Laitan tähän ne asiat jotka varmasti tiedän.
Tunsin itseni riittämättömäksi ja siksi maanitteli vaimoni panemaan muita. Ensin oli irrallisia nussimisia. Sitten löysi varsinaisen panomiehen, joka asui opiskelija asunnossa bviideb muun kanssa Vaimo vietti siellä paljon aikaa. Tämä oli 70-luvulla. Psnomies oli aika härski ja vaimoni sai/joutui jakamaan vittuaan myös muille.
Minä kiihotun tästä, mutta myös häpesin, mutta kyllä pillu tuntui hyvältä kun tuli kotiin.
Myöhemmin vaimo on antanut pillua monelle esim teatteri vintillä, opiskelija juhlissa, Tuonut miehiä myös kotiin, pyytänyt silloin erikseen lupaa nussia.
Muutaman kuukauden ulkomaan reissulla jakanut vittuaan vapaasti.
Vaimoni antaa pillua
6
3526
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä vaimo myös jakaa muille on jakanut koko yhdessä olo aikamme kohta 15vuotta. Välillä on ollut vakkareita ja välillä satunnaisia miehiä. Minä en vain riitä tyydyttämään hänen halujaan.
- Anonyymi
Oletteko ajatelleet, että teidän vaimoilla ei ole pillua. Se on tuollaisilla jakorasioilla vähintäänkin vittu tai römpsä.
- Anonyymi
Ei tässä tarvita mitään nimityksiä, vaimo jakaa omien sanojen mukaan pillua. Tämä on hirveän noloa ja minua hävettää hirveästi. Mutta kun minä tätä halusin on pakko kestää häpeä.
Koskaan en voi tietää koska tulee nussittuna kotiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä tarvita mitään nimityksiä, vaimo jakaa omien sanojen mukaan pillua. Tämä on hirveän noloa ja minua hävettää hirveästi. Mutta kun minä tätä halusin on pakko kestää häpeä.
Koskaan en voi tietää koska tulee nussittuna kotiin.Vaimo on 70v. , ja edelleen noin kuusikymppiset kuolaa pillun perään. Varmaan siksi, että häntä pannaan pari kertaa viikossa, näkee naamasta, että vittu on hyvällä käytöllä.
olen puhutellut kolme näistä miehistä ja sovittu, etteivät vikittele muuhun vaimoa kuin nussimaan. Pillu on käytössä muttei mitään muuta suhdetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo on 70v. , ja edelleen noin kuusikymppiset kuolaa pillun perään. Varmaan siksi, että häntä pannaan pari kertaa viikossa, näkee naamasta, että vittu on hyvällä käytöllä.
olen puhutellut kolme näistä miehistä ja sovittu, etteivät vikittele muuhun vaimoa kuin nussimaan. Pillu on käytössä muttei mitään muuta suhdetta.No nyt tuli sitten Jani kuvioihin. 35 vuotta karibialaist sukujuuret. Täysin suomalainen. Muuten. Ihastui on vaimoon kovin hänelle vähän äidin korvike, mutta nussii kyllä pirun hyvin..
Vaimo jätti muut ukot.
Kohtelias hyvä tyyppi.
Hieman hämillään kysyi ekan kerran kun tuli, että oikeesti saako nussia vaimoani. Kun oli niin hyvä tyyppi, tehtiin näin; hyväiltii toistemme kulleja ja vaimo pyysi mua ottamaan Jamilta suihin. Olipa kiva kokenut ja sitten ohjasin kullin vaimon pilluun. Kun floiskat oli lentänyt putsasin vielä Jamin lullin suulla, vaimo haluaa aina pestä vittunsa itse
Mutta hauskaa oli ja taidetaan elellä näin kolmistaan.
- Anonyymi
Pahempihan se olisi jos vaimo pihtaisi pilluaan, ei se siitä kulu jos muillekin jakaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353832- 983434
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043358- 773148
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m793115Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352590
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452432- 902166