Tarkoittan jos täällä jotain järkeen käyvää tuo julki. Kukaan ei kommentoi jos kommentoi paskaa tulee tuutin täydeltä. Jos tunaroit ja sanot jotain väärin tulee varmasti paskaa enemmän kuin arvaatkaan paska kommentteja siinä ei enää ihan pieni tuutti riitä. En taida viitsiä tuhlata aikaani muutamaan päivään tai viikkoon lukemalla mitä nyt tulee. Minulla on parempaa tekemistä tuskin sieltä mitään uutta tulee.. samaa hölyn pölyä kuin ennen joltain vakio vittuilijalta en viitsi edes arvailla keneltä ja mistä. Ei muuta.
Ei tarvitse vittuilla mitä tarkoitan.?
Anonyymi-ap
3
262
Vastaukset
- Anonyymi
Et viitsi tuhlata aikaasi...Mitä muuta sulla sit on tekemistä tai mitä sä muuta pystysit edes tekemään, kuin kitjoittelemaan ihan jonnen joutavia.
- Anonyymi
Jaa en voinut vastustaa kiusausta kyllä joku päätti vittuilla vielä . Minkä voi minun ajan käyttö ei kuulu kenellekään se on minun aikaa vaikka väität että on turhaa.. Joo tärkeämpää kumminkin kuin vastailla sinun kaltaisille.. niitä riittää
- Anonyymi
Olen samaa mieltä voit olla poissa emmekä huomaa sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2704683Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601419
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180