"Huhut syntyvät kateellisten suusta,
leviävät hölmöjen huulilta
ja saavat idioottien hyväksynnän. "
Monet sätissä kiertävät "totuudet" on muuttuneet sättitotuuksiksi aikojen saatossa.
Joku ensin kertoo solvausmielessä ilkeyden tai pahantahtoisen juorun. Seuraava tietää hyvin sen olevan valhetta, mutta koska ei itsekään pidä solvauksen kohteesta, kertoo jutun eteen päin ja toivoo mielessään, että se olisikin totta.
Näitä sättitotuuksia sitten toistella jopa kymmenien vuosien takaa, vaikkei niissä ollut mitään perää alkujaankaan.
Hyi, saatana ihmisten alhaista mieltä!
Sättitotuudet
12
307
Vastaukset
- Anonyymi
Osa sättitotuuksista on keksittyjä, oletettuja tai jopa ihan täysin väärin käsitettyjä. Mutt tietty omatieto on aina parempi: etenkin jos se kirkastaa oman kruunun.
Kiroilu ei auta yhtään, chat pelastaa! - Anonyymi
jooo: ainakin vv. 2016 >>>>‼‼💕‼‼ >>>2️⃣0️⃣2️⃣0️⃣
Kun lukee sätin yleä, tuo ajanjakso on ollut Vanhimmat - chatin historiassa
merkittävä vaihe ilmiöineen,
vaimitä? ✅
Tuskin mitään todellista, perätöntä, totta tai tarua,
mielenkiintoista, ajatuksia herättävää
onkaan tapahtunut tuon jälkeen tai tuota ennen,
eihän? ❎
Ollaan niinku jämähdetty viiden vuoden taakse ✝
ja sieltä noustaan Fenix lintuna, 👻👻👻👻👻
joka yö, täyden kuun aikaan.
✳✳✳✳✳✳✳- Anonyymi
Älä nyt, muistelu tekee vanhimmille hyvää =D
- Anonyymi
Olen itse jämähtänyt noin 45 vuoden takaisiin aikoihin. Sen jälkeen kaikki on ollut vain lohdun etsimistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse jämähtänyt noin 45 vuoden takaisiin aikoihin. Sen jälkeen kaikki on ollut vain lohdun etsimistä.
Se ei silti tarkoita, etteikö lohtu ois merkityksellistä ja etsimisen arvoista. Sulla on pointti tuossa, mutt muistathan, ettet väheksy etsiessäsi muidenkaan nautintoja,
etsivät tahi löytävät.
- Anonyymi
Vanhempiakin juttuja ~kierrätetään~ kuin kymmenevuoden takaisia, joukossa saattaa olla myös vuosituhannen alun juttuja :) parinkymmenen vuoden takaa, jopa viime vuosituhannelta Sirkuksen aikaisia.
- Anonyymi
Kyllä kun katsoo noita minuutteja, mitä tänäänkin on rouva satuileva kenkäkin ollut sätissä, niistä kertyy jo tähän mennessä 6 tuntia ja sinne se jäi vielä satuilemaan. Ja tämä on tosi!!!
- Anonyymi
Tällaisten kyttääjien ja stalkkereiden takia Chat-ihmiset joutuu vaihtaa nikkiä. Mitä mikään kuuluu kenelleen loppujen lopuksi, miksi kukaan kertoo toisista sättäreistä tarinoita???
Tämä tarina on tottakin todellisempi!
Ketä varten on listattu paikalla olo minuutit - Online
http://chatserver.suomi24.fi:8080/search/?nick=all
tai edes yhteensä nimimerkin minuutit - ellei just kyttääjiä??? Niitä kun ei nimimerkki edes itse näe ilman apua :)
Kannattaisko pitää omista minuuteista kiinni, omasta chat-ajasta,
Omasta elämästä, Omista saduista !!?=?!!
- Anonyymi
vieläkö isi-papsua on kaareniinalla ikävä ? :D :D :D
- Anonyymi
Kaikilla on tietty itseoikeus ikävöidä vaikka lapsuuden lemmikkiä, unilelua tai teini-ikäisen ekaa suudelmaa!
Harvalla se ikävä saavuttaa tuollaisia esiintymismuotoja kuin edellä mainitulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on tietty itseoikeus ikävöidä vaikka lapsuuden lemmikkiä, unilelua tai teini-ikäisen ekaa suudelmaa!
Harvalla se ikävä saavuttaa tuollaisia esiintymismuotoja kuin edellä mainitulla.Miksen ole elämässäni kohdannut terapeuttia, joka olisi ollut noin selväsanainen? Miten helppoa tämä vaellus olisi ollutkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksen ole elämässäni kohdannut terapeuttia, joka olisi ollut noin selväsanainen? Miten helppoa tämä vaellus olisi ollutkaan!
Terapeutin ei kuulu olla ymmärrettävä tai antaa vastauksia selkeästi.
Vaeltajien pitää saada puhua suunsa puhtaaksi.
Oletan, että dialogi puhuttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852379Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722337Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771482Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211411- 671333
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2651103Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091102Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2711068