myyjätär. Olisiko minuun rakastunut tulenpalavasti!
- Anonyymi
Voi hyvinkin olla, kun minä kosiskelin hieman viileältä vaikutti.
- Anonyymi
Ikävä kyllä kainuulaiset ovat maamme tyhmin heimo. Sodassa niistä on ollut apua, kun ovat mitä ovat.
Muistaakseni E Lampen muisteli muistelmissaan, että: savolaiset ja pohjalaiset ovat parasta ainesta kun hyökätään. Puolustussodassa taas hämäläiset ja kainuulaiset ovat hyviä; nopeammat heimot ovat ehtineet tekemään iskunsa ja nämä kaksi viimeksi mainittua ovat taas niin hitaita etteivät ehdi nopeampien heimojen mukaan perääntymään.- Anonyymi
Nainen on parhaimmillaan hieman yksinkertaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmempi saanti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin!
- Anonyymi
Puolangalla kepulit ihmettelee edelleen...."mistä saataisiin lisää asukkaita"?
Typeryksiä ja itselleen valehtelijoita kun ovat.
Lukekaa näitä aloituksia. Kaikissa on lähes kirjoitustaidottomien typerysten kehotuksia muuttaa muualle.
Mutta kaikki ei muuta muualle. Heillä on tehtävä. Puhdistaa ja tehdä näkyväksi kepurikollisuus ja sisäsiittoisuus, että vuosisatoja jatkunut sukuruzaus.
Jotta tervepäiset voisivat sitten muuttaa Puolangalle.- Anonyymi
No ei tänne naisia ainakaan Suomesta saa. Ei semmoista naista, joka tulisi kierosilmäisen hihittäjän syrjäiseen asumukseen kiljua keittämään ja lantaa luomaan. Ehkä thaimaasta voisi joku naikkonen Puolankalaan tulla? Se menisi taas huijauksen ja ihmiskaupan puolelle. Eli puolankalaan ei kukaan täyspäinen tule. Pirttipekkojen tulee harrastaa edelleen sitä samaa , josta ne on tunnetuksi tulleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tänne naisia ainakaan Suomesta saa. Ei semmoista naista, joka tulisi kierosilmäisen hihittäjän syrjäiseen asumukseen kiljua keittämään ja lantaa luomaan. Ehkä thaimaasta voisi joku naikkonen Puolankalaan tulla? Se menisi taas huijauksen ja ihmiskaupan puolelle. Eli puolankalaan ei kukaan täyspäinen tule. Pirttipekkojen tulee harrastaa edelleen sitä samaa , josta ne on tunnetuksi tulleet.
Ihmiskauppaa olisi jos thaimaannainen huijattaisiin. Varmaan välittäjäkin sanoisi samoin kuin öljysheikille, että eiköhän sinulle riitä tuo entinen.
- Anonyymi
"Tervekätinen mies ei naista kaipaa" Martti Tyrkkö. Savottapappina Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974