Koska viimeksi

Anonyymi-ap

Olet kokenut aitoa onnellisuutta.

48

405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään aamulla puoli kuusi, kun parvekkeella istuin ja pääskyset harjoittelivat poikasten kanssa lentoaan ja kovin visertelivät. Aurinko oli juuri noussut ja ilma oli raikas. Nautin niin sunnuntaiaamun hiljaisuudesta eilisen Kallion block partyn jälkeen ja ennen Linnanmäen aukeamista.
      Oikein siinä venyttelin ja ajattelin, että kyllä ihminen voikin olla onnellinen!

• Aitoa onnellisuutta......
      Mietin tuossa mitä se tarkoittaa.
      Ehkä olen arjen tyytyväisyyttä kokenut useinkin ja pää-asiassa mutta että ihan onnellisuutta. Ehkä sellaista onnellisuuden tunnetta tulee koettua harvemmin.🤔

• Anonyymi

Nyt. Tilille oli tullut veronpalautus 7890€.

• Anonyymi

No mitä siitä veronpalautuksesta on iloa, sait sen kun olet antanut ilmaiseksi lainaksi.
        Rahastossa olis tuottanut PUOLESSA vuodessa tuo summa 450 e puhtaana käteen.

• Anonyymi

Enpä ole ollut vuosiin onnellinen. Kyllä tuo ikäkin, täytin juuri 67-v, varmaan vaikuttaa, joistakin minulle erittäin mieluisista urheiluharrastuksista on joutunut luopumaan. Eikä terveyskään enää ole entisenlainen.

• Anonyymi

Aamulla kävin vessassa.

• Anonyymi

Helpotuksen onni on parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpotuksen onni on parasta.

Mikään ei oo niin ihanaa, kun tyhjeneepi vatsa, peräsuoli aukeaa ja virtaa lämmlm pasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei oo niin ihanaa, kun tyhjeneepi vatsa, peräsuoli aukeaa ja virtaa lämmlm pasta.

Niin, pikkuvauvojen ensimmäinen onnenhetki on ulostaminen. Näyttää, että muutama on jäänyt sille asteelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, pikkuvauvojen ensimmäinen onnenhetki on ulostaminen. Näyttää, että muutama on jäänyt sille asteelle.

”Lapseksi jälleen!”😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Lapseksi jälleen!”😂

Mitenkä lienee päässyt kansakoulusta läpi. Kun on vaan ulostaminen ollut mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä lienee päässyt kansakoulusta läpi. Kun on vaan ulostaminen ollut mielessä.

Nyt vaipan vaihtoon, pois haukkumista ihmistä joka nauttii kakan tulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on todella onnellinen, kun saa nauttia onnellisuudesta joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on todella onnellinen, kun saa nauttia onnellisuudesta joka päivä.

• Anonyymi

Joka päivä sen jälkeen kun pääsin eläkeputkeen ja sen myötä eläkkeelle ja koitti tämä ihana vapaus . Just alkoi kolmastoista vuosi tätä ihanuutta.

• Anonyymi

Opettelen olemaan kiitollinen monestakin asiasta, joita pidän tai pidin itsestään selvyytenä.

Olen onnellinen aina kun on kivuton päivä

• Anonyymi

Kuultuani sosdeministeri TimoHarakan koulutuksen
      20 vuotta tuettua opiskelua, pieni oikeustuomio häiriköinnistä
      ja oppiarvo järjestelijä, roudari

ja siittä minsteriksi. Saramo kouluja käymätön oli väliaikainen ministeri samaa tasoa

• Anonyymi

Älä vääristele. Timo Harakka teatteritaiteen maisteri, teatterikorkeakoulu 2005.

• Anonyymi

Hieno aloitus, en eilen ole huomannutkaan. Olen nyt onnellinen. Kaikki marjat on kasassa, paljon mustikoita ja eilen sain lahjaksi poimia yhden talon puutarhasta kaikki punaherukat kun ei talonväelle kelpaa. Usein aamulla laitan kädet ristiin ja kiitän voimista että jaksaa marjojen lisäksi vielä pestä mattoja ja ikkunoita. Tänään alkaa puistojumppa, tunnen melkein syyllisyyttä että saa kotiin eläkettä ja joutaa harrastaa mitä lystää. Mitään ei ole ylettömästi mutta kaikkea riittävästi. Nyt syön ohrapuuron jälkeen vaniljakermajäätelöä.

• Anonyymi

On hieno aloitus, kuten joku jo laittanut, vasta huomasin minäkin.
      Ainakin ne aurinkoiset aamut, saa paremmin liikkeelle kuin pilvinen päivä, siitä hyvää mieltä.
      Mitähän aloittaja itse vastaisi..

• Anonyymi

Mulla menee toisinpäin, pilviset päivät saa paremmin liikkeelle. Aurinko ei helli minua varsinkaan kesällä, tuo mukanaan huonon olon lämmittäessään liikaa ja tulee myös inhottavaa ihottumaa jos en suojaa vaatteilla itseäni päästä varpaisiin. Suojavoiteita menisi litratolkulla ja ovat kalliita niin ei köyhän eläkeläisen kukkaro kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla menee toisinpäin, pilviset päivät saa paremmin liikkeelle. Aurinko ei helli minua varsinkaan kesällä, tuo mukanaan huonon olon lämmittäessään liikaa ja tulee myös inhottavaa ihottumaa jos en suojaa vaatteilla itseäni päästä varpaisiin. Suojavoiteita menisi litratolkulla ja ovat kalliita niin ei köyhän eläkeläisen kukkaro kestä.

Jos helle häiritsee, niin kannattaa nousta jo hyvin aikaisin aamulla ulkoilemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos helle häiritsee, niin kannattaa nousta jo hyvin aikaisin aamulla ulkoilemaan.

No enpä viitsi pilata aamujani sen takia että on pakko nousta ennen aikojaan että voi lähtee lenkille. Helteellä voin liikuntaa harrastaa kotonakin joten voin nauttia pitkästä. hitaasta aamiaisesta kuten muulloinkin ja liikkua sitten pitkin päivää mukavan viileässä asunnossa.

Anonyymi
        2025-08-05 10:43:41

• Anonyymi

Pari päivää sitten aamulenkillä nousi vahva tunne, että oi kuinka onnellinen olenkaan.

• Anonyymi

Ei ole nykyään enää yhtään onnellista päivää,näin kiusatulla!En tiedä miksi kiusaavat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole nykyään enää yhtään onnellista päivää,näin kiusatulla!En tiedä miksi kiusaavat?

No, kuka enää näillä kymmenillä kiusaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kuka enää näillä kymmenillä kiusaa.

En ole kyseinen kiusattu, mutta kyllä niitä kiusaajia riittää näilläkin kymmenillä ja vanhempiakin. Monesti olen sen kokenut eikä kauaa ole viimeisimmästä, vaikka ikääkin jo yli 70. En sen tarkemmin tähän avaa, mutta seurausta siitä kun torjuin erään .

• Anonyymi

mä tiedän ainaki yhden
      joka on pikkusen onnelinen kokoajan.

• Anonyymi

Tänä aamuna, kun luin Jumalan Sanaa.

• Anonyymi

Viimeviikolla torstaina. olin niin onnellinen että suuri toiveeni aikainen nukkuminen onnistui. Väsytti 21 ja pian nukuin aamukuuteen saakka. Myös perjantaina. siihen se loppui, eli suuri ongelmani on että en malta mennä nukkumaan ennen klo 24. herään aina kello 6. Olen kyllä pirteä koko päivän, mutta se iltavalvominen on "tyhmää".

(käytän ja olen käyttänyt imovanee jo 30 vuotta, aivan samoin kun yläkerran tuttavani 95v ja naapurin nainen 71v.

• Anonyymi

Eikö kukaan ole onnellinen lämpötilojen laskusta. Taidatte olla kaikki rantaleijonia ja rantakissoja.

• Anonyymi

Kyllä olen. Kuten tuolla jo aiemmassa kommentissa kerroin niin aurinko ei helli minua. Minulle parhaat lämpötilat on -30 ja +23 välissä varsinkin ulkoiluun. Syksyä jo odotan :)

Anonyymi

• Anonyymi

Kyllä olen. Kuten tuolla jo aiemmassa kommentissa kerroin niin aurinko ei helli minua. Minulle parhaat lämpötilat on -30 ja +23 välissä varsinkin ulkoiluun. Syksyä jo odotan :)

Anonyymi

• Anonyymi

Joka ainoa hetki, kiitos rakkaan naisystäväni, jonka kaksi vuotta sitten tapasin.

• Anonyymi

Upea aloitus.

• Tänään sitten huomasin ylimääräistä onnen tunnetta. Ajelin autolla kampaamoja kohti. Radiosta tuli kiva musiikki kappale. Ei muuta kuin nappulat kaakkoon ja nautiskelemaan.

Siis onni on sielua soittava musiikki kappale kohti trimmiä.

• Anonyymi

Tapasin entisen naisystävänsä 6 vuoden jälkeen, paikallisessa saksalaiskaupasssa. Erosimme aikoinaan riitaisena, eli sen piti olla siinä tämä meidän tarina. Kaupassa hän jotenkin hämmästyi nähtyäni minut ja alkoi kertoa, että hänellä on hartiat ihan jumissa, joten hän oli käynyt lääkärissä ja saanut 3pv saikkua. Sanoin, että voin tulla joskus hieromaan sinun hartioitasi, hän meni tosi hämilleen siitä. No jatkoimme ostoksia ja kassalla oltiin yhtäaikaa, siinä hän sanoi, mistä numerosta hän voi hieronnan tilata, annoin kaupan pihalla numeron johon hän soitti heti, varmistaen numeron minulle kuuluvaksi ja samalla sain hänen numeronsa. Siitä alkoi, niin mieletön molemminpuolinen kehumisviestittelu, jota ei voi sanoin kuvata.Silloin koin sitä mitä aloittaja kyselee, uudelleen rakastamista, kaiken vanhan anteeksiantamista, uuden elämän alkamista, aitoa onnellisuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tapasin entisen naisystävänsä 6 vuoden jälkeen, paikallisessa saksalaiskaupasssa. Erosimme aikoinaan riitaisena, eli sen piti olla siinä tämä meidän tarina. Kaupassa hän jotenkin hämmästyi nähtyäni minut ja alkoi kertoa, että hänellä on hartiat ihan jumissa, joten hän oli käynyt lääkärissä ja saanut 3pv saikkua. Sanoin, että voin tulla joskus hieromaan sinun hartioitasi, hän meni tosi hämilleen siitä. No jatkoimme ostoksia ja kassalla oltiin yhtäaikaa, siinä hän sanoi, mistä numerosta hän voi hieronnan tilata, annoin kaupan pihalla numeron johon hän soitti heti, varmistaen numeron minulle kuuluvaksi ja samalla sain hänen numeronsa. Siitä alkoi, niin mieletön molemminpuolinen kehumisviestittelu, jota ei voi sanoin kuvata.Silloin koin sitä mitä aloittaja kyselee, uudelleen rakastamista, kaiken vanhan anteeksiantamista, uuden elämän alkamista, aitoa onnellisuutta.

Kaikilla kohtaamisilla on tarkoituksensa.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Kaikilla kohtaamisilla on tarkoituksensa.

Juuri noin. Joka päivä kuuntelen laulun "Aika kulkee" . Sanat kertovat meille jokaiselle, kuinka rajallista elämä on, tuleeko meille huomistapäivää.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Joka päivä kuuntelen laulun "Aika kulkee" . Sanat kertovat meille jokaiselle, kuinka rajallista elämä on, tuleeko meille huomistapäivää.

Kuuntelin tuon kappaleen. Ennen en ole sitä kuullut. Hyvä sanoma.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Kuuntelin tuon kappaleen. Ennen en ole sitä kuullut. Hyvä sanoma.

" Oppinut oon huomaamaan, vielä kerran kaivataan, sitä aikaa jota juuri tuhlataan"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin 10 vuotta sitten erosin ja siitä alkoi onnellisuus ja sitä riittää edelleen

• Anonyymi kirjoitti:

" Oppinut oon huomaamaan, vielä kerran kaivataan, sitä aikaa jota juuri tuhlataan"

Huonommat ajat edessäpäin sitäkö tuo tarkoittaa?

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Huonommat ajat edessäpäin sitäkö tuo tarkoittaa?

Uskon, että Timo Koivusalo, hakee sanoituksellaan, sitä, että eläisimme tätä hetkeä, tätä päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon, että Timo Koivusalo, hakee sanoituksellaan, sitä, että eläisimme tätä hetkeä, tätä päivää.

Arno Ahosniemeä lainaten; "Ihminen on rikkaimillaan kuolinpäivänsä aamuna"

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niinkin. Ja vanhempana ja kenties sairaampana kaipaa näitä päiviä joita elää nyt tässä hetkessä.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Kyllä niinkin. Ja vanhempana ja kenties sairaampana kaipaa näitä päiviä joita elää nyt tässä hetkessä.

Liian moni kulkee suu mutrussa, eikä ymmärrä sitä mitä on asua omassa kodissa terveenä, ilman sen suurempia ongelmia. Ruokaa on jääkaapissa, autotallissa 10v vanha auto, käytössä kaksi lääketablettia, edellisen kerran sairaalassa 1990 polven kierukkaleikksuksen vuoksi. Joten on aihetta hymyyn ja tyytyväisyyteen.

• Anonyymi

Vaimo sai verikokeen tuloksen, kaikki arvot normaalit :)

Gubbe 76

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      90
      3474
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2857
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2366
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2261
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2067
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1956
    Aihe