Hautuman oireet
Huonosti ilmastoituvat taipeet ja poimut.
Pakaravako, nivusseudut, kainalot, rintojen alustat, vatsapoimut,
alkavat punoittaa, kutista ja hilseillä.
Ihon pinta voi rikkoutua, jolloin hautumasta erittyy kudosnestettä.
Mikä neuvoksi, tarvitaanko lääkäriä?
Hautumat helteellä
12
186
Vastaukset
- Anonyymi
Nuppilääkäri korjaamaan häiriköinnit ja himot veke
- Anonyymi
Sait apua ilmeisesti siltä?
- Anonyymi
Niinhän se on usein kuumalla ilmalla että ihon poimut hautuu. Laita väljä mekko yllesi ja ole ilman pikkareita kotona että alapää saa ilmaa.
Mene apteekkiin ja kerro huolesi farmaseuteille heillä on hyvät voiteet ja iho puuteria näihin asioihin
Ystäväni laittaa aina puhtaat nenäliinat rintojen. alle ja myös ensin lääkepuuteria . Siten pysyy rinnan alustat kuivina . Tärkeää on että iho on hyvin pesty ja huuhdeltu .ennekun laittaa siihen hoitavia aineita. . - Anonyymi
Kokemukseni mukaan talkki on paras hoito, olen käyttänyt vauvatalkkia.
- Anonyymi
Talkkia pitää kokeilla.
- Anonyymi
Ihopoimu haaroissa helposti ärtyy ja punoittaa.
- Anonyymi
Canesten tai Daktarin auttavat, jos on sieni-ihottumaa. Mutta mistä sen voi tietää.
- Anonyymi
Vaseliinia laajasti pyllyvakoon. Ei punoita eikä kutita eikä vesi kuivata jos usein
suihkuttaa käsisuihkulla pöntöllä. - Anonyymi
Häppärit hiertää.
- Anonyymi
Miehillä pallihiki jos ei pese joka päivä.
- Anonyymi
Talkki pitää kuivana, sitä itse olen käyttänyt jo kauan. Kainaloihin ja varpaisiin joka päivä, ja pakaravakoon hikisinä hellepäivinä.
Talkkia löytyy marketista vauvatarvikehyllystä, ja tietysti apteekista. Marketissa hieman halvempaa.
Olen ostanut myös hajustettua talkkia toisinaan Sokokselta tai Stockalta, sitä laitan kainaloihin asioille lähtiessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463118Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532614100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322116Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481592
- 271389