Onko joku saanut fiksuja neuvoja terveyden hoitoon -parempiterveys.com sivuston kautta?
Itse haksahdin tekemään ”kevyen kyselyn” ja laskuhan sieltä tuli heti paluupostissa, 89€
En mielestäni ostanut mitään.
Peruin heti, mutta ei toivoakaan…
Onko huijausta; parempiterveys.com?
51
2434
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin tein tuon "hupikyselyn". Vastaus tuli, ei sisältänyt muuta kuin suunnilleen omat vastaukseni kyselyyn. Ainakaan minä en viisastunut. Ruokaohjeet voisi olla ainoa käyttökelpoinen asia, mikä lähetyksessä oli.
Mutta sitten tuli myös lasku, jota ei kuienkan pysty maksamaan annetuilla tavoilla. Laskun lopussa on ukaasi, että maksamaton lasku laitetaan perintään. Laskun yhteydessä ei ollut tietoa, mihin voi ottaa yhteyttä, jos laskun maksu ei onnistu tai ettei ollut tarkoitus tilata mitään maksullista juttua.- Anonyymi
Samoin kävi. Nyt hoputetaan maksua ja kerrotaan, että 20 e alen jälkeen summa on 89 €.
Laskun lähettäjää ei kerrota.
Selvä huijaus.
- Anonyymi
Hei, onko tämä lasku maksettava vai miten pitää menetellä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei.Mulla kanssa lasku odottamassa,en maksa,huijausta se oli...mietin mitä teen...jos jollakin antaa joku neuvo otan vastaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei.Mulla kanssa lasku odottamassa,en maksa,huijausta se oli...mietin mitä teen...jos jollakin antaa joku neuvo otan vastaan...
Älä maksa,iltalehdestä löytyy juttu netissä miten menetellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä maksa,iltalehdestä löytyy juttu netissä miten menetellä
Hei, minkä päivän Iltalehdestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä maksa missään nimessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteys kuluttaja-asiamieheen.
- Anonyymi
On huijaus. Kyllä ruokavalioon liittyvää tietoa saa hankittua muutenkin kuin rahaa vastaan. Ei kannata hölmöytyä ja lähteä tuollaisiin mukaan.
- Anonyymi
Hei, minä myös haksahdin ja tein terveys kyselyn ja laskuhan sieltä tuli. 89 €
Mitä teen.????- Anonyymi
Älä ainakaan maksa!
- Anonyymi
Erehdyin myös tekemään testin. Laitoin heille viestiä, että en tiennyt, että on maksullinen. Vastaus tuli, että on maksettava. Kysyin vielä tilinumeroa, että haluan maksaa suoraan tilille. Vastaus oli, että vain ne vaihtoehdot käy, jotka tulee näkyviin, kun painaa maksa nyt. Siihen en lähtenyt ja jätin laskun maksamatta. Sitten aloin tutkia löytyykö täältä mitään tietoa ja löysin tämän.
- Anonyymi
Erehdyin myös tekemään testin ja sitte tulikin vastaus laskun kera . En löytäny testin tiedoissa mainintaa että on maksullinen . TOSIN EI LASKU 69€ OLE KOHTUUTON KUN SITÄ TIETOA ON RUOKAOHJEINEEN JA TERVEYSTIETOJA JOKA LÄHTÖÖN . Tekoälyllä saa ihmeitä aikaan ja . No laskun maksaminen oli kansainvälisillä korteilla ja kun ei näillä tiedoilla uskalla maksaa, maksun saajan tiedot puuttui, anonyymifirma tai toimijat , viitenumero ym laskulta vaadittavat . Pankkiyhteydet SUOMI puuttui jonka kautta olis voinu maksaa. Viittaa ulkomaalaisiin toimijoihin jotka kalastelee ja joista varoitellaan . Kuluttaja asiamieheen voi ottaa yhteyttä tai pankkiin siellä asia selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyin myös tekemään testin ja sitte tulikin vastaus laskun kera . En löytäny testin tiedoissa mainintaa että on maksullinen . TOSIN EI LASKU 69€ OLE KOHTUUTON KUN SITÄ TIETOA ON RUOKAOHJEINEEN JA TERVEYSTIETOJA JOKA LÄHTÖÖN . Tekoälyllä saa ihmeitä aikaan ja . No laskun maksaminen oli kansainvälisillä korteilla ja kun ei näillä tiedoilla uskalla maksaa, maksun saajan tiedot puuttui, anonyymifirma tai toimijat , viitenumero ym laskulta vaadittavat . Pankkiyhteydet SUOMI puuttui jonka kautta olis voinu maksaa. Viittaa ulkomaalaisiin toimijoihin jotka kalastelee ja joista varoitellaan . Kuluttaja asiamieheen voi ottaa yhteyttä tai pankkiin siellä asia selviää.
Täysi huijaushan tuo on, ei yhtään mitään muuta!
Älkää KUKAAN lähtekö mukaan tuohon! - Anonyymi
Mihin osoitteeseen laitoit viestin, ei pidä maksaa!
- Anonyymi
Mihin osoitteeseen laitoit viestiä? Olen yrittänyt monet kerrat, mutta aina tulee takaisin.
Kaikkeen sitä haksahtaa ku luulin, että on ilmainen. - Anonyymi
Mihin osoitteeseen laitoit viestin????
- Anonyymi
Hei! Minä myös tein testin ja etukäteen en huomannut mitään hintaa. No laskuhan sieltä on tullut ja monta muistutusta. En maksa. Jostain löysin jotain tietoa, ettei kannata maksaa. Enpä muista missä se tieto oli. Kannattaa googlata.
- Anonyymi
Minäkin erehdyin tekemään testin nyt satelee maksunuistutuksia. En maksa.
- Anonyymi
Ainoa mitä yritykseltä olen saanut on lasku, jonka peruminen ei onnistu. Kuluttajansuoja viranomaisiin yhteydenottokaan ei ole tuottanut tulosta.
- Anonyymi
Tee rikosilmitus Poliisi.fi. Petos. Minä tein soitettuani esin Poliisin neuvontaan. Minä säilytän kaikki sähköpostit, mit sieltä nyt jatkuvasti tulee. EIvät vastaa mihiinkään viesteihin. Mikäli joku perintäfirma ottaa asiakseen, niin sinne vain ilmoitus tehdystä rikosilmituksesta. Meitä on paljon!
- Anonyymi
Sama. En tiennyt tilaavani mitään maksullista,enkä aio maksaa.
- Anonyymi
Kävi samoin.
Ei missään tietoa että maksullinen, enkä ruksittanut mitään sellaista kohtaa.
Peruin myös, jos ei onnistu ni vien kyllä asian eteenpäin 🤬 - Anonyymi
Minulie kävi samoin, prkl...
Ei tarjouksessa mainittu mitää maksusta - Anonyymi
Nyt on tullut uusi tiedote: https://www.ecc.fi/ajankohtaista/tiedotteet/kuluttajille-yllatyslaskuja-parempiterveys-com-sivuston-terveysarviokyselysta/
- Anonyymi
Joo,sain myös laskun,enkä aio maksaa.Täähän on huijausta koko juttu.Ja UNKARILAISTEN tekemä?
- Anonyymi
Vastasin myös. On varmaan huijaus, sillä olen yrittänyt kysyä, missä luki tieto, että palvelu on maksullinen. Eipä ole tullut vastausta kysymykseen. Kävin niiden kyselysivulla, enkä löytänyt tietoa siitä, että olisi maksullinen. Täyttä huijausta! Mietin, että pitäiskö laittaa poliisille rikosilmoitus vaiko ottaa ensin yhteys kuluttaja-asiamieheen. Olen kyllä yrittänyt soittaa kuluttajaneuvontaan, mutta siellä on helkutin pitkä jono…
- Anonyymi
Minä onneton tein myös kyselyn, silloin ei ollut mitään mainintaa maksusta. Tänään tuli lasku ja nyt sivustolla on maksusta maininta. Yritin perua, ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä onneton tein myös kyselyn, silloin ei ollut mitään mainintaa maksusta. Tänään tuli lasku ja nyt sivustolla on maksusta maininta. Yritin perua, ei onnistu.
Minäkin tein testin ja sain laskun ennenkuin ehdin lukea mitään,laitoin viestiä sinne,vastattiin,että on peruutusoikeus 14vrk,mutta en ehtinyt tehdä mitään,kun lasku oli muiden tietojen mukana,ja hyvin pienellä laskussa mihin voi ottaa yhteyttä jos ei pysty maksamaan,en ollut ajoissa lähettänyt peruutusta,en siis ehtinyt,en taida maksaa Y
- Anonyymi
Poliisille vain rikosilmoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä - ei kuulemma voi perua, kun palvelu on jo toimitettu! Miten sitä olisi osannut etukäteen perua, kun ei ollut tietoa maksusta?!?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisille vain rikosilmoitus.
Minäkin tein rikosilmoituksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä - ei kuulemma voi perua, kun palvelu on jo toimitettu! Miten sitä olisi osannut etukäteen perua, kun ei ollut tietoa maksusta?!?!?
Täysi rosvofirma, jolle on langettava toimintakielto.
- Anonyymi
Perusteeton lasku,iltalehdestä ohjeet, miten haetaan maksut takas
- Anonyymi
Sama täällä. Ei voi lähettää vastausta. Google sanoo, että tämmöistä osoitetta ei ole.
- Anonyymi
Sama täällä lasku tuli ja tänään vika päivä maksaa! Onko tietoa tai sähköpodtia, mihin voi asian viedä eteenpäin!
- Anonyymi
En ollut tilaamassa mitään, mutta tilauksesta kiitettiin, kun täytin lomakkeen ja tilausnumero ilmoitettiin sähköpostiin. En tiedä edes mitä olen muka tilannut.
Anita K. - Anonyymi
Joo tuli sorruttua tuohon samaan. Sähköposteihin tuli vain vastaus että sivustolla ollut mainintaa maksullisuudesta ja että maksettava on. NO EN TODELLAKAAN MAKSA. Kuluttajansuoja sivuston ohjeen mukaan laitoin ensin poliisille rikosilmoituksen ja sen jälkeen sähköpostia tuonne "Parempi terveyteen" että rikosilmoitus on tehty ja että heidän sivustonsa eivät ole ohjeistuksen mukaisia. Johan tuli heti vastaus jossa paloitellaan tapahtunutta ja "luvataan kehittää toimintatapoja" . Kerroin myös hyvin selvästi että laskua en aio maksaa.
- Anonyymi
Mihin s postiosoitteeseen lähetit?
Minulle tuli samantien viesti yhteydenottolomakkeeseen.
Eivät pura sopimusta kun yli 14 vrk kulunut. - Anonyymi
Se, että laskussa ei ollut lähettäfirman nimeä eikä pankkitiliä, ainoastaan luottokorttimaksumahdollisuus. Sehän on selvää, että on huijaus, luottokorttimaksua ei missään nimessä saa erehtyä tekemään tälle huijarifirmalle.
- Anonyymi
Mulle tuli nyt perintäilmoitus.
- Anonyymi
Voit tehdä tästä valituksen, sillä testin Lähetä -näppäin ei ollut lain vaatimusten mukainen. Lisäksi laskussa ei ole lähettäjä firman nimeä eikä tilisiirtojuttua, ainoastaan luottokortti mahdollisuus, johon kenenkään ei pidä langeta.
- Anonyymi
Rikosilmoitus poliisille. Tämä ohje on Euroopan kuluttaja keskuksen sivuilla.
- Anonyymi
Olen saanut ja huomasin että se on huijausta..huh huh
- Anonyymi
Onko tullut kellekään karhukirjettä maksamattomasta laskusts
- Anonyymi
Sivut poistuneet, eli huijaus oli kyseessä
- Anonyymi
On huijaus
- Anonyymi
Ei pidä maksaa. Mulla on oikeusturvavakuutus ja jos tulee Karhukirje hasstan oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370