WRC2-kuskit kovilla Ouninpohjassa. Korhosella pamahti hypyssä kypärä silmille ja tuli päänsärky.

Anonyymi-ap

🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕AUUUTS!!! 🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕
Siinä missä ison luokan autojen pitkät joustovarat pehmentävät alastuloa ja aerodynamiikka madaltaa ilmalentoja WRC2-luokassa autot pamahtavat tiehen kovemmalla voimalla.

WRC2-luokan hienosti voittanut Roope Korhonen kertoi haastattelussa, että Ouninpohjan hypyssä hänen pää heilahti niin voimakkaasti, että kypärä heilahti silmille. Korhoselta halkesi myös tuulilasi.

Valittavathan nuo kartturitkin usein, että saa nähdä paljonko tällä kerralla sattuu selkään.

No vähänkin varttuneemmat katsojat muistanevat mitä kävi Grönholmin kartturille joskus pari vuosikymmentä sitten...

12

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et taida juurikaan ralliautoilusta ymmärtää...🤣🤣🤣

• Anonyymi

En, olen alkanut vasta lajia seuraamaan niin kovat ralliauton voimat ovat minulle yllätyksiä 🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, olen alkanut vasta lajia seuraamaan niin kovat ralliauton voimat ovat minulle yllätyksiä 🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕

No sitten....😂😂

• Anonyymi

Ja sinäkö muka ymmärrät? 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinäkö muka ymmärrät? 🤣🤣🤣

No en kai muuten olisi kommentoinut!!!🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en kai muuten olisi kommentoinut!!!🤣🤣🤣

Josko vaikka pelkästään siksi että olet tyhmä 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Josko vaikka pelkästään siksi että olet tyhmä 🤣🤣🤣

Voi olla, mutta en noin tyhmä kuin aloittaja!🤣🤣🤣

• Anonyymi

Laita kysymys ja vastaa siihen itse saat toivomasi vastauksen ja voit taas jatkaa viisastelua.

• Anonyymi

Aloittaja valittaa vaikka ei ole istukkaan ralliautossa.

• Anonyymi

Ap. Jos sinä et ymmärrä niin kyllä WRC2 kuskit tietää mitä eroa on WRC1 ja WRC2 autolla on ajettaessa hyppyihin.

• Anonyymi

Niillä molemmilla voi ajaa ylikovaa hyppyihin tai sitten voi olla ajamatta....

• Anonyymi

Pamahti kypärä silmille....enpä oikein usko....🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe