Nyt kun meillä on uusi ja kovasti toimivakin kylätoimikunta/yhdistys ja oikein asialle omistautunut kyläaktiivi kin Ja muitakin tuntuu olevan mukana.
Kun kylätoimikunnan perustettiin uudelleen, entistä ei edes lopetettu.
Voisitteko Hänniskylän uutta yrittäjää, Keskiajan kylän toimintaa mitenkään muistaa tai edes käydä katsomassa ja ehkä tukeakin jollain tavoin.
Rahaa ootte varmaan kartuttaneet, kuten edesmennyt toimikunta teki.
Ne rahat on käytetty humpuukin..
Ne rahat taidettiin käyttää hurvitteluun ja asiaan, millä jokainen mukana ollut olisi voinut itse kustantaa reissunsa!!
Kyläsktiivi otti ansiotonta arvoa itselleen järjestäessään risteilyn ihmisille, jotka eivät olisi ansainneet.
Osanottajat olivat hyvin toimeentulevia ihmisiä.
Kirjoitelkaa nyt aiheesta palstallanne,...
Ja toimikaa tai hävetkää!!!!
Hänniskyläiset hoi!
11
688
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta ! Ottaako kupoliin, kun et päässyt risteilylle ?
- Anonyymi
Ei todellakaan ja nyt ei kysymys ollenkasn ole siitä, vaan periaatteesta, miksi näin toimittiin???
Lapsellista kaikkiaan!!
Mun oikeustajuni ei ymmärrä tätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ja nyt ei kysymys ollenkasn ole siitä, vaan periaatteesta, miksi näin toimittiin???
Lapsellista kaikkiaan!!
Mun oikeustajuni ei ymmärrä tätä.Konneveden malliin, kylän parhaaksi… Nykyään Konnevedellä yhteiset rahat ralliin…
- Anonyymi
Täällähän suoli 24 palstalla asiat selviää parhain päin.
- Anonyymi
Hoi, hoi !
- Anonyymi
Hoi
- Anonyymi
Hoi vaan
- Anonyymi
kalskahtaa katkeruudelta.Miksi et itse osallistu toimintaan ,kun tunnut olevan täynnä tarmoa ja edistyksellietä yhteistyötö .Yhdistys tarvitsee tarmokasta panostasi ja avuliasta yhteistyön kantavaa voimaa.Tule esiin Vk.
- AnonyymiUUSI
Hänniskyläntien varrella olevasta rallipolun varrelta ei makseta laskuja vaikka lähetetään muistutus??
- AnonyymiUUSI
Nämä Hänniskylän häsläämiset ovat läpi pitäjän olleet yleistä hupia. -Eikös sieltä ollut
jopa putkautettu joku persupolo valtuustoon. -Ikävänkuuloista seutua. - AnonyymiUUSI
Se on kyläkunta, jossa puskissa kyräillään ja haukutaan toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191