Ajelimme viikonloppuna vanhoja EK-pätkiä läpi rallin seuraamisen ohella.
Oma ehdotus on että vuosina 1969-1974 ajettu EK-pätkä Ylä-Kolkki on saatava takaisin ralliin. Aivan loistava pätkä, mutkaa mutkan perään ja on iso hyppyri raasunmäessä.
Nyt järjestäjät töihin. Luulen että Ylä-Kolkista tulisi nopeasti kujettajien ja katsojien suosikkipätkä.
Ylä-Kolkki takaisin EK-pätkäksi
7
292
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo ajettu,älä höpäjä
- Anonyymi
Kuulin Ouninpohjassa varmana tietona, että kauan odotettu Ala-Pölkki on ensi vuonna MM-rallin reitillä. Ajettiin viimeksi vuonna 1949.
Niin ja Tampereen-lenkki tulee tietenkin myös takaisin. Kutemajärven voitte unohtaa. - Anonyymi
Onneks sua ei kukaan kuuntele!!!
- Anonyymi
Tampereenlenkki kiiiiiitoooos ja miksei vaikka hämeenlinnaankin päin
- Anonyymi
Aloittaja voi ilmottautua töihin ralleja järjestämään. Siellä voit antaa toivomuksia asioiden suhteen. Jää typerät aloitukset tekemättä kun tekee oikeasti asioiden eteen jotain, aivan itse.
- Anonyymi
https://www.juwra.com/finland_1973_itinerary.html
Minäkin luulin että aloittaja keksinyt koko jutun mutta on sellainen pätkä tosiaan ajettu. Syheröinen pätkä jossa tosiaan on mutkaa ja hyppyriä. loistava idea. Lähellä Keuruuta.- Anonyymi
On varmaan aikojen saatossa ajettu pari muutakin pätkää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741