Siis mun mielestä tekoäly valtaa kaiken ja se on pelottavaa, sillä kaikki vaan korvataan tekoälyllä. Eikö tekoälystä tule käytännössä uusi eläin ihmisen tilalle, jos se vie tulevaisuudessa kaikki hommat ihmiseltä minusta on älytöntä että erilaiset yhtiöt ottaa tekoälyn käyttöön ja sitä käytetään opinnoissakin ja pian työssäkin käytetään enemmän tekoälyä. Aloin huolestumaan tekoälyn yleistymisestä, kun jopa oma isoisäni alkoi käyttämään tekoälyä ja hän opiskelee ja tekee töitä joka päivä kokoajan niin sen takia aloin huolestumaan sillä jopa parhaimmatkin työntekijät alkavat käyttämään tekoälyä ja pelkään, että vaarini yritys alkaa myös käyttämään tekoälyä kokouksissa ja vaarini saattaa myös tulla käyttämään tekoälyä puheiden kirjoittamisessa tämän takia olen hyvin huolestunut tekoälyn yleistymisestä sillä ainakin suomen parhaat työntekijät saattavat alkaa käyttää tekoälyä. Mihin maailma sitten menee ja miltä tulevaisuus sitten näyttää nämä ajatukset pelottavat minua eniten kertokaa mielipiteitänne tekoälystä onko sen yleistyminen teidän mielestänne hyvä asia ja ylipäätään mitä ajattelette tekoälystä.
Mitä mieltä ootte tekoälystä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tekoäly on ihanteellinen työkalu diktaattoreille ja rikollisille. Tekoälyn myötä näemme esim. Kiinassa, että vessassakaan ei voi käydä intiimisti. Kaikkinainen rehellisyy on katoavaa perinnettä ja tilalle tulee kaiken kattava valvonta, jossa ihmisten yksityisyys romutetaan.
- Anonyymi
Tekoäly tuhoaa ihmiskunnan, Terminator- ja Moonfall-leffoissa niin kävi ja pelkään että nuo uhkakuvat käy toteen! Siis kun tekoäly saavuttaa tietoisuuden ja alkaa tuhota ihmisiä, se on pelottavaa.
- Anonyymi
Tekoäly on tämän hetken leikkikalu numero yksi. Uudet lelut tulevat sitten, kun maailmalla huomataan, että tässäkin kyse on rikollisten pääosin hallinnoimasta dis-informaation jakamisesta. Kukaan ei pysty takaamaan tietojen oikeellisuutta eli AI:n höpinöihin ei voi luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199