Onko muilla ollut ongelmia biojäteastian tyhjennyksessä? Meillä näkyy olevan otin vii.e viikolla yhteyttä ekokymppiin, kun astiaan ei ole tyhjennetty 2 viikon välein niin kuin pitäisi. Siellä kerrottiin, että joko tällä viikolla tai viimeistään 4.8 maanantaina . No tuli tämä maanantai ja astias ei edelleenkään tyhjennetty. Otin uudestaan yhteyttä ja sieltä kerrottiin että aamulla on tyhjennetty, mutta ei oltu tyhjennetty. Viime viikon vastaus oli että kuski ei ollut löytänyt astias,vaikka vuosia ollut samassa paikka. Ekokymppi ssi kuulla kunniansa, saa nähä tehoaako.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ekookymppi aikoo tuua bioastian joka mökkiin, jos ei tee komposti-ilmoitusta.
Vaikka biojätettä ei tulisikaan, niin astia tulee ja tyhjennys.
Liekö miten usein tyhjän astian tyhjennys?
Kuulostaa olevan jätemafiantoimintaa.- Anonyymi
Viikosta 18 viikkoon 40 2 viikon välein, sen jälkeen kerran kuussa taas viikkoon 18
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikosta 18 viikkoon 40 2 viikon välein, sen jälkeen kerran kuussa taas viikkoon 18
Pitääkö vapaa-ajan paikalle aurata tie?
Astialle on käyttöä 1kuukausi vuodessa, kesällä.
- Anonyymi
Ekokymppi on kiellettävä lailla terroristijärjestönä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481