Mun suosikit on Saija11111 ja nuorten mieten bändit, Antti, Hurma, Taikakuu ja Sinitaivas... Tanssija mies jonka jalat on tiukasti tämän maan kamaralla, sinivalkoinen.
Paras nais ja mies artisti 2025?
16
352
Vastaukset
- Anonyymi
Maunuksela, J Hallikainen, Jalo, Kovero, Sassali.
- Anonyymi
OMG ei noi ainakaan.
- Anonyymi
Eivätkös noissa bändeissä nykyään soita pälvikaljuiset ja laikkupartaiset vanhat äijjät? Joku 20-25 vuotta sitten niissä oli tuuheatukkaisia nuoria miehiä?
- Anonyymi
Jos laatua halutaan niin Finlanders, PNP, Sinitaivas, Hurma, Kyösti, Komiat ....ja onhan noita jotka tekevät tasaisen hienoa laatua illasta toiseen.
Kaikkien aikojen prinsessakruunun jakaa jo lopettanut Anne Mattila ja Saija Tuupanen.
Heidän tasolleen yltäviä ei minihamevariksien lailla mölisevissä Alinoissa ja Johannoissa koskaan tule olemaan.- Anonyymi
Finkut, yksi alkuperäis jäsen.
- Anonyymi
Samaa mieltä! Saija on tyylikäs lyhyessäkin mekossa, mutta nämä kaksi muuta mainittua on pelkästään irvokkaita. Plus että Saijan laulu-ja esiintymistaito on omaa luokkaansa.
- Anonyymi
"Alinoissa ja Johannoissa "
Alina Liikola 🥰
Johanna Ranssi 🥰
Hyvät livenä keikoilla 🌹🌹
Ja hyvä että on vaatteet päällä 😋👙 - Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Saija on kuningatar. Räntsi ja Liikola huonoja kopioita.
- Anonyymi
Anne ymmärsi että perhe menee kaiken edelle ja viettää nyt perhe elämää. Saija haluaa lisää mainetta ja mammonaa ja renttu ukkoja, huume Sillanpää kaverina.
- Anonyymi
Nina Åkerman ja Matti-Sakari & Pekkaniskan Pojat
- Anonyymi
Miehistä Harri ja Maunuksela.
- Anonyymi
Onko nuo nuoria miehiä???.keski-ikäisiä jo kaikki😁😁
- Anonyymi
Mies voi pysyä nuorena ja numerot on vaan numeroita ja tyhmät on tyhmiä, eikä sitä ymmärrä tai sitten vaan vanhan aikasia.
- Anonyymi
Maunuksela on nuorten naisten suosikki.
- Anonyymi
Ketonen, Keronen, Maunuksela, Raski,
- AnonyymiUUSI
Selvästi suosikkeina on sellaiset, joista eniten kirjoitetaan tai ovat muuten esillä.
Löydän heti useamman yhtyeen, joiden musiikki on erilaista. A.Aalto, Yölintu, Suurimaa, Guns Rosor, Tommys.
Tämän palstan kommentoijat eivät ehkä tunne kolmea viimeistä.
Mies laulajia löytyy myös useampi hyvä.
Saska Helmikallio, Antti Ahopelto, Charles Plogman, Tomi Markkola.
Listaa voin pidentää vaikka kuinka paljon. Sitä yhtä kähisijää joka on muka on kuningas, ei onnistu tango mitenkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956