Laitan tähän ne asiat jotka varmasti tiedän.
Tunsin itseni riittämättömäksi ja siksi maanitteli vaimoni panemaan muita. Ensin oli irrallisia nussimisia. Sitten löysi varsinaisen panomiehen, joka asui opiskelija asunnossa bviideb muun kanssa Vaimo vietti siellä paljon aikaa. Tämä oli 70-luvulla. Psnomies oli aika härski ja vaimoni sai/joutui jakamaan vittuaan myös muille.
Minä kiihotun tästä, mutta myös häpesin, mutta kyllä pillu tuntui hyvältä kun tuli kotiin.
Myöhemmin vaimo on antanut pillua monelle esim teatteri vintillä, opiskelija juhlissa, Tuonut miehiä myös kotiin, pyytänyt silloin erikseen lupaa nussia.
Muutaman kuukauden ulkomaan reissulla jakanut vittuaan vapaasti.
Vaimoni antaa pillua
5
1572
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä vaimo myös jakaa muille on jakanut koko yhdessä olo aikamme kohta 15vuotta. Välillä on ollut vakkareita ja välillä satunnaisia miehiä. Minä en vain riitä tyydyttämään hänen halujaan.
- Anonyymi
Oletteko ajatelleet, että teidän vaimoilla ei ole pillua. Se on tuollaisilla jakorasioilla vähintäänkin vittu tai römpsä.
- Anonyymi
Ei tässä tarvita mitään nimityksiä, vaimo jakaa omien sanojen mukaan pillua. Tämä on hirveän noloa ja minua hävettää hirveästi. Mutta kun minä tätä halusin on pakko kestää häpeä.
Koskaan en voi tietää koska tulee nussittuna kotiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä tarvita mitään nimityksiä, vaimo jakaa omien sanojen mukaan pillua. Tämä on hirveän noloa ja minua hävettää hirveästi. Mutta kun minä tätä halusin on pakko kestää häpeä.
Koskaan en voi tietää koska tulee nussittuna kotiin.Vaimo on 70v. , ja edelleen noin kuusikymppiset kuolaa pillun perään. Varmaan siksi, että häntä pannaan pari kertaa viikossa, näkee naamasta, että vittu on hyvällä käytöllä.
olen puhutellut kolme näistä miehistä ja sovittu, etteivät vikittele muuhun vaimoa kuin nussimaan. Pillu on käytössä muttei mitään muuta suhdetta.
- Anonyymi
Pahempihan se olisi jos vaimo pihtaisi pilluaan, ei se siitä kulu jos muillekin jakaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382