Liian tylsämielisten turvallisuushakuisten valinta, pelkkä käyttökone.
Kyllä Automiehen ja -naisen erottaa siitä että alla on joku räväkämpi ja kaunislinjainen premium-saksalainen alla, tai tehokas jenkki vaikkapa Corvette.
Toyota on autoista innostumattomien valinta
60
439
Vastaukset
- Anonyymi
Toyotan omistaja elää muutenkin vain korkeintaan 50 % teholla. Ei ota mitään riskejä elämässään. Jokainen päivä on uusi eilinen ja se on silloin hyvä.
- Anonyymi
AUTOISTA INNOSTUNEET OVAT YHTEISKUNNAN POHJASAKKAA.
- Anonyymi
Toyotan hankkii pelkäävä, yli varovainen vässykkä jolla ei elämässä ole kuin syöminen ja nukkuminen ja kaikki muu on arkaa ja pelokasta toimintaa.
- Anonyymi
Petterikö se siellä panikoimassa kun Toyotan menestys ottaa koville?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petterikö se siellä panikoimassa kun Toyotan menestys ottaa koville?
Kyllä, se olen minä, patteripetteri, jota harmittaa 25000e akun vaihto.
- Anonyymi
Jotain taas harmittaa kun oma saksanseisoja on taas rikki,seisoja siis siksi että suurimman osan aikaa se ei ole ajossa kun kokoajan jotain vikaa.
- Anonyymi
Terolla ottaa koville ja itkupotkuraivarit lähti heti liikkeelle, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terolla ottaa koville ja itkupotkuraivarit lähti heti liikkeelle, hihii!
Toyotan omistajana ei tarvitse kiukutella ja raivota kun se vaan toimii ja ei ole koskaan rikki,se on sitä mielenrauhaa jota Saksalaisten muka preemiumin omistajat ei saa koskaan kokea.
- Anonyymi
Tojohäiskä on vaimonsa koira ja itkee suihkussa.
- Anonyymi
Tuo kiteyttää asian hyvin.
- Anonyymi
Toyotamiehen normipäivä
Klo 5.30 herätys
Klo 7 työpaikalle
Klo 11 lounas
Klo 16 kotiin
Klo 18 illallinen
Klo 20.30 tv-uutiset
Klo 22 iltapesu ja nukkumaan.- Anonyymi
Klo 23.02 tamppaamaan mattoja naapurin irmelin luokse.
- Anonyymi
Klo 17 Toyotan pesu ja puunaus ja nesteiden tarkastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klo 23.02 tamppaamaan mattoja naapurin irmelin luokse.
Juuri näin, silloin kun oma eukko jo nukkuu. Sitten tampataan naapurin Irmeliä kiivaasti....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, silloin kun oma eukko jo nukkuu. Sitten tampataan naapurin Irmeliä kiivaasti....
Unissaan korkeintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klo 17 Toyotan pesu ja puunaus ja nesteiden tarkastus.
Jos ne 20 vuotta ovat pysyneet tarkastamatta, kuin muutaman kerran jäähdyttäjästä, niin kauanko sinun autossasi nesteet ovat olleet tehtaalta saakka. Kaikki nesteet ilmastoinnista jarruihin. Polttoaine jostakin syystä, ei kauankaan säily tankissa.
Kerro automerkkisi kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne 20 vuotta ovat pysyneet tarkastamatta, kuin muutaman kerran jäähdyttäjästä, niin kauanko sinun autossasi nesteet ovat olleet tehtaalta saakka. Kaikki nesteet ilmastoinnista jarruihin. Polttoaine jostakin syystä, ei kauankaan säily tankissa.
Kerro automerkkisi kiitos.Jarrunesteet vaihdetaan huollossa 2-3 vuoden välein. jäähdytysnesteet noin 150 tkm välein. Öljyt aina vuosihuollossa. Välillä ei mitään tarvitse tarkistaa eikä lisäillä, kaikille on määrämittaus auton puolesta. Saksanseisoja MB bensa 2.0
- Anonyymi
Toyota on kuten muutkin massamerkit. Se on auto käyttöä varten.
Lexus on sitten toista maata.
Jeremy Clarkson sanoo : "– Jos saisin valita minkä tahansa auton maailmassa mitä on koskaan valmistetu, olisi se tummansininen Lexuksen LFA – rakastan tätä autoa niin paljon, Clarkson totesi."
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/d563fb51-09d3-4a60-8cd3-98c950fbc5b6- Anonyymi
Lexuksen erikoisauto jota on valmistettu marginaalimääriä ja maksaa älyttömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lexuksen erikoisauto jota on valmistettu marginaalimääriä ja maksaa älyttömiä.
Niinpä... On käytettynä paljon kalliimpi kuin uutena.
- Anonyymi
Myös kaikki palstalaiset kuuluu tuohon perustahvon kategoriaan.
Sitäpaitsi juuri rikkaiammat tekee tuon yllä olevan kaltaista päivää.
herätys aikain ja työn kimppuun koko päiväksi ja usein vielä myöhään iltaan jatkaen.- Anonyymi
Rikkailla ei ole työaikaa eikä työajanseurantaa.
- Anonyymi
Toyota on kuin HK:n Sininen, epäterveellistä ja surkeaa ravintoa, mutta kun sitä tyrkytetään ja on halpaa, eikä tapa heti, niin pitäähän sitä ostaa kun en paremmasta ymmärrä.
- Anonyymi
Eikö tuollainen itsensä jatkuva nolaaminen syö jo enemmän miestä kuin itäeuroopan kommareille lanseeratun Taaviskootan omistaminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuollainen itsensä jatkuva nolaaminen syö jo enemmän miestä kuin itäeuroopan kommareille lanseeratun Taaviskootan omistaminen?
Sinusta alkaa tulla herkkä totuuksien edessä. Älä lue näitä juttuja jos ne vievät mielenrauhan. Kyllä huoltotiskiltä saat huomiota ja osallistuvat mielellään korjauksiin ja huoltoihin kohtuullista korvausta vastaa ja odotellessa saat automaattikahvitkin.
- Anonyymi
Plösöille laiskureille tommoset Sakemannien turbotetut mulkunjatkeet tai alivireiset Jenkkilouskuttimet automaattivaihteineen! Ihan tylsää ajaminen tollasilla tasapaksuilla vääntökoneilla mitkä lyö kaikki tehot pöytään melkein tyhjäkäynnillä mutta koneesta loppuu happi kauan ennen punaviivaa. Vauhdin hurma tollasissa alkaa tuntua vasta törkeissä ylinopeuksissa! Kiekkaherkällä vapari-Japsilla mm. T-Sport Corollalla voi pitää hauskaa ihan laillisissakin nopeuksissa. Mukava adrenaliinibuusti kun kone herää kunnolla siinä 4000 rpm jälkeen ja rykii väsymättä 8500 rpm tauluun. Siinä on sitä aitoa ajamisen sielua! Suosittelen kokeilemaan! Etenkin sinä joka ajat tukkoisella Jenkkilotkottimella iso alisuorittava pannu konehuoneessa. Tai saksalaisella 2-litrasella tasapaksusti vääntävällä nyky-turbolla, jossa nopeus ei tunnu missään ellei aja rajua ylinopeutta. Tekis hyvää myös Tesla-Keijoille.
- Anonyymi
Tuollaiseen hauskanpitoon on ainoa oikea vanha Civic TypeR
- Anonyymi
Kone huutaa motarilla 4000 rpm. Tosin se hukkuu muuhun meteliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kone huutaa motarilla 4000 rpm. Tosin se hukkuu muuhun meteliin.
On just hyvä! Kutosella 120 km/h@4000 rpmeli 240 km/h@8000 rpm. VAG:n kikkareissa kutosvaihde on aina julmetun laiska yliloikkari mutta T-Sportissa kaikki pykälät pelaa! Samat välitykset "siisti Sivikki"-TypeR:ssä. Harmi vaan että GT/GR86:n menivät pilaamaan loikkari-kutosella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On just hyvä! Kutosella 120 km/h@4000 rpmeli 240 km/h@8000 rpm. VAG:n kikkareissa kutosvaihde on aina julmetun laiska yliloikkari mutta T-Sportissa kaikki pykälät pelaa! Samat välitykset "siisti Sivikki"-TypeR:ssä. Harmi vaan että GT/GR86:n menivät pilaamaan loikkari-kutosella.
Montako tuntia ajaisit motarilla 130+ km/h muun liikenteen tahtiin ilman pysähdyksiä? Vai onko grillikioski se normipaikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On just hyvä! Kutosella 120 km/h@4000 rpmeli 240 km/h@8000 rpm. VAG:n kikkareissa kutosvaihde on aina julmetun laiska yliloikkari mutta T-Sportissa kaikki pykälät pelaa! Samat välitykset "siisti Sivikki"-TypeR:ssä. Harmi vaan että GT/GR86:n menivät pilaamaan loikkari-kutosella.
En menisi noin 20 vuotiaalla T-Sportilla ulosmittaamaan kierroksia, jos on alkuperäiset venttiilinjouset ja venttiilit. Voi tulla kallis kiekaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako tuntia ajaisit motarilla 130 km/h muun liikenteen tahtiin ilman pysähdyksiä? Vai onko grillikioski se normipaikka?
Ei kulje kutosvaihteella 240 km/h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako tuntia ajaisit motarilla 130 km/h muun liikenteen tahtiin ilman pysähdyksiä? Vai onko grillikioski se normipaikka?
Vaikka Puola ja Saksa päästä päähän! Kone käy kevyesti ja värinättömästi 4000-5000 rpm väliä. Ajaessa aika juoksee siivillä ja Remuksen pöntöllä terästettyä korkealta laulavaa Yamahan nuottia kuuntelee mielikseen. On sitä ennenkin moisilla kierroksilla pistetty menemään, mm. Euroopan halki 4-vaihteisella 1.3 Sunnyllä. Enimmäkseen 130:ä ja Saksassa lappu lattiassa 170 mittarivauhtia. Ei tuntunu missään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka Puola ja Saksa päästä päähän! Kone käy kevyesti ja värinättömästi 4000-5000 rpm väliä. Ajaessa aika juoksee siivillä ja Remuksen pöntöllä terästettyä korkealta laulavaa Yamahan nuottia kuuntelee mielikseen. On sitä ennenkin moisilla kierroksilla pistetty menemään, mm. Euroopan halki 4-vaihteisella 1.3 Sunnyllä. Enimmäkseen 130:ä ja Saksassa lappu lattiassa 170 mittarivauhtia. Ei tuntunu missään!
Aika kultaa muistot. Kyllä 1500 + rpm on hyvä Saksan motarille yhdiistettynä hiljaiseen alustaan ja koriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En menisi noin 20 vuotiaalla T-Sportilla ulosmittaamaan kierroksia, jos on alkuperäiset venttiilinjouset ja venttiilit. Voi tulla kallis kiekaisu.
Kumpiko laukeaa nopeammin kuski vai T-Sport?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpiko laukeaa nopeammin kuski vai T-Sport?
Vaikea sanoa. Kyllä sitä kieltämättä tulee touhtuippa pöksyyn T-Sportin korkean nuotin sulosointuja kuunnellessa 😊
- Anonyymi
Kauheaa pään aukomista mutta taitaapa olla vain muutama ammattivalittaja mitkä trollaa tojopalstaa. Missään eikä koskaa kukaan ole naamatusten tullut mussuttamaan autovalinnasta.
Nää trollit on niitä peräkammarin tuhkaluukkupoikia.- Anonyymi
Meneekö kasetti jumiin kun Toyotasta kerrotaan ikäviä faktoja.
Onhan Toyota oikeasti kaikkea pelkäävän valinta joka uskoo edelleen, että se on luotettava auto. Se luotettavuus on menetetty jo kauan sitten ja hyviä ominaisuuksia ei Toyotassa ole ollut kuin 15 vuotta sitten hyvä lämmityslaite. - Anonyymi
Taidat tuntea tuhkaluukkupoikia enemmänkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat tuntea tuhkaluukkupoikia enemmänkin?
Tuhkaluukku on uuneissa alhaalla. Minä tunnen yhden emännän jolla on seitsemän leivän mentävä uuni!
- Anonyymi
"Tuollaiseen hauskanpitoon on ainoa oikea vanha Civic TypeR"
Amen. Toyota ei ole koskaan päässyt edes lähelle Hondaa kun puhutaan auton hauskuudesta ajaa tai varsinkaan vaparikoneen voimantuotosta läpi koko kierrosalueen.
Siksi Hondalla on useita F1 maailmanmestaruuksia ja Toyotalla vain todella surkea räpellys F1:ssä. - Anonyymi
"Lexus on sitten toista maata.
Jeremy Clarkson sanoo : "– Jos saisin valita minkä tahansa auton maailmassa mitä on koskaan valmistetu, olisi se tummansininen Lexuksen LFA – rakastan tätä autoa niin paljon, Clarkson totesi.""
Tässäkään autossa Toyotan oma osaaminen ei riittänyt mihinkään.
"Japanilaisinsinöörit ovat antaneet LFA:n kehityksessä parastaan. Yksi erikoisimpia asioita on kuitenkin LFA:n 4,8-litrainen vapaasti hengittävä V10-moottori, jonka on suunnitellut ja virittänyt Yamaha."
Koettekaa nyt ymmärtää että Toyotan oma osaaminen on sellaisten pullamössöautojen tekeminen mahdollisimman halvalla. Kun tarvitaan oikeasti osaamista niin sitten kutsutaan apuun Yamaha, Subaru, BMW tai PSA.- Anonyymi
Lexus ei mene kaupaksi, se on eri merkillä varustettu Tohjoke. Joku seniili pappa ostaa ei muut.
- Anonyymi
Älä unohda Maruti Suzukia.
- Anonyymi
Samoin uusin Supra, Bemarin kutoskone ja automaattiloota, ei Toyota osaa koneita tehdä.
- Anonyymi
Harmaa Toyota tekee aurinkoisestakin kesäpäivästä ankean. Miten joku haluaa tuollaisia autoja ja maksaa niistä?
- Anonyymi
Masentaako sinua Toyotan ylivoimaisuus niin paljon että koko päivä on 'ankea"? Monella rupumerkin myyjällä se on, et ole yksin!
- Anonyymi
Toyota on kuin Juhla Mokka. Ennen niin tykätty ja ihan kelvollista kun paremmasta ei tiedetty. Nyt kun kaupasta kuin kaupasta saa paljon parempaa ja suomalainen on oppinut ettei tuollainen pula-ajan paahto saa kuin vatsan kipeäksi ja osaa juoda kunnolla tummaksi paahdettua kahvia, niin yhteys autoihin on yhtenevä. Suomalaiset ovat oppineet ostamaan parempia autoja ja uskaltavat jopa koeajaa niitä ja arvostavat niiden mukavuutta ja ominaisuuksia. Eihän Toyotan osuus ole kuin alle 12% kaikista ja on hiipumaan päin. Toyota on hinnoitellut autonsa ihan väärään luokkaan ja siksi vain autoista mitään tietämättömät niitä enää ostaa.
- Anonyymi
Pauligin ylpeydellä ja Toyotalla ei ole mitään yhteistä! Juhlasukkaa en juo mutta Toyotalla ajan. On se vaan hyvä! Ensinnä mainitusta tulee vaan vetelät pöksyyn, jälkimmäisestä hyvä mieli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pauligin ylpeydellä ja Toyotalla ei ole mitään yhteistä! Juhlasukkaa en juo mutta Toyotalla ajan. On se vaan hyvä! Ensinnä mainitusta tulee vaan vetelät pöksyyn, jälkimmäisestä hyvä mieli!
Hybridi-Toyota on varmatoiminen auto. Sillä on oikein hyvä ajella viinakauppaan ostamaan virvokkeita. Kyytikin on niin tasaista, että kertaakaan pullot eivät ole menneet rikki. Ehdottomasti paras auto minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybridi-Toyota on varmatoiminen auto. Sillä on oikein hyvä ajella viinakauppaan ostamaan virvokkeita. Kyytikin on niin tasaista, että kertaakaan pullot eivät ole menneet rikki. Ehdottomasti paras auto minulle.
Kyllä jos elämä pyörii tuon asian ympärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos elämä pyörii tuon asian ympärillä.
Tolloloota on aina ollut rattijuoppojen suosikkimerkki. Siihen en nyt ota kantaa, kumpi oli ensin
- kännissä tulee tehtyä tyhmiä ostoksia
- tohlolla ei kestä selvinpäin ajaa -> alkoholismi
- Anonyymi
Toyota on elämässään luovuttaneen valinta.
- Anonyymi
Tohota on kuten sähköauto ..
TYLSÄ. - Anonyymi
Yhden vuokra-auton perusteella: tohjoloota on auto, jonka voi ostaa VAIN sokkona, ilman koeajoa.
Ei ole pariin vuosikymmenneen näin kehona kötöstystä (ergonomia ja ajettavuus) käsiin osunut. Edelleen tukevalla 15+ vuoden takamatkalla tämä itäauto. - Anonyymi
Opel on pop.
- Anonyymi
Opel on nyt huippu, kiitos PSA:n. Esim uusi Grandland tai Astra ovat parhaat luokissaan.
LoL! xD
..mutta joo, oikeassa olet…jos haluaa innoissaan räplätä romujaan niin ei pidä ostaa Toyotaa.. :p- Anonyymi
Toyotaa joutuu hitsailemaan pari kertaa vuodessa. Kyllä siinä into on jo kadonnut.
- Anonyymi
Toyotissa sentään moottori pyörii vapaasti terveellä kierroslukualueella. Ihan eri maata kuin matalilla kierroksilla kyntävät pikkuturbot aavikkovälityksineen. Kone kyntää väkisin henkitoreissaan menemään suurimmalla vaihteella, jotain 1000-1500 rpm väliä eikä vaihda pienemmälle ylämäessäkään... jumaliste eihän kone saa yhtään voitelua tommosella kirnuuttamisella! Ei tuu pitkään kestämään tollaset. Tämä kaikki vain siksi että päästöt paperilla näyttäis hyvältä, kestävyyttä ei mietitty sitten yhtään!
Vielä 2000-luvun taitteessa autoissa oli järkevät välitykset, n. 3000 rpm satasen vauhdissa ihan normi bensavehkeissä. Kone pääsi vapaasti pyörimään ja tekniikka sai kunnolla voitelua. Sen takia nuo kestääkin niin hyvin ihan Ooppeleita myöten!
Vaan Toyotapa on kehittänyt nerokkaan itselataavan hybridin: moottorin kierrokset pysyy terveellä alueella mutta tosielämässä kuluttaa vähän. Pitäs muidenkin ottaa tästä vähän oppia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111143
- 1326988
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385038- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303869- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222975- 782874