Mikä pakko tänne on sellaisten ihmisten kirjoittaa

Anonyymi-ap

Viestejä ja usein täysin vääriä tietoja sisältäviä, jotka eivät itse ole ulosotossa?
Eikä teillä ole elämässä mitään muuta iloa, kuin vittuilla niille, joita ulosotto koskee?
Toinen toistaan tyhmempiä viestejä täällä saa lukea ja varsinaisia pilkka viestejä samaten. Kyllä olette sairaita ihmisiä.
Hävetkää jo itseänne!

20

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omaa tyhmyyttä se on jos ulosottoon joutuu

• Anonyymi

Onko parempi, että täysin vääriä tietoja sisältäviä viestejä kirjoittavat ulosotossa olevat?

• Anonyymi

Tyhjäpään vastaus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjäpään vastaus!

Kiva, kun esittäydyit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, kun esittäydyit.

Luuletko sinä idiootti tietäväsi totuuden ulosotosta?
        Mikä vitun pelle oikein olet?
        SINUN TYHJÄ PÄÄSI EI USKO, ETTÄ JOTAIN IHMISTÄ KOHDELLAAN VÄÄRIIN, KUN ET OLE ITSE KOKENUT SITÄ, ETKÄ OLE EDES ITSE ULOSOTOSSA. PAINU JO VITTUUN TÄÄLTÄ SEKOPÄÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko sinä idiootti tietäväsi totuuden ulosotosta?
        Mikä vitun pelle oikein olet?
        SINUN TYHJÄ PÄÄSI EI USKO, ETTÄ JOTAIN IHMISTÄ KOHDELLAAN VÄÄRIIN, KUN ET OLE ITSE KOKENUT SITÄ, ETKÄ OLE EDES ITSE ULOSOTOSSA. PAINU JO VITTUUN TÄÄLTÄ SEKOPÄÄ!

Luultavasti vain koet tulleesi väärinkohdelluksi. Kokemus sinällään on todellinen, mutta tuskin perustuu tosiasioihin.

• Anonyymi

Aluksi luulin, että tämä yksi kummallisen vihamielisiä viestejä kirjoittava olisi joku asiantuntija, esimerkiksi velkaneuvoja tai takuusäätiön neropatti, mutta mitä enemmän luen niitä häirikköviestejä uskon että on vain trolli. Joku ekonomipelle, ehkä opiskelija, jolle on jäänyt v*ttuilulevy junnaamaan. Kokee jotain kummallista mielihyvää ja sairasta "tilaa" toimiessaan palstan asioita ruotiessaan ja kohdistaessaan halveksuntansa ulosottoon joutuneisiin. Vanhuksia tuntuu vihaavan erityisesti.
      Ehkä siellä sielun sopukoissa on psykopaatin piirteitä, kuten on sillä Turussa ikäihmisiä pahoinpidelleellä miehellä. Ei hänkään osannut muuta syytä sanoa väkivaltaansa, kuin että inhoaa vahoja naisia.
      Ehkä tämä AI-trollikin?

• Anonyymi

vahvoja/vanhoja miten haluatte :)

• Anonyymi

Useimmat pitävät varmaan sinua trollina - sen verran pihalla perusasioistakin, ettei luulisi olevan mahdollista maassa, jossa on oppivelvollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmat pitävät varmaan sinua trollina - sen verran pihalla perusasioistakin, ettei luulisi olevan mahdollista maassa, jossa on oppivelvollisuus.

Ja taas. Hello, täällä korkeakoulutettu vapaita päiviä rannalla viettelevä yrittäjä, jolla on pitkää kokemusta pöydän molemmilla puolilla istumisesta eli rahan annosta ja otosta. Ei ole opinnoista eikä titteleistä puutetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas. Hello, täällä korkeakoulutettu vapaita päiviä rannalla viettelevä yrittäjä, jolla on pitkää kokemusta pöydän molemmilla puolilla istumisesta eli rahan annosta ja otosta. Ei ole opinnoista eikä titteleistä puutetta.

Mutta silti ei osata edes korkolaskuja - tai edes ymmärtää mitä tarkoittaa korko ja käsite "korkoa korolle".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta silti ei osata edes korkolaskuja - tai edes ymmärtää mitä tarkoittaa korko ja käsite "korkoa korolle".

Viivästyskorosta ei tarvitse maksaa enää uutta viivästyskorkoa., joten korkoa korolle -ilmiö ei päde ulosotossa.

Mutta tämän korkeakoulutetun vapaapäiviä rannalla viettävän yrittäjän käsitys kansantalouden rahavirroista on erittäin naiivi. Hän näet uskoo, että velkaraha jo yksistään piristää kansantaloutta vaikkei velallinen maksaisi sitä takaisin.

• Anonyymi

Eli ulosotosta ei saisi kirjoittaa kuin ulosotossa olevat. Saako mielestäsi henkirikoksista keskustella, jos ei ole tehnyt henkirikosta?

• Anonyymi

Aloittaja ei usko järkipuhetta. Hänen mielestään tällä palstalla ei saisi muuta kuin ulosoton kauheutta. Jos yritetään tuoda jotain tolkkua, saa kuulla olevansa tyhjäpää. Ylläpito on poistanut häneltä jo 30 viestiä.

• Anonyymi

Täällä on poistettu muitakin.
        Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa, että ulosotto tekee paljon virheitä ja aiheuttaa ihmisille 15 vuoden ajaksi varsinaisen helvetin maan päälle? Ihan turha tänne on jästipäille mitään kirjoittaa, kun mihinkään te ette usko, ettekä halua uskoa. Eikä moni edes ole itse ulosotossa kokemassa näitä vääryyksiä. Silti täällä pitää esiintyä kuin asiantuntija, vaikka ei sellainen ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on poistettu muitakin.
        Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa, että ulosotto tekee paljon virheitä ja aiheuttaa ihmisille 15 vuoden ajaksi varsinaisen helvetin maan päälle? Ihan turha tänne on jästipäille mitään kirjoittaa, kun mihinkään te ette usko, ettekä halua uskoa. Eikä moni edes ole itse ulosotossa kokemassa näitä vääryyksiä. Silti täällä pitää esiintyä kuin asiantuntija, vaikka ei sellainen ole.

Voi ulosotto toki virheitäkin tiedä. En tiedä kuinka epäselviä heidän laskelmansa ovat. Hyvästä laskelmasta laskelman saaja pystyy tarkistamaan kaikki.

Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa että ulosotossa velka kasvaisi korkoa korolle. (Perinnässä asia on päinvastoin, koska siellä maksetaan lainan korkoa eikä viivästyskorkoa.)

Myöskään velallisen maksamiin kokonaiskuluihin ei vaikuta maksatko yhtä velkaa vai jaatko lyhennyksen useammalle velalle (edellyttäen että kaikissa on sama korko). Tämän voi itsekin todentaa matemaattisesti paperilla tai Excelissä. Miksi suollatte mieluummin soopaa kuin itse testaatte väittämää? Olen saanut käsityksen aiemmista kirjoituksistanne että teidän joukoissanne on tällä palstalla kirjoittajia sekä yrityselämän että politiikan huipulta ja että teillä on tutkintoja vaikka muille jakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ulosotto toki virheitäkin tiedä. En tiedä kuinka epäselviä heidän laskelmansa ovat. Hyvästä laskelmasta laskelman saaja pystyy tarkistamaan kaikki.

Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa että ulosotossa velka kasvaisi korkoa korolle. (Perinnässä asia on päinvastoin, koska siellä maksetaan lainan korkoa eikä viivästyskorkoa.)

Myöskään velallisen maksamiin kokonaiskuluihin ei vaikuta maksatko yhtä velkaa vai jaatko lyhennyksen useammalle velalle (edellyttäen että kaikissa on sama korko). Tämän voi itsekin todentaa matemaattisesti paperilla tai Excelissä. Miksi suollatte mieluummin soopaa kuin itse testaatte väittämää? Olen saanut käsityksen aiemmista kirjoituksistanne että teidän joukoissanne on tällä palstalla kirjoittajia sekä yrityselämän että politiikan huipulta ja että teillä on tutkintoja vaikka muille jakaa.

Sinusta taas on muodostunut sellainen kuva että kotikasvatuksesi jäi heikolle tolalle.

Sinusta uraohjusten penikasta kasvoi kokovartalomies jonka ainut tapa päteä on tämä palsta. Tuskinpa kenelläkään olisi muuten motivaatiota vuodesta toiseen suoltaa sontaa tuntemattomalle ihmisryhmälle jonka kuvittelet olevan itseäsi alhaisempaa kastia.

Olis kiva tuollaisen kanssa livenä vähän jutella asioista mutta nettihiiret eivät kotiovensa ulkopuolella tunnetusti suutaan aukaise. Vastaantullessa tuollaiset katselee kengänkärkiään ja linkkaa vaivautuneesti eteenpäin kuin olisi paskat housuissa.

Todennäköisesti ovatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta taas on muodostunut sellainen kuva että kotikasvatuksesi jäi heikolle tolalle.

Sinusta uraohjusten penikasta kasvoi kokovartalomies jonka ainut tapa päteä on tämä palsta. Tuskinpa kenelläkään olisi muuten motivaatiota vuodesta toiseen suoltaa sontaa tuntemattomalle ihmisryhmälle jonka kuvittelet olevan itseäsi alhaisempaa kastia.

Olis kiva tuollaisen kanssa livenä vähän jutella asioista mutta nettihiiret eivät kotiovensa ulkopuolella tunnetusti suutaan aukaise. Vastaantullessa tuollaiset katselee kengänkärkiään ja linkkaa vaivautuneesti eteenpäin kuin olisi paskat housuissa.

Todennäköisesti ovatkin.

Wau, mitä uhoa. Etkö pysty juttelemaan ihan täällä? Vaikka esittämään todisteita väitteillesi ulosotosta? Vai meneekö liian vaikeaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti ovatkin.

Kommentin sisällön perusteella sinulta peritään ulosotossa rikosperusteista velkaa - oliko uhri ex-vaimo vai lapset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti ovatkin.

Hyvä, juuri näin. Palstan Kokovartalovaiva.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe