Käväisin Puolangan kunnantalolla

Anonyymi-ap

Kovin surkeassa tilassa oli kunnantalo. Saunassa syntyneitä aitopuolankalaisia kytttyräselkiä tirkisteli kieroine silmineen joka loukosta, kun yritin toimittaa asiaani. Yksikään niistä omituisuuksista oli tuskin selvää päivää kokenut.

Puolangan kunnan tilanne on lohduton. Kunnantalolla hiipii hyypiöitä, joiden paikka ei todellakaan ole veronmaksun äärellä. Pahin saattaa olla se, jolla on paljon lehmiä, joita se jahtaa joka ilta siinä mielessä.

13

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnantalolla ollaan vain uteliaita hieman.

• Anonyymi

Joo paenu helvettiin eläkä ikinä tuu takas tälle kylälle.

• Anonyymi

Katkeran kuuloista tilitystä. pyyhkivätkö nurkkia valittajalla kunnantalolla?

• Anonyymi

Tiltu se vaan purkaa paskamaista oloaan.

• Anonyymi

Laitappas oma kuvasi näytille niin saamme puolankalaiset kerrankin kunnolla nauraa.

• Anonyymi

Voipi sullehi vältteä.

• Anonyymi

Lehmipaimen on virkarikollisten aatelia.

• Anonyymi

Luulevat olevansa tärkeitä kunnantalolla mutta ovatkin vain kuolevan piskuisen kunnan suojatyöpaikkalaisia.

• Anonyymi

Katsoin kerran kuntajohdon kuvaa ja tulin lopputulemaan "Päähänpinttymän valtaamat ihmiset ovat yhtä tarpeellisia kuin ne, jotka tuntevat saaneensa suuren kutsumuksen"

• Anonyymi

Ajoin kerran ohi ja meinasin pysähtyä, vaan näin immeisillä oudon mallisia kalloja niin pakenin.

• Anonyymi

Ei varmaan edellinen viitannut pormestariin?

• Anonyymi
        UUSI

Ne olivat ilmiselviä valittajia, niillä on luisut otsat.

• Anonyymi

Kyllä se on nyt niin, että saunassa syntymisen on puolankallakin loputtava. Sukurutsan samoin. Eihän se ole normaalia, että isät-pojat-tytöt painii keskenään. Vai onko? Minä viherhomo lupaan tuoda uusia tuulia. Lisäännytään, mutta ei tosiaan tuolla poika-akselilla.

Minä voisin heinähattu päässä polkaista vaikkapa 20 nuorinta puolan tyttyö tiineeksi. Loppuisi vähäksi aikaa kouluahdistus. Olen semmoinen sonni, että voisin kieltää tuulimyllytkin. No minä vielä vain harkitsen. Annan teille aikaa vielä 50 päivää. Sitten minä tulen eli Ich Komme.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2406
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1447
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      986
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    Aihe