Tinderin hoitsuille ei kelpaa tavis mies

Anonyymi-ap

Kokeilin läpällä ei ainuttakaan tykkäystä. Menen naimisiin viinapullon kanssa 🍻

42

462

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mikä se tämä hilma mitä suomi24 myös mainostaa jos mainosblokki pois päältä, näkee jossain.. se on kuin tinder kopio

oon käyttäny tinder ja hilmaa tovin, vain yks ulkomainen jotain höpötti ja katosi sitten

• Anonyymi

Itse kokeillut sata kertaa sellaista että spämmäisin joka käyttäjällä tykkäyksen sain 0 matchiä. Ei niille naisille kelpaa tavis mies ollenkaan pitää olla rikas mies millä on kesämökki ja bemari pihassa ja isot tulot. Poistin koko tilin ajanhukkaa. Ei mua oikeestaan ees haittaa vaikka en saa naisia on muuta tekemistä. Kannattaa tehdä jotakin tuottavampaa kuin iskeä naisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kokeillut sata kertaa sellaista että spämmäisin joka käyttäjällä tykkäyksen sain 0 matchiä. Ei niille naisille kelpaa tavis mies ollenkaan pitää olla rikas mies millä on kesämökki ja bemari pihassa ja isot tulot. Poistin koko tilin ajanhukkaa. Ei mua oikeestaan ees haittaa vaikka en saa naisia on muuta tekemistä. Kannattaa tehdä jotakin tuottavampaa kuin iskeä naisia

sama on, ei ole esittää mitään mökki ja veneily kuvia

ihmettelen kyllä miksi ne naiset jotka vene ratissa seisoo vielä , ym matka kuvia,

kai joku rikas liikemies tulee niille?

tai ne puumia ketä havittelee helppoja opiskelija poikia panemaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihmettelen kyllä miksi ne naiset jotka vene ratissa seisoo vielä , ym matka kuvia,

Tinder on paska. Samat käyttäjät pyörivät siellä vuodesta toiseen eivätkä löydä miestä koska ei niille mikään kelpaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahan perässä ne naiset on. Jos olet tavis ja keskivertoa huonompi ulkonäkö ja olet pienituloinen ei mitään toivoa. Naiset ovat rahan ja statuksen perässä eivätkä ne oikeasti rakasta. Poistin en mee enää takaisin. Ei mua ees haittaa on muutenkin parempaa tekemistä kuin jotkut Naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinder on paska. Samat käyttäjät pyörivät siellä vuodesta toiseen eivätkä löydä miestä koska ei niille mikään kelpaa

Nuo Tinderin naiset ovat " kestokulutushyödykkeitä", joista kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi

Siitä tiedät että nainen on oikea haluaa sinut vaikka olisit työtön ja ruma tai sinulla menisi huonosti jne. Jos vaatii että pitää käydä töissä tai vastaavaa ei ole aito

• Anonyymi

No mikä siinä töissä käymisessä noin kauheeta on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä siinä töissä käymisessä noin kauheeta on?

Ei mikään mutta sitä tarkoitin sillä ettei nainen joka tykkää aidosti sinusta tai on rakastunut ei pidä vaatimus listaa

• Anonyymi

Kajaanissa on paljon nuoria sinkkunaisia jotka ovat jatkuvasti ilman miestä. Tuttuja naamoja näkyi tinderissä kun kokeilin vaikka en heitä tunne mutta olen nähnyt töissä kaupan kassoilla jne siitä tunnistin ne naiset. Se on vaan niin että he pitävät vaatimuksia niin ei sitä kumppania sitten löydy. Sen ymmärrän ettei narkkaria halua kukaan jne. Mulle kelpaisi oikeastaan kuka vain mutta ei narkkaria tai rikollista jne mutta tavallinen nainen ei haittaa vaikka on pienituloinen

• Anonyymi

joku naine oli koko nimellä mutta se lyhensi myöhemin nimen

heti kyseli panemaan, semmoisella vaihtuu ukot päivittäin siis..

• Anonyymi

Ei kannata käyttää niitä deitti appeja ajanhukkaa. Et saa osumia jos et ole malli tai rikas

• Anonyymi

Tavan miehelle on hyvin vaikeaa saada nainen Varsinkin rumat ja pienituloiset

• Anonyymi

Minä kun olen rikas, komea ja supliikkimies, naiset tinderissä kilvan tarjoutuvat. Kiva pelata monen kanssa ja kerätä kaatoja päiväkirjan nurkkaan.

• Anonyymi

Kaikilla näillä laihoilla haisee hengitys pahalle ettei mieli tee istua samaan pöytään syömään.

• Anonyymi

Täälläkö on naisten miehiä?

• Anonyymi

Kauheita nössöjä nämä naisten miehet eivät saa mitään aikaiseksi naisten kanssa ei edes taloa saa ostetuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauheita nössöjä nämä naisten miehet eivät saa mitään aikaiseksi naisten kanssa ei edes taloa saa ostetuksi.

Nämä saavat päinvastaisia asioita aikaiseksi naiset jättävät menemättä töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähintään talon ostaminen mitä mieheltä vaaditaan miesten maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten maailma on julma paikka eikä tänne pääse helpoilla saavutuksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule kutsua ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman talonkirjaote et pääse paljon mihinkään et ravintoloihin et lentokoneeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman talonkirjaote et pääse paljon mihinkään et ravintoloihin et lentokoneeseen.

Suomi ei ole mikään Kiina!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taidat olla sellainen miesten mies

• Anonyymi

Jos juipit laittaisitte ne älykännykät kiinni ja menisitte baariin ja tanssilavoille ja tutustuisitte niihin naisiin oikeasti. Pitääkö teille nykyajan ressukoille olla joku tekoäly että uskallatte lähestyä naisia. Eiku rohkeasti naisten juttusille ja olkaa kohteliaita ja huomaavaisia naisille niin eiköhän siitä ala kehittymään jotain ja jos pari ensimmäistä nirpistää nenäänsä niin kolmaskerta jo toden sanoo.

• Anonyymi

Tee latelat,rokkitukka ja törkeet tatskat käsivarsiin

• Anonyymi

...olemme vääränvärisiä ,veli hyvä , aivan vääränvärisiä , kuten hyvän hallintomme yhteiskuntapoliittisesti ja isänmaallisesti edistyneenä itseään pitävät femakot asian näkevät , kokevat ja käytännössä toteuttavat ... Tulokset näemme katukuvassa päivittäin , kuulemme ryöstöistä ja raiskauksista kertovissa uutisissa vähintään viikottain ja koemme vuosittain lisäverolapun saadessamme ...

• Anonyymi

Monet näistä odottaa miehet pitävät vapaata ja annas olla minkälaista valitusta ettei mitään muuta ole vain työtä ä eikä missään käydä ollaan vain Kajaanissa.

• Anonyymi

Mies ei voi pitää vapaata miehellä on paljon enemmän menoja ja kuluja eläkepäivinä kun pitää naisen elättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei voi pitää vapaata miehellä on paljon enemmän menoja ja kuluja eläkepäivinä kun pitää naisen elättää.

Naiset ovat vanhempana heikompia sairaampia oireita tämän takia miehen on huolehdittava kummankin tulevaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ovat vanhempana heikompia sairaampia oireita tämän takia miehen on huolehdittava kummankin tulevaisuudesta.

Naisella alkaa kusi haisemaan jo kymmenen vuotiaana

• Anonyymi

Pitää varmaan alkaa nysväämään nurkassa ettei kukaan pääse yllättämään selän takaa on tämä maailma pelottava paikka

• Anonyymi

Mies hermostuu vähemmästäkin jos naiset kuvittelevat liikoja tai avaavat suunsa miehen puheen päälle

• Anonyymi

Naisten tiktok lähetykset sivuutetaan aika helposti jos ei vähänkään mitään aikuisviihteeseen viittaavaa ole naisten puhetta miehet eivät vapaaehtoisesti kuuntele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten tiktok lähetykset sivuutetaan aika helposti jos ei vähänkään mitään aikuisviihteeseen viittaavaa ole naisten puhetta miehet eivät vapaaehtoisesti kuuntele.

Meikkaamista ja McDonald's ja kanahaukkojen käkätystä

• Anonyymi

Joo tinder kokemuksistani päätellen kierrän naiset jatkossa kaukaa. Mene naimisiin viinapullon kanssa. Suurin osa naisista on pieni tuloisia vassareita mutta kovasti niitä kiinnostaa Nuo liikemiehet joilla on kesämökki ja kallis bemari pihassa

• Anonyymi

Tuossahan tuon näki kun pitkään käytin ettei tavallinen mies niitä kiinnosta. Liikemiehet kyllä kelpaa. Kajaanissa en seurustele yhdenkään naisen kanssa se on varma. Olen sanonut jos naisella on vaatimuksia on niin sanottu gold digger

• Anonyymi

paitti että sulta puuttuu se gold ja muutakin

• Anonyymi

Keskityn jatkossa itseeni enkä edes vilkaisekkaan naisia päin

• Anonyymi

Vois alkaa muslimiksi niin sitten kyllä on naiset kimpussa vaikka eläisin kelan rahoilla

• Anonyymi

Naisilla on oikeus valita kumppaninsa ja käyttävät vain tätä oikeutta .
      Siinä tipahtaa tavis miehet heti alussa pois pelistä.
      Muutaman kanssa olen käynyt treffeillä ja puheet heillä sitä luokkaa, että olen toivottanut heille kaikkea hyvää etsintään.
      Minullakin on tiettyjä ehtoja ja jos näyttää siltä, että ei toteudu niin toivottelen hyvää matkaa elämälle.

• Anonyymi

Yleinen elämänkokemukseni opetti, että kun olen johtavassa asemassa niin pienimunainen, mutta suurimahainen ja persjalkainen äijä kelpaa naisille hyvin.
      Se taas johtuu siitä, että nainen luontojaan haluaa pariutua sellaisen uroksen kanssa, joka on menestynyt. Se on naisilla geeneissä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2641
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      128
      2315
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2053
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      129
      2010
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1764
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      149
      1276
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1152
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1110
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1029
    Aihe