Oli joutoaikaa ja katselin arki-iltapäivällä TVtä jokunen - toinenkin jokunen tovi sitten, siellä oli lähetys europarlamentin "täysistunnosta"... Sali oli lähes tyhjä, vain muutamia edustajia istuskeli siellä täällä omissa touhuissaan. Syy, miksi itse havahduin kuulolle oli Eu-parlamentti Merjamme "täysistunto puhe" joka jossain vaiheessa muuttui KUULKAA KORPEIMME KUISKINNAKSI ja hetken kuluttua paikalla olevien "raikuviin" ablooteihin... Merja varmaan päätti hiukan piristää "runsasta" yleisöään...
Kuulkaa korpeimme kuiskintaa...
18
504
Vastaukset
- Anonyymi
Herättyäni annoin kissalleni ruokaa ja kävin huussin puolella. On se raskasta täällä perukassa tuo elämä
Merjukka tekkee hyvvää maenosta Kaenuulle. Tästä kiittäkäämme iloesta ja herttaesta kuntamme tytärtä!
- Anonyymi
Ihan sama
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Elä unta nää..
Merjukka tekee rahaa vain itelleen vitut veisaa mitään muita asioita hoitaa.
Älä oo niin sinisilimänen. Anonyymi kirjoitti:
Elä unta nää..
Merjukka tekee rahaa vain itelleen vitut veisaa mitään muita asioita hoitaa.
Älä oo niin sinisilimänen.On minulla ihan oekeesti siniset silimät.
Merjukka pelastaa Sumin.
- Anonyymi
Keitän tänään viimeisistä pakasteessa olevista hirvenlihoista keittoa.
Kokkelipiimää, ruisleipää maalaisvoilla sivellettynä.
Ilmaherruus on taas taattu - Anonyymi
Ja vetäisipä tuo kerran Brysseissä Nikkelimarkan.
Ainahan on maksettava eikös juu...Justiin nuin....ja laulun saattamana kevyesti tanssata pyörähtäs pöyvvän takana.
Eläköön Merjukka!
- Anonyymi
Muikkukukon haluaisin valmistaa.
Olisiko hyviä reseptejä - Anonyymi
Minä kävin pyöräilemässä ja otin oluen paikallisessa kuppilassa. Olihan se meininkiä. TVssä siellä sanottiin että Puolangalla selvitään. Silloin arvasin että.tästäkin selvitään.
- Anonyymi
Heräsin Kerälänkylällä eräässä aitassa. Kun olin kyljelläni niin jalkaa kramppasi. Ei ollut seuraa. Lähdin kävelemään kohti Ämmää. Olin siellä illalla. Menin hotelliin yöksi. Olihan se riemullinen kotiseutukävely ja löysin lopulta ystävän.. Van se päättyi kyyneliin. Hyvä Merja.
- Anonyymi
..eli ontuu se tiedotus " isommissakin ympyröissä..." semmoisista istunnoista ja äänestyksistä ole sielläkään väliä , kunhan palkka juoksee mutta se televisio ...
- Anonyymi
Mistähän sitä sisillekkin maksetaan. Ai, niin maksetaan mutta ei minkään teosta. Tutkin on yhä huonot. Ei saanu sitäkään eduskunnassa aikaan, saatikka tuolla, että täälläkin pääsis paremmin päällystetyillä teillä kulkemaan. Kai se on siellä kertoillu, että tällä ajellaan hevoskärryillä. Kyllä niillä pääsee.
- Anonyymi
Valeuutinen koska suomessa ei näytetä tv lähetyksiä eu parlamentista.
- Anonyymi
"Ainoastaan internetissä pyörivä kanava lähettää monipuolista ohjelmaa parlamentin toiminnasta, esimerkiksi suoria lähetyksiä istunnoista ja muista tapahtumista.
Euroopan parlamentin oma netti-tv,
EuroparlTV. Kanavan avulla parlamentin toimintaa yritetään tuoda lähemmäs kansalaisia mahdollisimman avoimesti ja ymmärrettävästi." Toiminut jo v. 2008 alkaen.
Kannattaa seurata aikaansa - ei vain Suomen TVtä.
- Anonyymi
Pesiö-Taivalkoski rataa ja platinakaivosta odotellessa tyydyttävä seuraamaan ajankulukseen rupelien pyörintää Hyrynsalmi-Puolanka horisontissa...
- Anonyymi
Oli joutoaikaa ja katselin arki-iltapäivällä TVtä jokunen - toinenkin jokunen tovi sitten, siellä oli lähetys
Nyt selvisi tulikin lähetyys internetin kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070