Putinille ei olla ei ole tulevaisuutta, ainakaan onnellista.
Putinin omalta kannalta paras olisi kuolla ns. saappaat jalassa kaatuen sillä hän ei voi sodan päätyttyä elää enää normaalia elämää missään.
Joutuu piileskelemään loppuelämänsä ja pelkäämään oman henkensä puolesta. Näin on käynyt mm. kaikille natsijohtajille ja upseereille ym.
Putinin tulevaisuus
15
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta sua ottaa rankasti pattiin kun ukraina häviää.
- Anonyymi
Venäjä tappamisen tuhoamisen taitaja aina ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä tappamisen tuhoamisen taitaja aina ollut
Tappajan osa on kulkea lihamyllynsä lävitse itse rakentamansa.
- Anonyymi
Valheista toiseen on venäjän tie - jolta ilmeisesti pian on pohja pois
- Anonyymi
Koskas venäjä rupeaa suomalaisia taas tappamaan oikein oikeuttaan
satoja vuosi on tämä suomea tappaen jo kiertänyt- Anonyymi
Venäjästä ei koskaan tule demokraattista maata. Putinin seuraajia riittää.
- Anonyymi
luonnollinen loppu jo häämöttää
- Anonyymi
Lähtö tuli stalinillekin, kun se aika koitti omiin mehuihinsa tuhehtuen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtö tuli stalinillekin, kun se aika koitti omiin mehuihinsa tuhehtuen
Koko venäjä tulee vielä kokemaan saman kohtalon mikä oli stalinillakin
TUKEHTUA OMIIN MEHUIHINSA TUOTOKSIINSA MAAILMAN HYLKÄÄMÄNÄ
- Anonyymi
Sillä on kiire saada sota päätökseen ennen kuin viikatemies noutaa. Luulee tekevänsä maineteon kotimaalleen, mutta kuten jo nyt tiedetään, vaikutus on päinvastainen. Putte on suurten häviäjien listalla ikuisesti ja kansa kärsii seuraukset, joka on tarkoituskin, koska Putte vihaa venäläisiä nahjuksia.
- Anonyymi
Putte sai näin tapatettua osaa venäläisistä, eikä länsi samaan ryhtynyt
KYLLÄ VENÄJÄÄ TULLAAN VIERASTAMAAN JA KAUAN NÄISTÄ TEKOSISTA
- Anonyymi
Kun tiedämme ihmisen tulevaisuuden mihin se päättyy aina
Jotta voikos se Putledillakaan muuta olla- Anonyymi
Toivon sanoja Raamatusta
Herra itse kulkee sinun edelläsi. Hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua yksin eikä hylkää sinua. Älä lannistu, älä pelkää. (5. Moos. 31: 8)
Minä kohotan katseeni vuoria kohti. Mistä saisin avun? Minä saan avun Herralta, häneltä, joka on luonut taivaan ja maan. (Ps. 121: 1–2)
Siis mikä on ihmisen osa tässä
- Anonyymi
Hä hä hää
Alaskassa sovittiin että eurooppa alkaa sotia ryssän kanssa ja nyt moni näyttää imaisevan tuon ahvenkoukun- Anonyymi
Tuore raportti julki: Näin Euroopan maiden asevoimat vertautuvat Venäjään
Kenraali J. Lindberg arvioi tuoreen raportin pohjalta, mikä olisi Euroopan puolustuskyvykkyys Venäjää vastaan ilman Yhdysvaltojen tukea.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010269440.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215364- 501401
- 11817
- 47789
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58788- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52767Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49756Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744