Otsikossa kysymys. Asennus kestää kuulema koko päivän tai parikin päivää. Olen vain kuullut epämääräistä "tietoa", en ole saanut mitään ilmoitusta, tietoja, aikatauluja, firman tietoja (paitsi jonkun mistä ei ole vastattu pariin viikkoon mitään) tms. Kuulemani mukaan jo 2-3 viikon päästä olisivat tulossa tekemään nuo asennukset. Eikö minulla jo tässä vaiheessa ole laillinen oikeus tietää noista päivistä, tiedot asiasta ym? Joudun kuitenkin myös olemaan sen 1-2 päivää muualla (olen sairaslomalla ja en todellakaan voi olla yksiössä kun joku porukka remontoi siellä ympäriinsä koko päivän). Onko velvollisuus päästää heidät sisään , jos eivät ilmoita ajoissa, eikä koko firmaa tavoita edes?
Miten paljon aiemmin asukkaalle tulee ilmoittaa asunnossa tehtävistä asennustöistä (vuokra-asunnossa
Anonyymi-ap
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Eniten tässä mietin sitä, että miten paljon ennen minulla on oikeus tietää ja mitä, jos ovat tulossa remontoimaan asuntooni 1-2 päiväksi (en edes tiedä tarkalleen että mitä tulevat tekemään, kun ei ole ilmoitettu tosiaan). Olisin kiitollinen vastauksista.
- Anonyymi
Vuokeanantajasi tietää, mitä sinne ollaan, milloin, tulossa tekemään. Ota yhteys diihen tahoon, ja kysy.
- Anonyymi
Osta oma talo.
- Anonyymi
Katkeruudella ei ole mitään rajaa. Kehuivat ihan kirjeellä tuossa kuin paljon tykkäävät siitä että asuu asunnossaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984214
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783477Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52366Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2072162Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302091- 41880
- 73811
- 52776