Nyt en muista mihin kirjoitti mut tulihan sieltä tekijä ja duunari esiin ,tais olla jonkun lehden julkaisu ja suikero sinne kommentoi
Vastaukset 14
- Anonyymi
Dunari o bärsbårari
- Anonyymi
Ja tällä tiedolla tekee mitä?
- Anonyymi
Millä tiedolla?
- Anonyymi
Jaetaanko täällä TIETOA ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tiedolla?
Sillä tiedolla jonka aloittaja on tänne laittanut. Kysy häneltä lisää jos et vielä ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä tiedolla jonka aloittaja on tänne laittanut. Kysy häneltä lisää jos et vielä ymmärtänyt.
🤡🤡🤡
- Anonyymi
Näyttää kommentoivan uutisvuoksen somessa. Mies tulee sotkemaan omilla jutuillaan keskusteluketjuja. Muutama jo vähän vihjailikin että ketään ei kiinnosta, mutta se ei mennyt miehelle perille.
- Anonyymi
Naamakirjaankin oli ilmestynyt joku "huijarifirma"-tili josta ei epäilystäkään.
- Anonyymi
Joo ei. Uutisvuoksen someenkin laittoi jotain videoita...Minkä ihmeen takia? Ketä sivullista muka oikeesti kiinnostaa ne jorinat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei. Uutisvuoksen someenkin laittoi jotain videoita...Minkä ihmeen takia? Ketä sivullista muka oikeesti kiinnostaa ne jorinat?
Suikero ei ymmärrä sitä, että niistä sen videoista ja muista postauksista näkee ulkopuoliset ihan heti, että kyseinen herra ei käy ihan täysillä.
- Anonyymi
No ketä kiinnostaa mihin se kirjottaa ja mitä? Alottajaa ainakin.
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta!
Virkavaltaa taitaa kyllä kiinnostaa😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542