Muistaako kukaan Esa Harrinkaria? Mitä tapahtui?
Vastaukset 20
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? Onko Esa kunnossa
- Anonyymi
Muistan hyvin.
- Anonyymi
Missä vaikuttaa nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaikuttaa nykyään.
Enpä ole tuon nimistä tyyppiä koskaan kyllä tuntenutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole tuon nimistä tyyppiä koskaan kyllä tuntenutkaan.
Kaikki tuntee.
- Anonyymi
"Harppa" Harrinkari marssi jonon viimeisenä harjoituspäivän jälkeen kohti kasarmia. Vääpeli Aarimaa laittoi viestin jonon kärjestä Esalle: "Vituttaako Harrinkaria?". Vähän ajan päästä viesti tuli jonon hänniltä:"Vituttaa" :D
Tämä tapahtui 35 vuotta sitten Parolassa. En tiedä mitä Esalle nykyään kuuluu. - Anonyymi
Kuollut
- Anonyymi
Entäs Harri Harrinkari? Kuka tuntee? Oli muistaskseni ammatiltaan latojana kirjpainossa. Muistaakseni oli alunperin sukunimeltään Virtanen.
- Anonyymi
Joo, Esa on kuollut jo 10v sitten..
- Anonyymi
Mutta miksi? Oli kait aika painava, mutta eihän se itsessään tapa. Miksi hän oli näin kuuluisa?
- Anonyymi
No sitten Esaa ei enää vituta.
- Anonyymi
En muista. En tiedä mitä tapahtui
- Anonyymi
Muistan oikein hyvin.
- Anonyymi
Eikös ollut myös poliisitvssä kassi täynnä terveyssiteitä?
- Anonyymi
Mikäs juttu tämä oli?
- Anonyymi
ja ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Esa on kuollu
- Anonyymi
Mihin hän kuoli? Täytyy muuten mennä vaparista kysymään, että mitä Esalle tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin hän kuoli? Täytyy muuten mennä vaparista kysymään, että mitä Esalle tapahtui.
Mä edelleen luulen, että se liittyy tavalla tai toisella ylipainoon, ettei mitään dramatiikkaa tässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll241099Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531097Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘39580