Toyota on autoista innostumattomien valinta

Anonyymi-ap

Liian tylsämielisten turvallisuushakuisten valinta, pelkkä käyttökone.

Kyllä Automiehen ja -naisen erottaa siitä että alla on joku räväkämpi ja kaunislinjainen premium-saksalainen alla, tai tehokas jenkki vaikkapa Corvette.

60

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotan omistaja elää muutenkin vain korkeintaan 50 % teholla. Ei ota mitään riskejä elämässään. Jokainen päivä on uusi eilinen ja se on silloin hyvä.

      • Anonyymi

        AUTOISTA INNOSTUNEET OVAT YHTEISKUNNAN POHJASAKKAA.


    • Anonyymi

      Toyotan hankkii pelkäävä, yli varovainen vässykkä jolla ei elämässä ole kuin syöminen ja nukkuminen ja kaikki muu on arkaa ja pelokasta toimintaa.

      • Anonyymi

        Petterikö se siellä panikoimassa kun Toyotan menestys ottaa koville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petterikö se siellä panikoimassa kun Toyotan menestys ottaa koville?

        Kyllä, se olen minä, patteripetteri, jota harmittaa 25000e akun vaihto.


    • Anonyymi

      Jotain taas harmittaa kun oma saksanseisoja on taas rikki,seisoja siis siksi että suurimman osan aikaa se ei ole ajossa kun kokoajan jotain vikaa.

      • Anonyymi

        Terolla ottaa koville ja itkupotkuraivarit lähti heti liikkeelle, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terolla ottaa koville ja itkupotkuraivarit lähti heti liikkeelle, hihii!

        Toyotan omistajana ei tarvitse kiukutella ja raivota kun se vaan toimii ja ei ole koskaan rikki,se on sitä mielenrauhaa jota Saksalaisten muka preemiumin omistajat ei saa koskaan kokea.


    • Anonyymi

      Tojohäiskä on vaimonsa koira ja itkee suihkussa.

      • Anonyymi

        Tuo kiteyttää asian hyvin.


    • Anonyymi

      Toyotamiehen normipäivä
      Klo 5.30 herätys
      Klo 7 työpaikalle
      Klo 11 lounas
      Klo 16 kotiin
      Klo 18 illallinen
      Klo 20.30 tv-uutiset
      Klo 22 iltapesu ja nukkumaan.

      • Anonyymi

        Klo 23.02 tamppaamaan mattoja naapurin irmelin luokse.


      • Anonyymi

        Klo 17 Toyotan pesu ja puunaus ja nesteiden tarkastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo 23.02 tamppaamaan mattoja naapurin irmelin luokse.

        Juuri näin, silloin kun oma eukko jo nukkuu. Sitten tampataan naapurin Irmeliä kiivaasti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, silloin kun oma eukko jo nukkuu. Sitten tampataan naapurin Irmeliä kiivaasti....

        Unissaan korkeintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo 17 Toyotan pesu ja puunaus ja nesteiden tarkastus.

        Jos ne 20 vuotta ovat pysyneet tarkastamatta, kuin muutaman kerran jäähdyttäjästä, niin kauanko sinun autossasi nesteet ovat olleet tehtaalta saakka. Kaikki nesteet ilmastoinnista jarruihin. Polttoaine jostakin syystä, ei kauankaan säily tankissa.
        Kerro automerkkisi kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne 20 vuotta ovat pysyneet tarkastamatta, kuin muutaman kerran jäähdyttäjästä, niin kauanko sinun autossasi nesteet ovat olleet tehtaalta saakka. Kaikki nesteet ilmastoinnista jarruihin. Polttoaine jostakin syystä, ei kauankaan säily tankissa.
        Kerro automerkkisi kiitos.

        Jarrunesteet vaihdetaan huollossa 2-3 vuoden välein. jäähdytysnesteet noin 150 tkm välein. Öljyt aina vuosihuollossa. Välillä ei mitään tarvitse tarkistaa eikä lisäillä, kaikille on määrämittaus auton puolesta. Saksanseisoja MB bensa 2.0


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lexuksen erikoisauto jota on valmistettu marginaalimääriä ja maksaa älyttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lexuksen erikoisauto jota on valmistettu marginaalimääriä ja maksaa älyttömiä.

        Niinpä... On käytettynä paljon kalliimpi kuin uutena.


    • Anonyymi

      Myös kaikki palstalaiset kuuluu tuohon perustahvon kategoriaan.

      Sitäpaitsi juuri rikkaiammat tekee tuon yllä olevan kaltaista päivää.
      herätys aikain ja työn kimppuun koko päiväksi ja usein vielä myöhään iltaan jatkaen.

      • Anonyymi

        Rikkailla ei ole työaikaa eikä työajanseurantaa.


    • Anonyymi

      Toyota on kuin HK:n Sininen, epäterveellistä ja surkeaa ravintoa, mutta kun sitä tyrkytetään ja on halpaa, eikä tapa heti, niin pitäähän sitä ostaa kun en paremmasta ymmärrä.

      • Anonyymi

        Eikö tuollainen itsensä jatkuva nolaaminen syö jo enemmän miestä kuin itäeuroopan kommareille lanseeratun Taaviskootan omistaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuollainen itsensä jatkuva nolaaminen syö jo enemmän miestä kuin itäeuroopan kommareille lanseeratun Taaviskootan omistaminen?

        Sinusta alkaa tulla herkkä totuuksien edessä. Älä lue näitä juttuja jos ne vievät mielenrauhan. Kyllä huoltotiskiltä saat huomiota ja osallistuvat mielellään korjauksiin ja huoltoihin kohtuullista korvausta vastaa ja odotellessa saat automaattikahvitkin.


    • Anonyymi

      Plösöille laiskureille tommoset Sakemannien turbotetut mulkunjatkeet tai alivireiset Jenkkilouskuttimet automaattivaihteineen! Ihan tylsää ajaminen tollasilla tasapaksuilla vääntökoneilla mitkä lyö kaikki tehot pöytään melkein tyhjäkäynnillä mutta koneesta loppuu happi kauan ennen punaviivaa. Vauhdin hurma tollasissa alkaa tuntua vasta törkeissä ylinopeuksissa! Kiekkaherkällä vapari-Japsilla mm. T-Sport Corollalla voi pitää hauskaa ihan laillisissakin nopeuksissa. Mukava adrenaliinibuusti kun kone herää kunnolla siinä 4000 rpm jälkeen ja rykii väsymättä 8500 rpm tauluun. Siinä on sitä aitoa ajamisen sielua! Suosittelen kokeilemaan! Etenkin sinä joka ajat tukkoisella Jenkkilotkottimella iso alisuorittava pannu konehuoneessa. Tai saksalaisella 2-litrasella tasapaksusti vääntävällä nyky-turbolla, jossa nopeus ei tunnu missään ellei aja rajua ylinopeutta. Tekis hyvää myös Tesla-Keijoille.

      • Anonyymi

        Tuollaiseen hauskanpitoon on ainoa oikea vanha Civic TypeR


      • Anonyymi

        Kone huutaa motarilla 4000 rpm. Tosin se hukkuu muuhun meteliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kone huutaa motarilla 4000 rpm. Tosin se hukkuu muuhun meteliin.

        On just hyvä! Kutosella 120 km/h@4000 rpmeli 240 km/h@8000 rpm. VAG:n kikkareissa kutosvaihde on aina julmetun laiska yliloikkari mutta T-Sportissa kaikki pykälät pelaa! Samat välitykset "siisti Sivikki"-TypeR:ssä. Harmi vaan että GT/GR86:n menivät pilaamaan loikkari-kutosella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On just hyvä! Kutosella 120 km/h@4000 rpmeli 240 km/h@8000 rpm. VAG:n kikkareissa kutosvaihde on aina julmetun laiska yliloikkari mutta T-Sportissa kaikki pykälät pelaa! Samat välitykset "siisti Sivikki"-TypeR:ssä. Harmi vaan että GT/GR86:n menivät pilaamaan loikkari-kutosella.

        Montako tuntia ajaisit motarilla 130+ km/h muun liikenteen tahtiin ilman pysähdyksiä? Vai onko grillikioski se normipaikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On just hyvä! Kutosella 120 km/h@4000 rpmeli 240 km/h@8000 rpm. VAG:n kikkareissa kutosvaihde on aina julmetun laiska yliloikkari mutta T-Sportissa kaikki pykälät pelaa! Samat välitykset "siisti Sivikki"-TypeR:ssä. Harmi vaan että GT/GR86:n menivät pilaamaan loikkari-kutosella.

        En menisi noin 20 vuotiaalla T-Sportilla ulosmittaamaan kierroksia, jos on alkuperäiset venttiilinjouset ja venttiilit. Voi tulla kallis kiekaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako tuntia ajaisit motarilla 130 km/h muun liikenteen tahtiin ilman pysähdyksiä? Vai onko grillikioski se normipaikka?

        Ei kulje kutosvaihteella 240 km/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako tuntia ajaisit motarilla 130 km/h muun liikenteen tahtiin ilman pysähdyksiä? Vai onko grillikioski se normipaikka?

        Vaikka Puola ja Saksa päästä päähän! Kone käy kevyesti ja värinättömästi 4000-5000 rpm väliä. Ajaessa aika juoksee siivillä ja Remuksen pöntöllä terästettyä korkealta laulavaa Yamahan nuottia kuuntelee mielikseen. On sitä ennenkin moisilla kierroksilla pistetty menemään, mm. Euroopan halki 4-vaihteisella 1.3 Sunnyllä. Enimmäkseen 130:ä ja Saksassa lappu lattiassa 170 mittarivauhtia. Ei tuntunu missään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Puola ja Saksa päästä päähän! Kone käy kevyesti ja värinättömästi 4000-5000 rpm väliä. Ajaessa aika juoksee siivillä ja Remuksen pöntöllä terästettyä korkealta laulavaa Yamahan nuottia kuuntelee mielikseen. On sitä ennenkin moisilla kierroksilla pistetty menemään, mm. Euroopan halki 4-vaihteisella 1.3 Sunnyllä. Enimmäkseen 130:ä ja Saksassa lappu lattiassa 170 mittarivauhtia. Ei tuntunu missään!

        Aika kultaa muistot. Kyllä 1500 + rpm on hyvä Saksan motarille yhdiistettynä hiljaiseen alustaan ja koriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En menisi noin 20 vuotiaalla T-Sportilla ulosmittaamaan kierroksia, jos on alkuperäiset venttiilinjouset ja venttiilit. Voi tulla kallis kiekaisu.

        Kumpiko laukeaa nopeammin kuski vai T-Sport?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpiko laukeaa nopeammin kuski vai T-Sport?

        Vaikea sanoa. Kyllä sitä kieltämättä tulee touhtuippa pöksyyn T-Sportin korkean nuotin sulosointuja kuunnellessa 😊


    • Anonyymi

      Kauheaa pään aukomista mutta taitaapa olla vain muutama ammattivalittaja mitkä trollaa tojopalstaa. Missään eikä koskaa kukaan ole naamatusten tullut mussuttamaan autovalinnasta.

      Nää trollit on niitä peräkammarin tuhkaluukkupoikia.

      • Anonyymi

        Meneekö kasetti jumiin kun Toyotasta kerrotaan ikäviä faktoja.
        Onhan Toyota oikeasti kaikkea pelkäävän valinta joka uskoo edelleen, että se on luotettava auto. Se luotettavuus on menetetty jo kauan sitten ja hyviä ominaisuuksia ei Toyotassa ole ollut kuin 15 vuotta sitten hyvä lämmityslaite.


      • Anonyymi

        Taidat tuntea tuhkaluukkupoikia enemmänkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat tuntea tuhkaluukkupoikia enemmänkin?

        Tuhkaluukku on uuneissa alhaalla. Minä tunnen yhden emännän jolla on seitsemän leivän mentävä uuni!


    • Anonyymi

      "Tuollaiseen hauskanpitoon on ainoa oikea vanha Civic TypeR"

      Amen. Toyota ei ole koskaan päässyt edes lähelle Hondaa kun puhutaan auton hauskuudesta ajaa tai varsinkaan vaparikoneen voimantuotosta läpi koko kierrosalueen.

      Siksi Hondalla on useita F1 maailmanmestaruuksia ja Toyotalla vain todella surkea räpellys F1:ssä.

    • Anonyymi

      "Lexus on sitten toista maata.

      Jeremy Clarkson sanoo : "– Jos saisin valita minkä tahansa auton maailmassa mitä on koskaan valmistetu, olisi se tummansininen Lexuksen LFA – rakastan tätä autoa niin paljon, Clarkson totesi.""

      Tässäkään autossa Toyotan oma osaaminen ei riittänyt mihinkään.

      "Japanilaisinsinöörit ovat antaneet LFA:n kehityksessä parastaan. Yksi erikoisimpia asioita on kuitenkin LFA:n 4,8-litrainen vapaasti hengittävä V10-moottori, jonka on suunnitellut ja virittänyt Yamaha."

      Koettekaa nyt ymmärtää että Toyotan oma osaaminen on sellaisten pullamössöautojen tekeminen mahdollisimman halvalla. Kun tarvitaan oikeasti osaamista niin sitten kutsutaan apuun Yamaha, Subaru, BMW tai PSA.

      • Anonyymi

        Lexus ei mene kaupaksi, se on eri merkillä varustettu Tohjoke. Joku seniili pappa ostaa ei muut.


      • Anonyymi

        Älä unohda Maruti Suzukia.


      • Anonyymi

        Samoin uusin Supra, Bemarin kutoskone ja automaattiloota, ei Toyota osaa koneita tehdä.


    • Anonyymi

      Harmaa Toyota tekee aurinkoisestakin kesäpäivästä ankean. Miten joku haluaa tuollaisia autoja ja maksaa niistä?

      • Anonyymi

        Masentaako sinua Toyotan ylivoimaisuus niin paljon että koko päivä on 'ankea"? Monella rupumerkin myyjällä se on, et ole yksin!


    • Anonyymi

      Toyota on kuin Juhla Mokka. Ennen niin tykätty ja ihan kelvollista kun paremmasta ei tiedetty. Nyt kun kaupasta kuin kaupasta saa paljon parempaa ja suomalainen on oppinut ettei tuollainen pula-ajan paahto saa kuin vatsan kipeäksi ja osaa juoda kunnolla tummaksi paahdettua kahvia, niin yhteys autoihin on yhtenevä. Suomalaiset ovat oppineet ostamaan parempia autoja ja uskaltavat jopa koeajaa niitä ja arvostavat niiden mukavuutta ja ominaisuuksia. Eihän Toyotan osuus ole kuin alle 12% kaikista ja on hiipumaan päin. Toyota on hinnoitellut autonsa ihan väärään luokkaan ja siksi vain autoista mitään tietämättömät niitä enää ostaa.

      • Anonyymi

        Pauligin ylpeydellä ja Toyotalla ei ole mitään yhteistä! Juhlasukkaa en juo mutta Toyotalla ajan. On se vaan hyvä! Ensinnä mainitusta tulee vaan vetelät pöksyyn, jälkimmäisestä hyvä mieli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pauligin ylpeydellä ja Toyotalla ei ole mitään yhteistä! Juhlasukkaa en juo mutta Toyotalla ajan. On se vaan hyvä! Ensinnä mainitusta tulee vaan vetelät pöksyyn, jälkimmäisestä hyvä mieli!

        Hybridi-Toyota on varmatoiminen auto. Sillä on oikein hyvä ajella viinakauppaan ostamaan virvokkeita. Kyytikin on niin tasaista, että kertaakaan pullot eivät ole menneet rikki. Ehdottomasti paras auto minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridi-Toyota on varmatoiminen auto. Sillä on oikein hyvä ajella viinakauppaan ostamaan virvokkeita. Kyytikin on niin tasaista, että kertaakaan pullot eivät ole menneet rikki. Ehdottomasti paras auto minulle.

        Kyllä jos elämä pyörii tuon asian ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jos elämä pyörii tuon asian ympärillä.

        Tolloloota on aina ollut rattijuoppojen suosikkimerkki. Siihen en nyt ota kantaa, kumpi oli ensin

        - kännissä tulee tehtyä tyhmiä ostoksia
        - tohlolla ei kestä selvinpäin ajaa -> alkoholismi


    • Anonyymi

      Toyota on elämässään luovuttaneen valinta.

    • Anonyymi

      Tohota on kuten sähköauto ..

      TYLSÄ.

    • Anonyymi

      Yhden vuokra-auton perusteella: tohjoloota on auto, jonka voi ostaa VAIN sokkona, ilman koeajoa.

      Ei ole pariin vuosikymmenneen näin kehona kötöstystä (ergonomia ja ajettavuus) käsiin osunut. Edelleen tukevalla 15+ vuoden takamatkalla tämä itäauto.

    • Anonyymi

      Opel on pop.

      • Anonyymi

        Opel on nyt huippu, kiitos PSA:n. Esim uusi Grandland tai Astra ovat parhaat luokissaan.


    • LoL! xD

      ..mutta joo, oikeassa olet…jos haluaa innoissaan räplätä romujaan niin ei pidä ostaa Toyotaa.. :p

      • Anonyymi

        Toyotaa joutuu hitsailemaan pari kertaa vuodessa. Kyllä siinä into on jo kadonnut.


    • Anonyymi

      Toyotissa sentään moottori pyörii vapaasti terveellä kierroslukualueella. Ihan eri maata kuin matalilla kierroksilla kyntävät pikkuturbot aavikkovälityksineen. Kone kyntää väkisin henkitoreissaan menemään suurimmalla vaihteella, jotain 1000-1500 rpm väliä eikä vaihda pienemmälle ylämäessäkään... jumaliste eihän kone saa yhtään voitelua tommosella kirnuuttamisella! Ei tuu pitkään kestämään tollaset. Tämä kaikki vain siksi että päästöt paperilla näyttäis hyvältä, kestävyyttä ei mietitty sitten yhtään!

      Vielä 2000-luvun taitteessa autoissa oli järkevät välitykset, n. 3000 rpm satasen vauhdissa ihan normi bensavehkeissä. Kone pääsi vapaasti pyörimään ja tekniikka sai kunnolla voitelua. Sen takia nuo kestääkin niin hyvin ihan Ooppeleita myöten!

      Vaan Toyotapa on kehittänyt nerokkaan itselataavan hybridin: moottorin kierrokset pysyy terveellä alueella mutta tosielämässä kuluttaa vähän. Pitäs muidenkin ottaa tästä vähän oppia!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      137
      8318
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      104
      7519
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      92
      5706
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      97
      5656
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      119
      4830
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      145
      2658
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

      (Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      61
      2513
    8. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      8
      1485
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1444
    10. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      53
      1349
    Aihe