Maiharit

197666

Eli mistä kannattais hankkia maihareita edullisesti? Olen katellu joistain kaupoista mutta maksaa yli 100€ ja tahtoisin löytää halvemmalla. Kirpputoreilla ei oo näkyny vaikka niitä on ylistetty. Luulis nyt kuitenki jostain löytyvän ko ei niin ihmeellinen kenkä ole.

19

2435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ovuen

älä hanki maihareita, ne on niin tyylittömiä, ainakin tyttöjen mielestä. =)

• mie

Niin ja ne oli muotia sillon 90-luvulla...

• Enter
        mie kirjoitti:

..Mitään väliä, onko maiharit enää muodissa vai ei? Mitä helvetin muodin orjia ihmisten pitäis muka olla, kaikki saa pukeutua just niin kuin ite haluaa! Maiharit on toisten mielestä hienoja, joten niitä pitää silloin myös käyttää. Eikä muotipellejen mielipiteistä tarvi välittää paskan vertaa..

Mutta sitten itse kysyjälle: Kannattaa käydä katsomassa Us Eaglesta. Liike sijaitsee Tampereella, mutta nettikauppakin löytyy osoitteesta http://www.us-eagle.fi/ostoskori/enter.html

• 197666
        Enter kirjoitti:

..Mitään väliä, onko maiharit enää muodissa vai ei? Mitä helvetin muodin orjia ihmisten pitäis muka olla, kaikki saa pukeutua just niin kuin ite haluaa! Maiharit on toisten mielestä hienoja, joten niitä pitää silloin myös käyttää. Eikä muotipellejen mielipiteistä tarvi välittää paskan vertaa..

Mutta sitten itse kysyjälle: Kannattaa käydä katsomassa Us Eaglesta. Liike sijaitsee Tampereella, mutta nettikauppakin löytyy osoitteesta http://www.us-eagle.fi/ostoskori/enter.html

Ei väliä vaikka maiharit ois "tyylittömiä" tyttöjen mielestä. Minä olen tyttö ja ei musta ole =D ja hyvä vaan ettei ole muodissa toivottavasti ei tulekaan niin ei käy samalla lailla kuinka converseille.
        Kiitos tosta osotteesta koska tampereelle on kolmen tunnin matka...

Kysyn viälä jos joku tietäis pääkaupunkiseudulla jotain paikkoja? Kenkämarskissa oon katellu mut liian kalliita =[

• Anonyymi

Maiharit muka tyylittömiä. Ihan parhaita kenkiä.

Itsekin olen tyttö ja maiharit on hankintalistan kärjessä.

• fenny

Oon tyttö, mulla on maiharit, ja mun mielestä maiharit jätkilläkin on hot. :P

• Orava I
        fenny kirjoitti:

Oon tyttö, mulla on maiharit, ja mun mielestä maiharit jätkilläkin on hot. :P

Mukava huomata muitakin tyttöjä jotka käyttävät maihareita. :)
        Kannattaa.

• Sammakko.
        mie kirjoitti:

I agree with you

• Co_ma
        Orava I kirjoitti:

Mukava huomata muitakin tyttöjä jotka käyttävät maihareita. :)
        Kannattaa.

Yksinkertaisesti parhaimpia kenkiä sitten koristossujen.

• Citymarketista....!..:)

Olisit käynä talvella cittarissa..! ..:)
      Siellä ne maiharit maxo waan 20-30eyroo..

• Katso Stuntmanilta, siellä on ainakin maihareita. Sivulta www.stuntman.fi

• antipunkkari
        DarkFear kirjoitti:

Katso Stuntmanilta, siellä on ainakin maihareita. Sivulta www.stuntman.fi

omani löysin uffista, maksoivat vain 15 euroa.
        on ollut tosi hyväkuntoiset ja kestävät.
        uffille siis !

• 197666
        antipunkkari kirjoitti:

omani löysin uffista, maksoivat vain 15 euroa.
        on ollut tosi hyväkuntoiset ja kestävät.
        uffille siis !

Uhvistakin onjo kertaalleen katsottu =[. mut kyllä aion käydä ihan säännöllisesti tarkastamassa. Viidellätoista eurolla =D vau.
        Kiitos kaikille jotka on vastanneet jopa niille idiooteille joitten mielestä maiharit on tyylittömiä koska on pois muodista

• >>>

Uusimmat maiharini ostin joskus viime syksynä ihan tavallisesta kenkä kaupasta, joku 70 euroa. Mäkin olen tyttö ja maihareita käytän. Tosin nyt kesällä en, kun meni kesällä pidettävät maiharit rikki...

• sipulinaama
      • ...maihareista

Intin maiharit on hyviä, vaikka kakkoslaatuisinakin, mutta halvoista (alle 40 €) maihareista on jatkuvassa käytössä huonoja kokemuksia (saumat hajoavat, erityisesti teräskärkisistä).

Itse ihastuin Jalaksen maihareihin, ovat vedenpitävät, teräskärkiset, hyvän näköiset ja kestäneet kolmatta vuotta ympärivuotista käyttöä asvaltilla, metsässä ja moottoripyörän selässä. Mutta maksoivat sitten yli satasen...

Mutta kaipa kirppikseltä voi löytää halvemmalla hintaluokalla käytetttyjä laatumaihareita.

Ps. Naisena voin sanoa, että maiharit on aina IN.

• mmmmmmm
        ...maihareista kirjoitti:

Intin maiharit on hyviä, vaikka kakkoslaatuisinakin, mutta halvoista (alle 40 €) maihareista on jatkuvassa käytössä huonoja kokemuksia (saumat hajoavat, erityisesti teräskärkisistä).

Itse ihastuin Jalaksen maihareihin, ovat vedenpitävät, teräskärkiset, hyvän näköiset ja kestäneet kolmatta vuotta ympärivuotista käyttöä asvaltilla, metsässä ja moottoripyörän selässä. Mutta maksoivat sitten yli satasen...

Mutta kaipa kirppikseltä voi löytää halvemmalla hintaluokalla käytetttyjä laatumaihareita.

Ps. Naisena voin sanoa, että maiharit on aina IN.

Maiharit on IN tänä talvena/syksynä.

• mmmmmmmmmmm
        mmmmmmm kirjoitti:

Maiharit on IN tänä talvena/syksynä.

paitsi joo, noi viestit oliki kirjotettu -05. Hah.

• kiii
        mmmmmmmmmmm kirjoitti:

paitsi joo, noi viestit oliki kirjotettu -05. Hah.

varusteleka.fi sieltä 49 ekee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe