Sättitotuudet

Anonyymi-ap

"Huhut syntyvät kateellisten suusta,
leviävät hölmöjen huulilta
ja saavat idioottien hyväksynnän. "

Monet sätissä kiertävät "totuudet" on muuttuneet sättitotuuksiksi aikojen saatossa.
Joku ensin kertoo solvausmielessä ilkeyden tai pahantahtoisen juorun. Seuraava tietää hyvin sen olevan valhetta, mutta koska ei itsekään pidä solvauksen kohteesta, kertoo jutun eteen päin ja toivoo mielessään, että se olisikin totta.
Näitä sättitotuuksia sitten toistella jopa kymmenien vuosien takaa, vaikkei niissä ollut mitään perää alkujaankaan.
Hyi, saatana ihmisten alhaista mieltä!

18

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osa sättitotuuksista on keksittyjä, oletettuja tai jopa ihan täysin väärin käsitettyjä. Mutt tietty omatieto on aina parempi: etenkin jos se kirkastaa oman kruunun.
      Kiroilu ei auta yhtään, chat pelastaa!

    • Anonyymi

      jooo: ainakin vv. 2016 >>>>‼‼💕‼‼ >>>2️⃣0️⃣2️⃣0️⃣
      Kun lukee sätin yleä, tuo ajanjakso on ollut Vanhimmat - chatin historiassa
      merkittävä vaihe ilmiöineen,
      vaimitä? ✅
      Tuskin mitään todellista, perätöntä, totta tai tarua,
      mielenkiintoista, ajatuksia herättävää
      onkaan tapahtunut tuon jälkeen tai tuota ennen,
      eihän? ❎
      Ollaan niinku jämähdetty viiden vuoden taakse ✝
      ja sieltä noustaan Fenix lintuna, 👻👻👻👻👻
      joka yö, täyden kuun aikaan.
      ✳✳✳✳✳✳✳

      • Anonyymi

        Älä nyt, muistelu tekee vanhimmille hyvää =D


      • Anonyymi

        Olen itse jämähtänyt noin 45 vuoden takaisiin aikoihin. Sen jälkeen kaikki on ollut vain lohdun etsimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse jämähtänyt noin 45 vuoden takaisiin aikoihin. Sen jälkeen kaikki on ollut vain lohdun etsimistä.

        Se ei silti tarkoita, etteikö lohtu ois merkityksellistä ja etsimisen arvoista. Sulla on pointti tuossa, mutt muistathan, ettet väheksy etsiessäsi muidenkaan nautintoja,
        etsivät tahi löytävät.


    • Anonyymi

      Vanhempiakin juttuja ~kierrätetään~ kuin kymmenevuoden takaisia, joukossa saattaa olla myös vuosituhannen alun juttuja :) parinkymmenen vuoden takaa, jopa viime vuosituhannelta Sirkuksen aikaisia.

    • Anonyymi

      vieläkö isi-papsua on kaareniinalla ikävä ? :D :D :D

      • Anonyymi

        Kaikilla on tietty itseoikeus ikävöidä vaikka lapsuuden lemmikkiä, unilelua tai teini-ikäisen ekaa suudelmaa!
        Harvalla se ikävä saavuttaa tuollaisia esiintymismuotoja kuin edellä mainitulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on tietty itseoikeus ikävöidä vaikka lapsuuden lemmikkiä, unilelua tai teini-ikäisen ekaa suudelmaa!
        Harvalla se ikävä saavuttaa tuollaisia esiintymismuotoja kuin edellä mainitulla.

        Miksen ole elämässäni kohdannut terapeuttia, joka olisi ollut noin selväsanainen? Miten helppoa tämä vaellus olisi ollutkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksen ole elämässäni kohdannut terapeuttia, joka olisi ollut noin selväsanainen? Miten helppoa tämä vaellus olisi ollutkaan!

        Terapeutin ei kuulu olla ymmärrettävä tai antaa vastauksia selkeästi.
        Vaeltajien pitää saada puhua suunsa puhtaaksi.
        Oletan, että dialogi puhuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapeutin ei kuulu olla ymmärrettävä tai antaa vastauksia selkeästi.
        Vaeltajien pitää saada puhua suunsa puhtaaksi.
        Oletan, että dialogi puhuttaa.

        Sättitotuuksista oli tarkoitus keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sättitotuuksista oli tarkoitus keskustella.

        Sättitotuus nro1: Selkeä asioiden auki puhuminen focusoi, suoraan sanominen selkeyttää.
        Sättitotuus nro2: Vuorovaikutus somealustalla opettaa.
        Sättitotuus nro3: Keskustelulla on terapeuttinen voima.
        Sättitotuus nro4: Yhdessä juttelemalla parannetaan chat-maailma.
        Sättitotuus nro5: Kukaan ei voi puhua toisen ohitse, ylitse; jokaisella on oma hyväksyttävä totuus.
        Sättitotuus nro6: Huumorilla pärjäilee melko pitkälle, 😂😂naurulla vielä pitemmälle.
        Sättitotuus nummmero7: Rukseilla ei saa leikkiä, ne on pistettävä ❌ käsisydämellä. 💗

        Oisko tässä mitään totuuksia, joista vois keskustella?


    • Anonyymi

      Sättitotuuksia toistellaan tietäen ne valheiksi, mutta ne sopivat niin paljon paremmin mielikuviin, mitä kohteesta halutaan itselle rakentaa.

    • Anonyymi

      Osassa "sättitotuuksia" piilee myös ehkä se totuuden siemen. Ja onhan osasta ihan talletettuja juttujakin. Sitten ne juttujen keksiät on oma sairas lukunsa.

      • Anonyymi

        Mä en niinkään välittäisi siitä, onko juttu keksitty, väritetty tai totta. Mä miettisin, onko jutussa mulle jotain hekuman herkullista, jota voisin käyttää omaksi hauskaksi huvikseni ja sätissä iloviihdykkeeksi.


      • Anonyymi

        Ei chat saa olla niin vakavaa, eihän=) Kyllähän joukkoon on mahduttava jotain lystiäkin! että olis hauskaa kivaa mukavaa!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe