Ajelimme viikonloppuna vanhoja EK-pätkiä läpi rallin seuraamisen ohella.
Oma ehdotus on että vuosina 1969-1974 ajettu EK-pätkä Ylä-Kolkki on saatava takaisin ralliin. Aivan loistava pätkä, mutkaa mutkan perään ja on iso hyppyri raasunmäessä.
Nyt järjestäjät töihin. Luulen että Ylä-Kolkista tulisi nopeasti kujettajien ja katsojien suosikkipätkä.
Ylä-Kolkki takaisin EK-pätkäksi
7
325
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo ajettu,älä höpäjä
- Anonyymi
Kuulin Ouninpohjassa varmana tietona, että kauan odotettu Ala-Pölkki on ensi vuonna MM-rallin reitillä. Ajettiin viimeksi vuonna 1949.
Niin ja Tampereen-lenkki tulee tietenkin myös takaisin. Kutemajärven voitte unohtaa. - Anonyymi
Onneks sua ei kukaan kuuntele!!!
- Anonyymi
Tampereenlenkki kiiiiiitoooos ja miksei vaikka hämeenlinnaankin päin
- Anonyymi
Aloittaja voi ilmottautua töihin ralleja järjestämään. Siellä voit antaa toivomuksia asioiden suhteen. Jää typerät aloitukset tekemättä kun tekee oikeasti asioiden eteen jotain, aivan itse.
- Anonyymi
https://www.juwra.com/finland_1973_itinerary.html
Minäkin luulin että aloittaja keksinyt koko jutun mutta on sellainen pätkä tosiaan ajettu. Syheröinen pätkä jossa tosiaan on mutkaa ja hyppyriä. loistava idea. Lähellä Keuruuta.- Anonyymi
On varmaan aikojen saatossa ajettu pari muutakin pätkää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247