Kuulkaa korpeimme kuiskintaa...

Anonyymi-ap

Oli joutoaikaa ja katselin arki-iltapäivällä TVtä jokunen - toinenkin jokunen tovi sitten, siellä oli lähetys europarlamentin "täysistunnosta"... Sali oli lähes tyhjä, vain muutamia edustajia istuskeli siellä täällä omissa touhuissaan. Syy, miksi itse havahduin kuulolle oli Eu-parlamentti Merjamme "täysistunto puhe" joka jossain vaiheessa muuttui KUULKAA KORPEIMME KUISKINNAKSI ja hetken kuluttua paikalla olevien "raikuviin" ablooteihin... Merja varmaan päätti hiukan piristää "runsasta" yleisöään...

18

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herättyäni annoin kissalleni ruokaa ja kävin huussin puolella. On se raskasta täällä perukassa tuo elämä

• Merjukka tekkee hyvvää maenosta Kaenuulle. Tästä kiittäkäämme iloesta ja herttaesta kuntamme tytärtä!

• Anonyymi

Ihan sama

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Elä unta nää..
        Merjukka tekee rahaa vain itelleen vitut veisaa mitään muita asioita hoitaa.
        Älä oo niin sinisilimänen.

• Anonyymi kirjoitti:

Elä unta nää..
        Merjukka tekee rahaa vain itelleen vitut veisaa mitään muita asioita hoitaa.
        Älä oo niin sinisilimänen.

On minulla ihan oekeesti siniset silimät.
        Merjukka pelastaa Sumin.

• Anonyymi

Keitän tänään viimeisistä pakasteessa olevista hirvenlihoista keittoa.
      Kokkelipiimää, ruisleipää maalaisvoilla sivellettynä.
      Ilmaherruus on taas taattu

• Anonyymi

Ja vetäisipä tuo kerran Brysseissä Nikkelimarkan.
      Ainahan on maksettava eikös juu...

• Justiin nuin....ja laulun saattamana kevyesti tanssata pyörähtäs pöyvvän takana.
        Eläköön Merjukka!

• Anonyymi

Muikkukukon haluaisin valmistaa.
      Olisiko hyviä reseptejä

• Anonyymi

Minä kävin pyöräilemässä ja otin oluen paikallisessa kuppilassa. Olihan se meininkiä. TVssä siellä sanottiin että Puolangalla selvitään. Silloin arvasin että.tästäkin selvitään.

• Anonyymi

Heräsin Kerälänkylällä eräässä aitassa. Kun olin kyljelläni niin jalkaa kramppasi. Ei ollut seuraa. Lähdin kävelemään kohti Ämmää. Olin siellä illalla. Menin hotelliin yöksi. Olihan se riemullinen kotiseutukävely ja löysin lopulta ystävän.. Van se päättyi kyyneliin. Hyvä Merja.

• Anonyymi

..eli ontuu se tiedotus " isommissakin ympyröissä..." semmoisista istunnoista ja äänestyksistä ole sielläkään väliä , kunhan palkka juoksee mutta se televisio ...

• Anonyymi

Mistähän sitä sisillekkin maksetaan. Ai, niin maksetaan mutta ei minkään teosta. Tutkin on yhä huonot. Ei saanu sitäkään eduskunnassa aikaan, saatikka tuolla, että täälläkin pääsis paremmin päällystetyillä teillä kulkemaan. Kai se on siellä kertoillu, että tällä ajellaan hevoskärryillä. Kyllä niillä pääsee.

• Anonyymi

Valeuutinen koska suomessa ei näytetä tv lähetyksiä eu parlamentista.

• Anonyymi

"Ainoastaan internetissä pyörivä kanava lähettää monipuolista ohjelmaa parlamentin toiminnasta, esimerkiksi suoria lähetyksiä istunnoista ja muista tapahtumista.

Euroopan parlamentin oma netti-tv,
        EuroparlTV. Kanavan avulla parlamentin toimintaa yritetään tuoda lähemmäs kansalaisia mahdollisimman avoimesti ja ymmärrettävästi." Toiminut jo v. 2008 alkaen.

Kannattaa seurata aikaansa - ei vain Suomen TVtä.

• Anonyymi

Pesiö-Taivalkoski rataa ja platinakaivosta odotellessa tyydyttävä seuraamaan ajankulukseen rupelien pyörintää Hyrynsalmi-Puolanka horisontissa...

• Anonyymi

Oli joutoaikaa ja katselin arki-iltapäivällä TVtä jokunen - toinenkin jokunen tovi sitten, siellä oli lähetys

Nyt selvisi tulikin lähetyys internetin kautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59