Ensimmäistä versiota ei julkaistu ajatus työsti kännissä postilaatikolla perjantaina kännissä. Lyhyesti tappakaa koko suku viimeistä myöten. Epävarmat varmuuden vuoksi. Ok ei tarvitse ottaa yhteyttä.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Joo motiivi ,kun joutuu kuuntelemaan puolen metrin päästä samalla sohvalla yhdeksän vuotiaana onko ölyllinen olento joten ja samaan aikaan oma äiti nyt edes mennyt tekee työtä 24/ 7 melkein ilmaiseksi kelpaako syyksi. Perkele luulisi teidänkin jotain tajuavan ,kun samanlaista paskaa saa kuulla melkein koko ikänsä saman suvun ideoimana. Perkele syytä löytyy. Pientä rajaa älkää ainakaan äitini hautajaisiin ängetä 9.päivä.
- Anonyymi
Hautajaisista sen verran älkää häpäiskö äitini hautaan läsnä ollollanne. Minäkään en ole sinä päivänä niissä erisyista ne on henkilökohtaisia. Äidin ja minun välisiä älkää edes kysykö ei tarvitse ymmärtää. Eikö merkinnyt mitään kyllä merkitsi siten, menetin tärkeimmän ihmisen mitä koskaan minulla on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2721091Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "233876- 98831
- 87744
- 69732
- 103636
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429