Koska EU:n kansalaiset herää , etujensa puolesta, tässä valheellisessa ja etenkin kaksinaamaisessa pelissä, etenkin nuorten tulevaisuuden puolesta !?
Nuorethan oli surin pelinappula vaalissa ja nyt saa maistaa omaalääkettään,meillä täällä Suomessa !?
Etymaat auttoi Israeilia maarosvoukseen ja kansanmurhaan,kuin Ukrainaa sodanaloitukseen, asein !?
8
91
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä paskahousujen yhteenliittymä, on liittolainen Yhdyvalloille,kun toimittaa Israeilille niitä kansanmurhaan !?
Se on kuin Päivi Ränen pitää vaarallisempana homousta,kuin kansanmurhaa ja palestiinalaisten maarosvousta !? - Anonyymi
Suomaliset ei käsitä,että maksavat ase -ja ammustoimitukset,murhauttajina ja vielä näi pakana kriistittynä !?
- Anonyymi
Näitä huuhaa kokouksissa länsijohtajat juosseet, kun on hätäpöksyssä ja kuin olisi asiaa,kansanhuvina !?
- Anonyymi
Mitä vielä tämä läntinenmaailma opettaa,kaksimaamaisuudellaan kansalaisille,jotka on alistettuja siihen ja jota ei verelläkään paljasteta !?
Sanokoon mitävaan,elätti provessorit,joita pilvinpimein,sosialismissaan !? - Anonyymi
Eu:n demokratia, ei koske Venjää,missään katekoriassa,omhan omalehmäkin ojassa,pahankerran !?
- Anonyymi
Nyt näillä rassukoilla, ei ole muutakeinoa kuin aseet,estää Luhanskin ja Donetskin itsenäisyys ja Krimiläisten paluu demokraattisesti !? Oleme siirtyneet keskiajalle,vapaudessa !?
- Anonyymi
Nyt vielä Israeilin aseistajaa hyssytellään,joukkoaseostoilla !?
- Anonyymi
Srnkövuoksi Suomessa jo sotasensuuri, kuin tänään Ylessä ja MTV:ssä !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152045
- 621974