No joo, ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta mistäs sen nyt saakaan selville (paitsi avaamalla kone ja kattomalla laitteen kyljestä)
Mulla on koneessa aida32 diagnostiikkaohjelma (joka on everestin kanssa täysin samanlainen). Koitin ettiä sillä kyseistä tietoa, mutta ainastaan tämmöset löysin;
Anturit
Tyyppi National LM85
Dataväylä SMBus 2Eh
Emolevy Intel D845GEBV2 / D845PEBT2 / D845PESV / D865PERL / D875PBZ
Lämpötilat
Emolevy 40 °C (104 °F)
Suoritin43 °C (109 °F)
Aux 41 °C (106 °F)
Tuulettimet
Suoritin 3294 RPM
Jännitteet
CPU-ydin 1.50 V
1.5 V 1.48 V
3.3 V 3.23 V
5 V 5.03 V
12 V 11.88 V
Eipä tuo mulle paljoa kerro... Koneessa oli mittauksen aikana päällä firefox nettiselain ja tuo aida32.
Niin, ja kuinka tehokkaan powerin mä ylipäätään tarviin? Kun ostin koneen, tässä oli 256mb Rammia, kovalevyjä oli yksi 80giganen, asemina oli lukeva dvd ja polttava romppu.
Nyt koneen keskusmuisti on giga (2x512mb), kovalevyjä tuli toinehn 80giganen lisää, ja lukeva dvd vaihtu polttavaan devariasemaan.
Usb porteissa on laitteita seuraavasti; Hiiri, Joystick, 160g ulkoinen kovo, printteri.
Prossu on 2,4ghz, ja emolevyn tyyppi tais olla tossa ylläolevassa diagnoosissa.
Onko mahdollista että jos kone on ollut kaupasta tullessa tommonen alitehoinen p**ka, niin koneen poweri on myös tehtaalla laskettu sen mukaan? Nythän tuota virtaa kuluttavaa härveliä kautta vipstaakia on hieman enemmän.
Siinäpä se lyhykäisyydessään oli:)
selittäkää tyhmälle powerista
4
704
Vastaukset
- jakke
" No joo, ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta mistäs sen nyt saakaan selville (paitsi avaamalla kone ja kattomalla laitteen kyljestä)"
Niin, siis mistä sen saa selville, että kuinka tehokas poweri koneessa on?- avaa koppa
No avaappa se hemmetin koppa ja kato siitä powerin kylejstä. kerroppa sitten meille kuinka iso poweri siinä mega-myllyssäs on, niin katellaan enempi asiaa..
- jakke
avaa koppa kirjoitti:
No avaappa se hemmetin koppa ja kato siitä powerin kylejstä. kerroppa sitten meille kuinka iso poweri siinä mega-myllyssäs on, niin katellaan enempi asiaa..
Joo, 300W poweri siinä näyttäis olevan...
jakke kirjoitti:
Joo, 300W poweri siinä näyttäis olevan...
poweri joka on 300W, pyörittää helposti tuollaista määrää komponetteja!
Mulla aikanaan q-technologyn 300W poweri(loppu "tunnit" noin kolmen vuoden aktiivisen käytön jälkeen ja ei käynnistynyt enään!) jolla pyöritin AXP2200 , 1G DDR, 7 kovoa, CDRW, 9800Pro, ja jotain muuta pientä vielä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446