Väestönvaihto on totta

Anonyymi-ap

Täaaä videossa kerrotaan totuus. Onneksi en itse ole syntynyt tänä vuonna. Ulkomaalaisten märää ylittää kantasuomalaisten määrän jo ensi vuosisadalla.
https://youtu.be/fQgElsDb6XQ?si=bXaicN9-vjs88WPA

Kajaanissakin näkyy maahanmuuttajia melkein jo enemmän kuin suomalaisia

21

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asialle ei oikeastaan voi tehdä enää mitään vain hidastaa. Päättäjien takia tämänä maa tulee muuttumaan ihan joksikin muuksi kuin suomeksi

• Anonyymi

Ai ei asialle voi tehdä mitään, miten olisi jos Suomaiset alkaisivat lisääntymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ei asialle voi tehdä mitään, miten olisi jos Suomaiset alkaisivat lisääntymään.

Onko siinä järkeä kun kuitenkin vasemmisto ottaa kaikki ulkolaiset maahan. Suomi on menetetty. Ei kannata mennä töihin kun ne rahat menisi mamujen elättämiseen. Tänäänkin näin ovat jatkuvasti pitsalla pizza puffassa kajaanissa kaikki mamut. Kyllä ne saa moninkertaisen määrän rahaa kelasta eikä niitä leipäjonoissa näy. Tässä maassa mamut on etusijalla ja suomalaista syrjitään ja sorretaan. Ei ole muuta apua luin Israelin Jumala siksi pysyn hänessä. Ei suomi minua auta vaan pikemminkin haluaa minulle pahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallosta hommaa.

• Anonyymi

Suomi rest in peace

• Anonyymi

Minulle vasemmisto on pahentanut mielenterveys ongelmiani koska kaikki on muka rasismia ja mistään ei saa muka puhua. Syrjäyttävät yhteiskunnasta ja ajattelee eri tavalla. Minä olen uskollinen Israelin Jumalalle ihan samaa siitä mitä vasemmisto on mieltä. Turha uhkailla edes ampuisella. Uskovat eivät kuolemaa pelkää. Kiitos Herra kun valistsit minut. Tuen Israelia.

• Anonyymi

Päivä lääkkeitte vaikutus laskenut, ilta lääkkeet eivät vielä vaikuta.
        Koita reppana pärjätä.

• Anonyymi

😂🤣😂🤣 hyvä täydennys, en itse ole tänän vuonna syntynyt.

• Anonyymi

Väestönvaihtoteoriassa on vain yksi virhe; Luulo siitä, että siihen liittyisi joku salaliitto!
      Eihän tuohon mitään salaliittoa tarvita, riittää, että maailmassa on yli 100 miljonaa ihmistä, joilla on kiireinen tarve lähteä hakemaan parempaa elämää.
      Se riittää.

• Anonyymi

Huomenna kaljan hakuun ei täällä kannata töitä tehdä ja elättää ulkolaisia muslimeja jotka eivät halua kristityille hyvää. Vedän kännit. Ei kestä katella tätä monikulttuurista vilinää.

• Anonyymi

Minä olen ainoastaan uskovien kanssa tekemisessä.

• Anonyymi

Varo vain, siellä on paljon myös susia lampaiden vaatteissa.

• Anonyymi

Pahoinvointivaltion synty on nyt nähty. Kaikki ajetaan systemaattisesri alas ja pala palalta yhteiskunta romahtaa.

Melkoinen kriisi vuosikymmen menossa ja kiihtyy 2030 luvulla.

• Anonyymi

Totta. Olisin kuollut ajat sitten jos en söisi lääkkeitä. Vasemmisto aate aiheuttaa mielenterveys ongelmia. Väittivät muka ilmastonmuutoksen olleen syy. Paskat minulle se Vasemmisto aate nämä aiheutti. Millään ei ole mitään väliä. Suomi on maailman pahoinvoivin maa ei onnellisin. Kiitos Vasemmisto pilasitte kaikkien elämän

• Anonyymi

Itken tällä hetkelläkin asunollani. Kiitos vasemmisto paska. Onneksi mulla on usko en tarvii mitään muuta

• Anonyymi

Perussuomalaiset lopettavat väestön vaihdon. Ps on myös suurin duunaripuolue.

• Anonyymi

Olen ollut masentunut jo 10 vuotta putkeen ei jaksamista mihinkään. En edes hankin ammattia ja mene töihin kun mitä järkeä on elättää näitä maahantunkejiloita. Palkkani menisi siihen ja mädän järjestelmän ongelmien paikkaamiseen. Olen monesti itkenyt yksin kun on kauhea olo koko ajan ja ahdistaa tämän monikulttuurisuus ja homo ja lesbo propaganda. Minä olen itse uskova alle 30 vuotias kerron totuuden mikään ilmastonmuutos ei ole tähän mikään syy vaan tämä kauhea toiminta mitä päättäjät tekevät. Ei ihme kun porukka syrjäytyy tämän vasemmisto politiikan seurauksena ja on paha olla koko ajan kuten minulla. Suomi on maailman pahiten voiva maa. Ja sitten meillä on tuo propaganda media mikä halveksii suomalaisia 24%7 pohjois korean tilanne alkaa olla täällä

• Anonyymi

Pelottaa sitten muo muslimit koko ajan. Pahentaa mielenterveyden ongelmiani entisestään

• Anonyymi

Tietäisittepä miten vaikeaa on olla uskovaiset kajaanissa kun kaikki ovat vassareita. Katsovat vihaisesti jos pitää ristiä kaulalla huomasin monesti kun kaikki katso pahasti. Vasemmisto vihaa juutalaisia ja kristittyjä. Islam profeetta oli väärän profeetta jota he seuraavat.

• Anonyymi

Älä hätäile, pedofiiia tullaan normalisoimaan, sillä päättäjät ja maailman eliitti ovat pedofiilejä.

• Anonyymi

Näin ne asiat muuttuu. Eipä tuota jaksa vähempää kiinnostella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2446
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2076
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1732
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1557
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1044
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe