Iskelmäfestareilla, ei ole se että esitellään pelkkä Juntunen. Olin innoissani ,että saan kuulla
Upeiden muusikoiden nimet, Klasu ja Sari.
Orkesterin esittely
10
206
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta aivan turhaa. Olen kuunnellut useat esittelyt vuosien varrella yksikään muusikon nimi ei ole jäänyt mieleen tai kuka sitä äänentoistoa kontrolloi.
Hyvin soittavat ei yleensä valittamista, mutta mitä minä niillä nimillä teen. Palkitkoon naiset jos todella hyvin soittavat...- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi, itse valitsin eräästä orkesterista miehen itselleni. Molemmat oltiin naimisissa, Jätin mieheni ja hän jätti perheensä. 2024 minut jätettiin. Mies oli löytänyt uuden naisen tanssilavalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi, itse valitsin eräästä orkesterista miehen itselleni. Molemmat oltiin naimisissa, Jätin mieheni ja hän jätti perheensä. 2024 minut jätettiin. Mies oli löytänyt uuden naisen tanssilavalta.
Ei tullut mieleen, että naisille tuo esittely on tarpeen.
- Anonyymi
Kuka niitten pappojen nimiä muistaa, eikä kiinnostakaan. Kunhan soittavat.
- Anonyymi
Esittelen joukkueen HJK: Kapteeni Pekko " vasen jalka" Tuominen.
- Anonyymi
Esittelen Pekka Juntusen, siinä Pekka Juntunen.
- Anonyymi
Minua kiinnostaa sekä kitaristin, että mustaa bassoa soittavan muusikoiden nimet, sillä he olivat huippuluokkaa.
- Anonyymi
Klasu ja Sari oli Kiuruveden Iskelmäviikolla kilpailun juontajina EI ISKELMÄFESTAREILLA
- Anonyymi
Oli missä hyvänsä, mutta pkle jos sanotaan että esitellään, niin stana sitten esitellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli missä hyvänsä, mutta pkle jos sanotaan että esitellään, niin stana sitten esitellään.
Ensi vuonna esittelee jos lupaa. Varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963999Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562827Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881413Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101229Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221032- 46984
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228944- 49936