Kovin surkeassa tilassa oli kunnantalo. Saunassa syntyneitä aitopuolankalaisia kytttyräselkiä tirkisteli kieroine silmineen joka loukosta, kun yritin toimittaa asiaani. Yksikään niistä omituisuuksista oli tuskin selvää päivää kokenut.
Puolangan kunnan tilanne on lohduton. Kunnantalolla hiipii hyypiöitä, joiden paikka ei todellakaan ole veronmaksun äärellä. Pahin saattaa olla se, jolla on paljon lehmiä, joita se jahtaa joka ilta siinä mielessä.
Käväisin Puolangan kunnantalolla
13
760
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnantalolla ollaan vain uteliaita hieman.
- Anonyymi
Joo paenu helvettiin eläkä ikinä tuu takas tälle kylälle.
- Anonyymi
Katkeran kuuloista tilitystä. pyyhkivätkö nurkkia valittajalla kunnantalolla?
- Anonyymi
Tiltu se vaan purkaa paskamaista oloaan.
- Anonyymi
Laitappas oma kuvasi näytille niin saamme puolankalaiset kerrankin kunnolla nauraa.
- Anonyymi
Voipi sullehi vältteä.
- Anonyymi
Lehmipaimen on virkarikollisten aatelia.
- Anonyymi
Luulevat olevansa tärkeitä kunnantalolla mutta ovatkin vain kuolevan piskuisen kunnan suojatyöpaikkalaisia.
- Anonyymi
Katsoin kerran kuntajohdon kuvaa ja tulin lopputulemaan "Päähänpinttymän valtaamat ihmiset ovat yhtä tarpeellisia kuin ne, jotka tuntevat saaneensa suuren kutsumuksen"
- Anonyymi
Ajoin kerran ohi ja meinasin pysähtyä, vaan näin immeisillä oudon mallisia kalloja niin pakenin.
- Anonyymi
Ei varmaan edellinen viitannut pormestariin?
- AnonyymiUUSI
Ne olivat ilmiselviä valittajia, niillä on luisut otsat.
- Anonyymi
Kyllä se on nyt niin, että saunassa syntymisen on puolankallakin loputtava. Sukurutsan samoin. Eihän se ole normaalia, että isät-pojat-tytöt painii keskenään. Vai onko? Minä viherhomo lupaan tuoda uusia tuulia. Lisäännytään, mutta ei tosiaan tuolla poika-akselilla.
Minä voisin heinähattu päässä polkaista vaikkapa 20 nuorinta puolan tyttyö tiineeksi. Loppuisi vähäksi aikaa kouluahdistus. Olen semmoinen sonni, että voisin kieltää tuulimyllytkin. No minä vielä vain harkitsen. Annan teille aikaa vielä 50 päivää. Sitten minä tulen eli Ich Komme.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252406- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120986Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929