Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !
Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !...
Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään ! Minä ostan vain temu tuotteita, en osta su
9
204
Vastaukset
- Anonyymi
Samat
- Anonyymi
Tyhmiä ja i*iootteja ootte molemmat, minä ostan vain Suomesta koska en halua kiinan krääsää ja haluan tukea suomalaisia yrittäjiä ja kauppoja! Verotkin menee Suomen hyväksi eikä kiinaan!
- Anonyymi
Sinä nyt et varattomana pummina osta yhtään mistään mitään, kelan ostokupuonkejahan käytät hankintoihisi eikä ne verkkokauppoihin kelpaa
- Anonyymi
Kelalla ei vaan ole mitään ostokuponkeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelalla ei vaan ole mitään ostokuponkeja
samaa roskaa sinä ostat suomesta, joka on samasta maasta !
samaa roskaa sinä ostat suomesta, joka on samasta maasta !... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa roskaa sinä ostat suomesta, joka on samasta maasta !
samaa roskaa sinä ostat suomesta, joka on samasta maasta !...Niin jostain Temusta nämä suomalaiset liikkeet tavaransa ostavat. Hinta van on kymmenkertainen myytäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jostain Temusta nämä suomalaiset liikkeet tavaransa ostavat. Hinta van on kymmenkertainen myytäessä.
Suomalaiset liikkeet joutuvat vastaamaan tuotteidensa kemikaali pitoisuuksista. Kiinalainen nettipulju ei. Siksi hinta on korkeampi ja samalla laatukin on melko usein parempi.
- Anonyymi
Juu, osta vaan
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011394433.html - Anonyymi
Latvastaan lahot...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586