Kunhan kaikki saadaan hankkimaan se uusi win11 tietokone ja heittämään ne win10 tietokoneet ser asemalle, niin varmana tulee 5 vuoden sisällä win-12, joka antaa vielä paremman käyttökokemuksen ja on tekoäly windows käyttöjärjestelmä.
Tätyyhän windows käyttöjäjestelmä olla tekoäly käyttöjärjestelmä, jota win11 ei ole.
Tämä jakuva käyttöjärjestelmä vaatimus on pelkästään, että saadaan uusia tietokoneita myytyä.
uusien teitokoneiden myyntimäärät ovat vähentyneet, niin uusi keino on, että kehitetään uusi käyttöjärjestelmä, jossa ei ole kuin muutama uusi ominaisuus, joita kehutaan taivaisiin, vaikkei pc pelaaja tee yhtään mitään ns. uudella katseleukokemuksella ja mainosten ponnahteluilla.
Kohta tulee Win-12
12
237
Vastaukset
- Anonyymi
12 beta jaetaan jo torrentti x86 versionakin. Siittä vain testaileen!
- Anonyymi
Tuskin on x86-versiona kun ei saa sitä Win11 vaan sekin on pelkästään 64-bittisenä.
- Anonyymi
Mulla on yhdellä koneella sellainen. HP EliteDesk 800 G6 DM i5
Mutta 12. ajurituki on aivan järkyttävän vajavainen. Raskas ja hidas.
Ja mielestä tuttu suunta, surkeempi kuin w11.- Anonyymi
Mullapa taas on joku linux tonni ja se on atk-huollon onni..
- Anonyymi
Ja se onkin sitten viimeinen windows, mikä koskaan julkaistaan: Microsoft ongelmissa, kun ei uskalla julkaista versio numerolla 13!
- Anonyymi
Missä Windows 9 viipyy? Ehkä MS julkaisee seuraavaksi Win9:n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Windows 9 viipyy? Ehkä MS julkaisee seuraavaksi Win9:n.
Takapakkia lisää!
- Anonyymi
Se tulee win14, kun ei win13 uskalleta julkaista.
Win13 ominaisuus olisi, että joka perjantai 13 päivä koko tietokone hajoaa ja joutuu ostaan uuden win13 tietokoneen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tulee win14, kun ei win13 uskalleta julkaista.
Win13 ominaisuus olisi, että joka perjantai 13 päivä koko tietokone hajoaa ja joutuu ostaan uuden win13 tietokoneenSeuraava on Win26, jolloin siis windows siirtyy samaan versioon johon myös samsungin kännykät ja ios ovat hypänneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraava on Win26, jolloin siis windows siirtyy samaan versioon johon myös samsungin kännykät ja ios ovat hypänneet.
Joko iphonet ovat Lumian tasolla?
- Anonyymi
Win12 on mukamas täysin tekoälyn hallitsema ja muuta paskaa, ei tule ainakaan minulle. 11 poistin myös kaiken tekoälyn ja kaiken vakoilun mitä on tiedossa.
- Anonyymi
Windowsin tilalle voi asentaa Debian 13:n.
Debian 13 julkaistiin kuukausi sitten.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090