Hautuman oireet
Huonosti ilmastoituvat taipeet ja poimut.
Pakaravako, nivusseudut, kainalot, rintojen alustat, vatsapoimut,
alkavat punoittaa, kutista ja hilseillä.
Ihon pinta voi rikkoutua, jolloin hautumasta erittyy kudosnestettä.
Mikä neuvoksi, tarvitaanko lääkäriä?
Hautumat helteellä
11
150
Vastaukset
- Anonyymi
Nuppilääkäri korjaamaan häiriköinnit ja himot veke
- Anonyymi
Sait apua ilmeisesti siltä?
- Anonyymi
Niinhän se on usein kuumalla ilmalla että ihon poimut hautuu. Laita väljä mekko yllesi ja ole ilman pikkareita kotona että alapää saa ilmaa.
Mene apteekkiin ja kerro huolesi farmaseuteille heillä on hyvät voiteet ja iho puuteria näihin asioihin
Ystäväni laittaa aina puhtaat nenäliinat rintojen. alle ja myös ensin lääkepuuteria . Siten pysyy rinnan alustat kuivina . Tärkeää on että iho on hyvin pesty ja huuhdeltu .ennekun laittaa siihen hoitavia aineita. . - Anonyymi
Kokemukseni mukaan talkki on paras hoito, olen käyttänyt vauvatalkkia.
- Anonyymi
Talkkia pitää kokeilla.
- Anonyymi
Ihopoimu haaroissa helposti ärtyy ja punoittaa.
- Anonyymi
Canesten tai Daktarin auttavat, jos on sieni-ihottumaa. Mutta mistä sen voi tietää.
- Anonyymi
Vaseliinia laajasti pyllyvakoon. Ei punoita eikä kutita eikä vesi kuivata jos usein
suihkuttaa käsisuihkulla pöntöllä. - Anonyymi
Häppärit hiertää.
- Anonyymi
Miehillä pallihiki jos ei pese joka päivä.
- Anonyymi
Talkki pitää kuivana, sitä itse olen käyttänyt jo kauan. Kainaloihin ja varpaisiin joka päivä, ja pakaravakoon hikisinä hellepäivinä.
Talkkia löytyy marketista vauvatarvikehyllystä, ja tietysti apteekista. Marketissa hieman halvempaa.
Olen ostanut myös hajustettua talkkia toisinaan Sokokselta tai Stockalta, sitä laitan kainaloihin asioille lähtiessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81288- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613