Kuulkaa korpeimme kuiskintaa...

Anonyymi-ap

Oli joutoaikaa ja katselin arki-iltapäivällä TVtä jokunen - toinenkin jokunen tovi sitten, siellä oli lähetys europarlamentin "täysistunnosta"... Sali oli lähes tyhjä, vain muutamia edustajia istuskeli siellä täällä omissa touhuissaan. Syy, miksi itse havahduin kuulolle oli Eu-parlamentti Merjamme "täysistunto puhe" joka jossain vaiheessa muuttui KUULKAA KORPEIMME KUISKINNAKSI ja hetken kuluttua paikalla olevien "raikuviin" ablooteihin... Merja varmaan päätti hiukan piristää "runsasta" yleisöään...

18

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herättyäni annoin kissalleni ruokaa ja kävin huussin puolella. On se raskasta täällä perukassa tuo elämä

• Merjukka tekkee hyvvää maenosta Kaenuulle. Tästä kiittäkäämme iloesta ja herttaesta kuntamme tytärtä!

• Anonyymi

Ihan sama

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Elä unta nää..
        Merjukka tekee rahaa vain itelleen vitut veisaa mitään muita asioita hoitaa.
        Älä oo niin sinisilimänen.

• Anonyymi kirjoitti:

Elä unta nää..
        Merjukka tekee rahaa vain itelleen vitut veisaa mitään muita asioita hoitaa.
        Älä oo niin sinisilimänen.

On minulla ihan oekeesti siniset silimät.
        Merjukka pelastaa Sumin.

• Anonyymi

Keitän tänään viimeisistä pakasteessa olevista hirvenlihoista keittoa.
      Kokkelipiimää, ruisleipää maalaisvoilla sivellettynä.
      Ilmaherruus on taas taattu

• Anonyymi

Ja vetäisipä tuo kerran Brysseissä Nikkelimarkan.
      Ainahan on maksettava eikös juu...

• Justiin nuin....ja laulun saattamana kevyesti tanssata pyörähtäs pöyvvän takana.
        Eläköön Merjukka!

• Anonyymi

Muikkukukon haluaisin valmistaa.
      Olisiko hyviä reseptejä

• Anonyymi

Minä kävin pyöräilemässä ja otin oluen paikallisessa kuppilassa. Olihan se meininkiä. TVssä siellä sanottiin että Puolangalla selvitään. Silloin arvasin että.tästäkin selvitään.

• Anonyymi

Heräsin Kerälänkylällä eräässä aitassa. Kun olin kyljelläni niin jalkaa kramppasi. Ei ollut seuraa. Lähdin kävelemään kohti Ämmää. Olin siellä illalla. Menin hotelliin yöksi. Olihan se riemullinen kotiseutukävely ja löysin lopulta ystävän.. Van se päättyi kyyneliin. Hyvä Merja.

• Anonyymi

..eli ontuu se tiedotus " isommissakin ympyröissä..." semmoisista istunnoista ja äänestyksistä ole sielläkään väliä , kunhan palkka juoksee mutta se televisio ...

• Anonyymi

Mistähän sitä sisillekkin maksetaan. Ai, niin maksetaan mutta ei minkään teosta. Tutkin on yhä huonot. Ei saanu sitäkään eduskunnassa aikaan, saatikka tuolla, että täälläkin pääsis paremmin päällystetyillä teillä kulkemaan. Kai se on siellä kertoillu, että tällä ajellaan hevoskärryillä. Kyllä niillä pääsee.

• Anonyymi

Valeuutinen koska suomessa ei näytetä tv lähetyksiä eu parlamentista.

• Anonyymi

"Ainoastaan internetissä pyörivä kanava lähettää monipuolista ohjelmaa parlamentin toiminnasta, esimerkiksi suoria lähetyksiä istunnoista ja muista tapahtumista.

Euroopan parlamentin oma netti-tv,
        EuroparlTV. Kanavan avulla parlamentin toimintaa yritetään tuoda lähemmäs kansalaisia mahdollisimman avoimesti ja ymmärrettävästi." Toiminut jo v. 2008 alkaen.

Kannattaa seurata aikaansa - ei vain Suomen TVtä.

• Anonyymi

Pesiö-Taivalkoski rataa ja platinakaivosta odotellessa tyydyttävä seuraamaan ajankulukseen rupelien pyörintää Hyrynsalmi-Puolanka horisontissa...

• Anonyymi

Oli joutoaikaa ja katselin arki-iltapäivällä TVtä jokunen - toinenkin jokunen tovi sitten, siellä oli lähetys

Nyt selvisi tulikin lähetyys internetin kautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe