Millä se helvetin

Anonyymi-ap

työ peräinen muutto pitäisi maksaa koska ei sitä kukaan toinen maksa ? Pitäisi olla työpaikka jota kautta ne rahat tulee.

5

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otettava riski, ja lainaa. Tai kysyttävä apua suvulta, tutuilta, jne.

• Anonyymi

Tuskin kukaan lainaa työttömälle mitään. Edes sukulainen.

• Anonyymi

Kotoperäistä työttömyyttä riittää vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

• Anonyymi

Joillekin herranketkuille on takavuosina tullut trauma tuosta naapurimaasta ja sen rikkaudesta ,nämä kun säilyttivät varallisuutensa lymyillessään selkämme takana sotien ajan ja rikastuen käydessään kauppaa molempien osapuolten kanssa .. Nyt meille haalimalla haalitaan ja houkutellaan kaikki slummien joutilaat ja savimajojen varjoissa istuneet vetelehtijät muka "työvoimapulan" varjolla .. Työttömiä on omastakin takaa niin että ruoka-avut jakavat ei-oota ja ulosotto tuskailee työmäärää mutta yhä kiertää kehitysmaita sananviejä : pula on osaajista , insinööriastronautteja tarvitaan ..

• Anonyymi

Vielä kun joku keksisi, kuinka Kelan tuilla uuninpankolla ja juottoloissa vaan ei matalapalkka-aloilla viihtyvien änkyräpersujen laiskansuoni saataisiin poikki.
      Marjanpoiminta, taksinajo, siivous, ruokalähetin työ ym. ei kotoperäisille ammattityöttömille maistu,. Kylläkin matujen haukkuminen, jotka noita töitä tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe