Kysymys otsakkeessa, Nuriasolista kuullut hyvää palautetta, entä muita?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Eikö tosiaan kellään kokemuksia apartementoksista? Olisi tarkoitus muutaman viikon matkalle,huoneistoja vuokrataan vain pitmmälle ajalle, ehkä sitten airbnb?
- Anonyymi
Vegasola Playa. On kylläkin kauempana keskustasta, mutta ihan rannalla.
Nuriasolin halvimmat huoneistot ovat huonolla puolella? Talvella pitää päästä aurinkoiselle puolelle. Hyvä Mercadona Nuriasolin alakerrassa. Nuriasolin naapurissa Mediterrneo ehkä tasokkaampi? Siinä ehdottomasti länsipuoli.- Anonyymi
Vegasol Playa on oikeampi nimi. Korjaan itse virheeni.
- Anonyymi
Mediterraneo Real
- Anonyymi
Fuengirola beach hotel Miramarin vieressä täyttää vaatimukset
- Anonyymi
Mikäli kokkailee paljon itse on hyvällä paikalla. Vieressä Miramar ostarissa iso Carrefourin hypermarketti. Ehkä vähän kaukana muusta Fuengirolasta, mutta kävely tekee hyvää ja bussillakin pääsee kätevästi. Rantabulevardille kävelee noin kymmenessä minuutissa.
- Anonyymi
Kiitti asiallisista vastauksista!
Miksi tuossa Meriterraneossa ehdottomasti länsipuoli?
Yleensä onkin niin että hotelleissa huoneet saattavat olla täysin eritasoisissa paikoissa,
Voi olla meluisa, vaikkapa ravintolan tai sisäänkäynnin vieressä, varjopuolella,, jonne ei ikinä paista aurinko,, huono näköala ym ym. Hotellilta kannattaisi jo etukäteen pyytää toivomaansa huonetta, jos ottavat toivomuksia vastaan.- Anonyymi
Länsipuollle paistaa aurinko. Varsinkin talviaikaan se on paras puoli ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1091461Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja141680Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37581Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40551Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551- 61540
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536