Kovin surkeassa tilassa oli kunnantalo. Saunassa syntyneitä aitopuolankalaisia kytttyräselkiä tirkisteli kieroine silmineen joka loukosta, kun yritin toimittaa asiaani. Yksikään niistä omituisuuksista oli tuskin selvää päivää kokenut.
Puolangan kunnan tilanne on lohduton. Kunnantalolla hiipii hyypiöitä, joiden paikka ei todellakaan ole veronmaksun äärellä. Pahin saattaa olla se, jolla on paljon lehmiä, joita se jahtaa joka ilta siinä mielessä.
Käväisin Puolangan kunnantalolla
13
937
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnantalolla ollaan vain uteliaita hieman.
- Anonyymi
Joo paenu helvettiin eläkä ikinä tuu takas tälle kylälle.
- Anonyymi
Katkeran kuuloista tilitystä. pyyhkivätkö nurkkia valittajalla kunnantalolla?
- Anonyymi
Tiltu se vaan purkaa paskamaista oloaan.
- Anonyymi
Laitappas oma kuvasi näytille niin saamme puolankalaiset kerrankin kunnolla nauraa.
- Anonyymi
Voipi sullehi vältteä.
- Anonyymi
Lehmipaimen on virkarikollisten aatelia.
- Anonyymi
Luulevat olevansa tärkeitä kunnantalolla mutta ovatkin vain kuolevan piskuisen kunnan suojatyöpaikkalaisia.
- Anonyymi
Katsoin kerran kuntajohdon kuvaa ja tulin lopputulemaan "Päähänpinttymän valtaamat ihmiset ovat yhtä tarpeellisia kuin ne, jotka tuntevat saaneensa suuren kutsumuksen"
- Anonyymi
Ajoin kerran ohi ja meinasin pysähtyä, vaan näin immeisillä oudon mallisia kalloja niin pakenin.
- Anonyymi
Ei varmaan edellinen viitannut pormestariin?
- Anonyymi
Ne olivat ilmiselviä valittajia, niillä on luisut otsat.
- Anonyymi
Kyllä se on nyt niin, että saunassa syntymisen on puolankallakin loputtava. Sukurutsan samoin. Eihän se ole normaalia, että isät-pojat-tytöt painii keskenään. Vai onko? Minä viherhomo lupaan tuoda uusia tuulia. Lisäännytään, mutta ei tosiaan tuolla poika-akselilla.
Minä voisin heinähattu päässä polkaista vaikkapa 20 nuorinta puolan tyttyö tiineeksi. Loppuisi vähäksi aikaa kouluahdistus. Olen semmoinen sonni, että voisin kieltää tuulimyllytkin. No minä vielä vain harkitsen. Annan teille aikaa vielä 50 päivää. Sitten minä tulen eli Ich Komme.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510