Kun ikää yli 70, niin kiinnostus vastakkaisees sukupuoleen tuntuu hiipuneen (hävinnyt milte kokonaan).
Naisystävästä ero tuli jokunen vuosi sitten.
Nyt naisia kohdatessa tuntuu, että pitää puhuessa varoa, ettei toinen käsitä fliltraluksi.
Kauniita naiset kesämekoissaan on, mutta siinä se kaikki.
Lienee olotila ja tunne molemminpuolinen sama.
Ei edes leläkeläisten lavatansseihin ole kiinnostusta lähteä.
On tässä ikä jotain muutosta saanut aikaan.
Testosteroninpuutettako?
33
297
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa iässä ne naiset kiinnostaa vain tavan puolesta, eikä sitä enää muista edes miksi.
- Anonyymi
Eikö sinua sitten naisseura kiinnosta ollenkaan. Tämä ei ole iskurepliikki mitenkään sinulle, mutta minä haluaisin seksittömän suhteen. Että mentäisiin yhdessä tapahtumiin, käveltäisiin metsäretkillä ja yhdessä laitettaisiin ruokaa. Vierekkäin voisi nukkua vaikka käsi kädessä. Juteltaisiin ja katsottaisiin tv:tä ohjelmiin kantaa ottaen.
On halutkin vähän hiipuneet mutta ei orgasmeihin miestä tarvita. En välittäisi vaan uuden vieraan ihmisen kanssa alkaa tusaamaan.
Onko siis todella niin että haluat olla ihan yksin tai että miesten maailmanparannus-kahviporukka riittää, sellainen on meidän alueella.- Anonyymi
Tuli tänään käytyä kesäteatterissa, ja sunnuntainakin tarkoitus käydä.
Päivällä marjareissuja paarmat seurana. Ei nekään hääviä seuraa olleet
Meinaatko, et mies ja nainen kaveripohjalla talostelisivat ja vierekkäin nukkuisivat.
Eikö tuohon romantiikkaa tarvita. Joko se on iän myötä hiipunut, ja pitkäänkö nainen kestää tällsista kaverisuhdetta.
Entäs uteliaat naapurit ja jälkipolvi, miten moisen niille selität. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, et mies ja nainen kaveripohjalla talostelisivat ja vierekkäin nukkuisivat.
Eikö tuohon romantiikkaa tarvita. Joko se on iän myötä hiipunut, ja pitkäänkö nainen kestää tällsista kaverisuhdetta.
Entäs uteliaat naapurit ja jälkipolvi, miten moisen niille selität.On vanhoja pariskuntia joilla ei enää ole seksiä mutta mukavat keskusteluyhteys, yhteisiä menoja ja läheisyyttä.
Ei kai seksistä tarvitse naapureille kertoa. Minun jälkipolvelle voin kertoa kaikki tai olla kertomatta, eivät kysele eivätkä kyttää. Heille on pääasia että minun on hyvä olla. Tosin ei minulle ainakaan olisi yhtään hävettävää kertoa että on seksitön suhde, mutta enemmän ihmiset hämmästyisivät jos alkaisin puhua seksistä ylipäätään. Lörpöttelen muutaman lauseen mennen tullen rapussa mutta en seksistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs uteliaat naapurit ja jälkipolvi, miten moisen niille selität.Siis kysyt pitkäänkö,, voi olla . Jos suhde on perustettu rakkaudelle niin kestää .
Kyllä monella on ollut sellainen suhde jo aika nuorena . Siis riippuu ihmisestä jolla se suhde ei kestä niin sillekkään ei voi mitään jos seksi on jollekkin se kaikista tärkein asia suhteessa. Samalla kun ikä ei aina ole mikään este seksille on vanhoja pareja joilla on säännöllistä ,seksiä taas toisia joilla ei ole ., sellaista on elämä . Kullakin kohtalonsa - Anonyymi
Täällä toinen joka kaipaisi seksitöntä suhdetta. Olisin vailla kaveria tapahtumiin, joskus matkaseuraksi vaikka risteilylle, joskus sinne tansseihinkin ja vaikka vaan lenkille jutustelemaan. No, tuntuu olevan turha toive.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs uteliaat naapurit ja jälkipolvi, miten moisen niille selität.Ei kai sitä ole selitys velvollinen kenellekkään mitä aikuinen ihminen tekee . On monia jotka vaan ovat kavereita ja se on monta kertaa näyttäytynyt paremmaksi suhteeksi kun kaikki ns velvollisuudet mitä toisen odotuksissa on.
Seksi ei ole kaikille se tärkein asia maailmassa. Oikein huvitti muutaman vuosi sitten kun olin jossain toiminnassa mukana kun sain kuulla että olen ehkä siellä jahtaamassa sitä,toiminnan hurmustia. Siis sanojaan oli sellainen nainen joka itse jahtasi sitä miestä vaan ei,tärpännyt.
En jahdannut ketään vaan viihdyin ihan hyvin naisten seurassa tekemässä toimintaan kuuluvia asioita. . Enkä,ole nuorenakaan koskaan jahdannut, sen työn jätin miehille .
Ja huomannut että jahtaavat . Mutta ennole enää tässä iässä kiinnostunut suhteisiin vastakkaista sukupuolta. kohtaan , ne ajat ovat ohitse . Ennemmin arvostan hyvää ystävyyttä se ku; rakkaus suhdetta .
- Anonyymi
Ei ole hiipunu halut, muuttuneet kylläkin.
- Anonyymi
Totta tuo onkin oikeammin sanottu.
- Anonyymi
Mihin suuntaan muuttuneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin suuntaan muuttuneet?
Nuorena sellaista tulista, vähän hyökkäävää, kun kovasti teki toista mieli ja ei oltu tavattu vähään aikaa, siis seurustellessa. Pitkän liiton myötä sitten tulee rauhallisempi meno, hiljaisesti käydään toista vasten ja kosketellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena sellaista tulista, vähän hyökkäävää, kun kovasti teki toista mieli ja ei oltu tavattu vähään aikaa, siis seurustellessa. Pitkän liiton myötä sitten tulee rauhallisempi meno, hiljaisesti käydään toista vasten ja kosketellaan.
Kaikki muuttuu, ei entiselleen mikään jää....lauletaan.
- Anonyymi
Alotuksen tekijä ei tajua
että ikä tekee tehtävänsä,
kaikki loppuu aikanaan
niin myös seksi
se on ihan luonnollinen ilmiö, molemmilla sukupuolilla,
jos toiselta puolisolta loppuu niin loppuu toiseltaki,
en ymmärrä, miksi ihan tavalliset normaalit ajattelevat ihmiset tätä ymmärrä,
yleensä seksi loppuu miehiltä ensin,
naisella seksi elämä voi jatkua vaikka kuinka vanhaksi jos puoliso on viriili mutta harvemmin enään seitenkympinen mies on viriili seksuaalisesti, ehkä voi olla lääkkeitten avulla mutta onko viakra turvallinen lopulta aivoille,
mun puoliso käytti viakraa ja sai ALZHAIMERIN ja kuoli siihen.
että
miettikää mikä elämässä on tärkeintä
mun mielestä aito ystävyys vanhojen puolisoittenkin kesken luotettava kumppani elämän loppuun asti on parasta mitä tiedän,
seksi ei ole elämän tärkein ominaisuus.
nuorena terveenä suurta nautintoa toisen läheisyydestä, myös tärkeä suvun jatkamisen kannalta katsottuna.- Anonyymi
On uusi lääke, sildenalil tai sinne päin. Kyllähän aloittaja varsin hyvin tajuaa, siitähän juuri kertoo, mitä sä nyt..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On uusi lääke, sildenalil tai sinne päin. Kyllähän aloittaja varsin hyvin tajuaa, siitähän juuri kertoo, mitä sä nyt..
Onhan niitä ollut jo vaikka kuinka monta vuotta jo, ei se mikään uusi ole.
- Anonyymi
Jos epäilet testotasoasi niin käy labrakokeessa. Aamulla ennen klo9.
S-Testo antaa jo viitteitä.
Rankka kuntoilu alkoi kuluttamaan omaani.
65v ikäisenä kävin kokeessa. S-Testoni oli 12 eikä tk:n lekuri edes harkinnut testolääkitystä.
Menin yksityiselle, urheilua tuntevalle lekurille. Näytin treenipäivyrini ja verenpaineseurannan kertoen lääkkeettömyyteni edellytyksenä olevan kuormittavan kuntoilun jatkaminen. Sain geelireseptin.
Varsinaisia erektio-ongelmia ei ollut paitsi tankkojen maastaveto- ja kyykkytreenipäivinä. Käyn treeneissä aamupäivisin.
Kotiasiat kulkivat muuten entiseen malliin paitsi, että vaimoni mukautui omiin biologisiin muutoksiinsa ja niiden vaikutuksiin kanssakäymisemme muotoihin.
Olen 81v ikäinen ja vaimoni terveydentian muutos himmensi seksin tämän vuoden alkukuukausina. Muutos on lopullinen. Seurustelen nyrkkikyllikin kanssa viiikoittain pari kertaa. - Anonyymi
Taikku hieromosta löytyy palveluja.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta, olen kuskannut niihin huonekaluja, surkeita halpamaisia paikkoja.
- Anonyymi
Palveluja ?
Se kertookin kaiken .
- Anonyymi
aloittaja kirjoittaa panohommista mutta
testosteronipuute tekee äijistä mököttäviä ukkeleita
toisaalta hormonien syönti ei ole turvallista
mm. hormoni on syöpien ravinto
olen ratkaissut asian siten, että syön aminohappoja
jotka lisäävät hormonitoimintaa samoin näihin liittyviä vitamiineja
mutta näistä ei puhuta tällä sekolistalla- Anonyymi
Hormoonihoito ei ole yksiselitteinen asia.
Syönti?
Piikitys, geelihieronta.
Laillinen, resepteillä apteekista ostattava valikoima on runsas.
16 vuotta jatkuneessa geeelauksessa on ollut eri mittaisia taukoja eikä pahansuopaisista jutuista huolimatta ole kivekseni näivettyneet eikä oma tuotanto loppunut. Toki kylläkin vähentynyt.
Kanssani samaan aikaan geelauksen aloittaneet kaverini olivat pettyneet ja vaihtoivat Nebido piikitykseen.
Yksi kaverini on tuonut lääkkeitä Thaimaasta ja homannut kotoiset reseptit "decan ja sustan" piikitykselle. Piikittää reseptejä rutkemmin kuurinomaisesti ja pitää taukoja. Hb on noussut välillä hurjaksi. Lähelle 20:ntä.
Itse en ole syönyt aminohappoja mutta olen pitänyt huolen, että vuorokautinen proteiinimäärä on nettona noin 2 grammaa/rasvaton painokilo. Joskus harkitsin valikoitujen aminojen popsimista mutta tyydyin valikoituun ravintoon.
Missään vaiheessa en ole ollut huolissani mieskunnostani. Poikkeuksena 6:n viikon jakso yli 3-kymppisenä, jolloin pudotin painoni 96kg > 80kg. Ei toiminut mikään.
Ps. Huolimatta vanhuksen 16 vuotta kestäneestä douppauksesta ei ole vielä syövästä tietoa. Ilman douppaustakin ei olisi ihme vaikka joku syöpä olisi ilmestynyt.
Varsinainen syy geelaukseni aloittamiseen oli, että mainitsemassani 65 iässä alkoivat palautumiset rankoista lihaskuntotreeneistä olemaan heikkoa.
Tarkoitan samalla viikolla mastaveto- ja kyykkytreenejä kapeina pyramideina 6:a toistosta rautaa lisäten ja toistoja vähentäen sen hetken TODELLISEEN maksimi ykköseen ja sama alaspäin.
Ps. Tavoitteeni ei ole ollut rakentelu vaan teho. Terävä irtiottokyky. - Anonyymi
Mistä panohommat aloitukseen keksit.
Kuitenkin on normaalia, että vastakkaisesta sukupuolesta ollaan kiinnostuneita.
Työelämä jäi pari vuotta sitten taakse, sekin enimmäkseen yksinpuurtamista.
Kaikentietäviin ukkokööreihin ei ole suurta halua latteuksia kuulemaan..
Osa kavereista on siirtynyt pilvenreunalle.
Että semmosta tämä vanheneminen on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että semmosta tämä vanheneminen on.alkeellista ukkojen panohommalässyä vastaista sukupuolta olevien naisien kanssa
ja viinanjuontijuttuja
en osallistu pskalistalla - Anonyymi
Ahaa, selittää paljon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hormoonihoito ei ole yksiselitteinen asia.
Syönti?
Piikitys, geelihieronta.
Laillinen, resepteillä apteekista ostattava valikoima on runsas.
16 vuotta jatkuneessa geeelauksessa on ollut eri mittaisia taukoja eikä pahansuopaisista jutuista huolimatta ole kivekseni näivettyneet eikä oma tuotanto loppunut. Toki kylläkin vähentynyt.
Kanssani samaan aikaan geelauksen aloittaneet kaverini olivat pettyneet ja vaihtoivat Nebido piikitykseen.
Yksi kaverini on tuonut lääkkeitä Thaimaasta ja homannut kotoiset reseptit "decan ja sustan" piikitykselle. Piikittää reseptejä rutkemmin kuurinomaisesti ja pitää taukoja. Hb on noussut välillä hurjaksi. Lähelle 20:ntä.
Itse en ole syönyt aminohappoja mutta olen pitänyt huolen, että vuorokautinen proteiinimäärä on nettona noin 2 grammaa/rasvaton painokilo. Joskus harkitsin valikoitujen aminojen popsimista mutta tyydyin valikoituun ravintoon.
Missään vaiheessa en ole ollut huolissani mieskunnostani. Poikkeuksena 6:n viikon jakso yli 3-kymppisenä, jolloin pudotin painoni 96kg > 80kg. Ei toiminut mikään.
Ps. Huolimatta vanhuksen 16 vuotta kestäneestä douppauksesta ei ole vielä syövästä tietoa. Ilman douppaustakin ei olisi ihme vaikka joku syöpä olisi ilmestynyt.
Varsinainen syy geelaukseni aloittamiseen oli, että mainitsemassani 65 iässä alkoivat palautumiset rankoista lihaskuntotreeneistä olemaan heikkoa.
Tarkoitan samalla viikolla mastaveto- ja kyykkytreenejä kapeina pyramideina 6:a toistosta rautaa lisäten ja toistoja vähentäen sen hetken TODELLISEEN maksimi ykköseen ja sama alaspäin.
Ps. Tavoitteeni ei ole ollut rakentelu vaan teho. Terävä irtiottokyky.Ihmiset rääkkää itseään treenillä. Luulen että tulevaisuudessa huomataan sen turhuus.
Kun vaan on normaalisti liikkuvainen. Ihminen niin ei siinä treeniä tarvita ja yleensä sitä jaksoa riittää siltikin.
Minun sukulaiseni eli saman ikäisen miehensä kanssa. 79 vuotta. Olivat aktiivisia ihmisiä kuusi lasta ja elivät sata vuotiaaksi. Ei siinä treenauksia tarvittu vaan se tuli itsestään kodin monenlaisista tehtävistä. Keho sai sen minkä tarvitseville tavallisesta liikkumisesta. , ja kaikki asiat heillä jatkui luonnollisesti. Loppuun asti,
Mutta aikanaan tuli nämä salit joka puolelle ja ihmiset sitten kovasti. Leikkivät tervettä ja voimakasta, vaan sydön seisahdukiin kuoli siltikin moni vaikka oli kovasti muka treenannut —————- ehkä juuri siksi.
Keho on sellainen kapistus että se normaali liikuta kyllä pitää ihmisen kunnossa. .,
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset rääkkää itseään treenillä. Luulen että tulevaisuudessa huomataan sen turhuus.
Kun vaan on normaalisti liikkuvainen. Ihminen niin ei siinä treeniä tarvita ja yleensä sitä jaksoa riittää siltikin.
Minun sukulaiseni eli saman ikäisen miehensä kanssa. 79 vuotta. Olivat aktiivisia ihmisiä kuusi lasta ja elivät sata vuotiaaksi. Ei siinä treenauksia tarvittu vaan se tuli itsestään kodin monenlaisista tehtävistä. Keho sai sen minkä tarvitseville tavallisesta liikkumisesta. , ja kaikki asiat heillä jatkui luonnollisesti. Loppuun asti,
Mutta aikanaan tuli nämä salit joka puolelle ja ihmiset sitten kovasti. Leikkivät tervettä ja voimakasta, vaan sydön seisahdukiin kuoli siltikin moni vaikka oli kovasti muka treenannut —————- ehkä juuri siksi.
Keho on sellainen kapistus että se normaali liikuta kyllä pitää ihmisen kunnossa. .,
.Katsot oikeudeksesi tyypittää ihmiset tosiasioista riippumatta samaan muottiin!
Hengentuotteessasi on niin paljon itsekästä ja kapea-alaista uskomusta, ettei sitä kannata edes ottaa tosissaan. Vain säälitellä.
Itse olen kokenut myös muita elämäntapoja.
Normaali liikunta? Mitä se on? Eiköhän sekin ole kovin yksilökohtaista! Kunnossa? Millä mittarilla?
Nykyisen ympäristön ja fyysisten vaatimusten puitteissa sitä normaalia liikuntaa on hankittava. Harvalla sitä on valmiina. Tavat vaihtelevat yksilöittäin ja tilanteittain.
Liikunnan tarve ja kuormitus?
Murrosiän loppuun mennessä määräytyy kunkin yksilön liikkuvuuden ja aerobisen kunnon kynnys. Sen puitteissa on elettävä ja hoidettava kuntoaan.
Et myöskään ota huomioon, että ihminen voi nauttia fyysisistä haasteista ja kokea onnistumisen iloa.
Oma pohjani kehittyi haja-asutusalueen köyhän työläisperheen pakollisissa puuhissa alkaen jo ennen kouluikää. Ei sitä silloin tajunnut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että semmosta tämä vanheneminen on.Ai et enää edes tajua mistä on puhe ... ?
- Anonyymi
Luonto on voimissaan. Istun savusaunan kuistilla, ja odottelen ukonilman loppumista.
Piti odotella, ettei ukkonen tule samoille löylyille.
Kova oli ukkonen. Salamoita taivas valkeana.
Jonkinlainen pyörre puisteli pihapuita.
Sateenkaarikin näkyi
Nyt on taas tyyntä , ei lehti liikahda, äsken riehui, että kuivat lehdet pölisi.
Ei jaksanut paljon sataa.
Aloittajan mietteitä.- Anonyymi
No niin, hyvä kun sulla on hyvä mutta eikö vain olisi mukava kun siinä vieressä olisi luonnon melskettä seuraamassa naisihminen ja kohta kysäisisi: mennäänkö keittämään kahvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, hyvä kun sulla on hyvä mutta eikö vain olisi mukava kun siinä vieressä olisi luonnon melskettä seuraamassa naisihminen ja kohta kysäisisi: mennäänkö keittämään kahvit.
Aina niitä hetkiä on
Kun muistelee, miten joskus aikanaan naisystään kanssa vilvoiteltiin,. Kävin välillä hakemassa jäätelöt.
Mutta komea oli ukonilma , salamoi koko ajan, ja jylinä oli jatkuvaa.
- Anonyymi
TESTostereotmatkailijat olivat varanneet turkinmatkoja jotka nyt peruttiin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/51e41055-758f-4702-9a7b-1d0e5c88d249 - Anonyymi
Elämä on myös tuuripeliä, millaiset kortit saa käteen, kuinka loppupelissä kortti käy pelkkiä hantteja.
Luin, että 75 vuotiaista joka kolmas sairastuu syöpään.- Anonyymi
Luin, että joka toinen 70 vuotta ei näe 80 vuotispäiväänsä.
Tilastokeskuksen sivulta kenen vaan luettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815