Olette te kyllä oma rotunne.
Käväisin vaihteeksi Puolangalla ja totesin
14
600
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei kaipaa sinua täällä joten pysy poissa.
- Anonyymi
Sen ehdon täytän kyllä mielelläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ehdon täytän kyllä mielelläni.
Siitä olen iloinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä olen iloinen.
Tiedän että olette iloisia jos ja kun kukaan ulkopuolinen ei tulisi.
- Anonyymi
Erikoista sakkia ovat kyllä Puolankalaiset. Jotenkin jämähtäneet menneeseen ja ovat niin kapeakatseisia. Nenä on kuin iso pottu.
- Anonyymi
Ne juutalaisia muistuttavat luiskaotsat ovat valittajia, eivät siis paikallisia joiden geenit on jalostettu parhaaseen a-luokkaan.
- Anonyymi
Mikä se on noin katkeraksi mielen vienyt? Eikö ollut mansikkahilloa letun päälle??
- Anonyymi
Vuosikymmeniä jatkunut sukurutsa jättänyt järkyttävän muiston Puolangalla.
- Anonyymi
Manuaali-/vai automaattivaihteeksi kävit??
- Anonyymi
Vuosikymmeniä on tapahtunut Puolangalla sukurutsaus ja se näkyy kirkolla käydessä kyllä vahvasti.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kokeneena. ?
- Anonyymi
Mitä serkumpi sitä herkumpi. Vanha puolankalainen sananlasku.
- Anonyymi
Puolanka on kuoleva, kepulainen persläpi
- Anonyymi
Elä Tiltu ole niin nekatiivinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070