Se mistä kehitysvamma alan ohjaajat tietää että olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman sen tietää terveet ihmiset siitä sellainen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma väärin niillä ei ole koskaan ollut edunvalvonta ne ymmärtää rahan arvon joilla on väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma.
Ja minun kohdallani kehitysvamma alan ohjaajat sanoo näin kun on yritetty saada edunvalvontaa.
Itse en ole koskaan saanut edunvalvonta juttua vaikka on laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma kehitysvamma alan ohjaajat sanoo minun kohdallani ei täyty edunvalvonta kriteerit.
Itsellä on rahan arvon ymmärrys älyllinen kehitysvamma diagnoosi ihmisenä vahvuus.
Ja edunvalvonta vaatii, että pitää olla mennyt monta laskua perintään eli yli 100 € edestä pitäisi olla maksamatta jääneiden laskusta summa.
Ja joskus kerran vuodessa menee yksi 30€ lasku perintään jolloin olen maksanut sen heti
Ja tuo ei riitä, että saan älyllisen kehitysvamman saaneeena edunvalvonnan ja myös vanhemmat ovat sitä mieltä olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman, kun niillä ei ole koskaan ollut tarve hoitaa minun eläke rahoja.
T. Henna Koskela
Väärin Lievä älyllinen kehitysvamma
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184