Jyväkylä Sinfonia matkustaa tällä viikolla Mikkelin Musiikkijuhlille. Orkesteri esittää festivaalin avajaiskonsertin lauantaina 2.8. yhdessä nuorten Sinfoniaorkesteri Vivon ja solisti Anton Mejiasin kanssa.
Rovanperä ei osallistu.
Jotakin kunnollistakin
12
86
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy mennä tojotalla, kun lentoyhteydet ei toimi. Vain Sinuhe lentää.
- Anonyymi
Ajaako Orpon kirurgi Jawalla perässä?
- AnonyymiUUSI
Onko kirurgilla vetyjawa?
- AnonyymiUUSI
Vetyjawa kuulostaa japanilaiselta ruualta.
- AnonyymiUUSI
Artisti kai maksaa mastksnds eikä bbsltio rli ksupunki...
- AnonyymiUUSI
Artisti maksas, EI kaupunki saa maksaa, artisti maksaas..
- AnonyymiUUSI
Aivan turha tapahtuma, artistin kuuluu maksaa itse kokonaan kaikki kulut esiintymisestään.
Rallit sentään tuottavat jotain, tuo pelkästään kuluttaa rahaa, turhuus...- AnonyymiUUSI
Ralli tuottaa vain melua ja saastaa.
- AnonyymiUUSI
Minä se vaan soutelen.
- AnonyymiUUSI
Sinuhella ei ole säwelkorwaa
- AnonyymiUUSI
Minkäs ne esittää? villahousun saumat?
- AnonyymiUUSI
Sinuhen suuriin korviin kyllä sävel tarttuu. Eduskunnassakin luultiin että S haukottelee, mutta hän avasikin vain ääntä aivan hiljaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382397- 352094
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361146