Eli siis mulla on viimeisen noin puolen vuoden ajan tullut lähes jokaisilla päiväunilla unihalvaus. Se ei koskaan tule yöllä vaan aina päivällä. Olen nukkunut kyllä päiväunia monia vuosia mutta se on alkanut vasta noin puoli vuotta sitten. Se ei enään ole pelottavaa koska tiedostan heti että se on unihalvaus. Haluaisin vaan saada jonkun selityksen tähän koska ei se kivaakaan ole.
Unihalvaus päiväunilla
5
184
Vastaukset
- Anonyymi
Valistunut arvaukseni on että yöllä ja päivällä unesi "syvyys" on erilainen. Ehkä päivällä et vaivu enää niin syvään uneen ja siksi tiedostat unihalvauksen herkemmin kuin yöllä.
- Anonyymi
Nuorempana äijänä heräsin syntymäkodissa vieraillessani unihalvaustilani. Silmäni liikkuivat, mutta keho tuntui monia metrejä pitemmältä.
Jos olisin herännyt kalana, evääkääkään en olis voinu liikuttaa.
Tämäkin merkillistä, että vanhempi veljeni puheli äidilleni keittiössä; "mikähän ryhävalasoire sillä oikein? Hän vaistosi unitilanteeni.
On kai se Googlehaullakin katsottavana, mikä sen aiheuttaa.
vanha gou gou. - Anonyymi
Unettomuutta? ahdistusta? stressi? univajetta?epäsäännöllinen unirytmi?
- Anonyymi
ei oikeastaan mitään näistä
- Anonyymi
Unihalvaus voi tapahtua päiväunien aikana, ja se on tilapäinen lihasten lamaantuminen nukahtamisen tai heräämisen yhteydessä. Vaikka se voi olla pelottavaa, se ei ole vaarallinen.
Jos unihalvaus kokemukset ovat toistuvia ja häiritseviä, voi olla hyvä keskustella asiasta lääkärin tai muun terveydenhuollon ammattilaisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374062- 1003564
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1133502- 783225
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883215Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862875- 392696
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472549- 692523
- 972332