Otsikossa kysymys. Asennus kestää kuulema koko päivän tai parikin päivää. Olen vain kuullut epämääräistä "tietoa", en ole saanut mitään ilmoitusta, tietoja, aikatauluja, firman tietoja (paitsi jonkun mistä ei ole vastattu pariin viikkoon mitään) tms. Kuulemani mukaan jo 2-3 viikon päästä olisivat tulossa tekemään nuo asennukset. Eikö minulla jo tässä vaiheessa ole laillinen oikeus tietää noista päivistä, tiedot asiasta ym? Joudun kuitenkin myös olemaan sen 1-2 päivää muualla (olen sairaslomalla ja en todellakaan voi olla yksiössä kun joku porukka remontoi siellä ympäriinsä koko päivän). Onko velvollisuus päästää heidät sisään , jos eivät ilmoita ajoissa, eikä koko firmaa tavoita edes?
Miten paljon aiemmin asukkaalle tulee ilmoittaa asunnossa tehtävistä asennustöistä (vuokra-asunnossa
Anonyymi-ap
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
Eniten tässä mietin sitä, että miten paljon ennen minulla on oikeus tietää ja mitä, jos ovat tulossa remontoimaan asuntooni 1-2 päiväksi (en edes tiedä tarkalleen että mitä tulevat tekemään, kun ei ole ilmoitettu tosiaan). Olisin kiitollinen vastauksista.
- Anonyymi
Vuokeanantajasi tietää, mitä sinne ollaan, milloin, tulossa tekemään. Ota yhteys diihen tahoon, ja kysy.
- Anonyymi
Osta oma talo.
- Anonyymi
Katkeruudella ei ole mitään rajaa. Kehuivat ihan kirjeellä tuossa kuin paljon tykkäävät siitä että asuu asunnossaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960