Tarkoittan jos täällä jotain järkeen käyvää tuo julki. Kukaan ei kommentoi jos kommentoi paskaa tulee tuutin täydeltä. Jos tunaroit ja sanot jotain väärin tulee varmasti paskaa enemmän kuin arvaatkaan paska kommentteja siinä ei enää ihan pieni tuutti riitä. En taida viitsiä tuhlata aikaani muutamaan päivään tai viikkoon lukemalla mitä nyt tulee. Minulla on parempaa tekemistä tuskin sieltä mitään uutta tulee.. samaa hölyn pölyä kuin ennen joltain vakio vittuilijalta en viitsi edes arvailla keneltä ja mistä. Ei muuta.
Ei tarvitse vittuilla mitä tarkoitan.?
Anonyymi-ap
3
185
Vastaukset
- Anonyymi
Et viitsi tuhlata aikaasi...Mitä muuta sulla sit on tekemistä tai mitä sä muuta pystysit edes tekemään, kuin kitjoittelemaan ihan jonnen joutavia.
- Anonyymi
Jaa en voinut vastustaa kiusausta kyllä joku päätti vittuilla vielä . Minkä voi minun ajan käyttö ei kuulu kenellekään se on minun aikaa vaikka väität että on turhaa.. Joo tärkeämpää kumminkin kuin vastailla sinun kaltaisille.. niitä riittää
- Anonyymi
Olen samaa mieltä voit olla poissa emmekä huomaa sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081