Ikinä ennen en ole nähny unta isästäni
nyt näin unta jo toisen kerran,
sain halata isääni, okien rustistin isääni kun pitkästä aikaa näin, ,
isäni on kuollu jotain yli komekymmentä vuotta sitten,
samassa unessa näin äitini siskon, joka on kaikkein viimesimmäksi kuollu,
hänki oli nuori ja kaunis, vaikka kuollessaan oli pikkusta vaille sata vuotias.
raamatussa sanotaan jotain unien näkemisestä, mutta en muista mitä,
onko unet hyvä vai paha
jos ja kun niitä näkee joskus omista rakkaista ihmisistä,
Mitä unet merkitsee ?
28
243
Vastaukset
- Anonyymi
uni voi merkitä että olet nukkunut
- Anonyymi
Unet rakkaista ihmisistä ovat ilman muuta hyviä !
- Anonyymi
En tiedä mitä merkitsee mutta viime yönä nousin pissalle. Olin ilmeisesti vielä unessa kun kuulostelin ja katselin ympärilleni etsien pienokaisiani ja ihmettelin miksen näe tai kuule heitä. Varmaan puhuin itsekseni huolestuneena. Siinä haahuilin ja heräsin. Eihän heitä tietenkään missään. Asun yksin ja lapseni ovat keski-ikäisiä.
Mutta vaikuttaisiko kun viime viikolla lapsenlapseni oli luonani kaksi yötä, hänkö sekoittui uneeni.- Anonyymi
Mua kiinostaisi tietää mitä raamattu sanoo unista,
muistan vain sen että lopun aikojen aikana ihmiset näkee myös unia,
niin on jossaki raamatun tekstissä sanottu,
mutta
mitä ne unet merkitsee,
onko nillä oikeasti jotain merkitystä vai onko ne vain ailahduksia meneestä eletystä elämästä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta
mitä ne unet merkitsee,
onko nillä oikeasti jotain merkitystä vai onko ne vain ailahduksia meneestä eletystä elämästä ?siinäpä miettimistä,
oliskohan papilla jokin selitys
mitä raamattu tarkottaa unien näkemisellä !!???? Anonyymi kirjoitti:
mutta
mitä ne unet merkitsee,
onko nillä oikeasti jotain merkitystä vai onko ne vain ailahduksia meneestä eletystä elämästä ?Apt. 2:17
'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat."
Onhan näitä näkyjen ja uniennäkijöitä. Kuka niitä sitten mitenkin tulkitsee ja kuka niihin uskoo.
https://www.youtube.com/watch?v=TuMJiTWAACc
Sanna Marinista varmaan on moni muukin (tämänkin palstan) mies nähnyt unta. Liekö sitten maailmanlopun merkki.
https://www.youtube.com/watch?v=WMEBFmbH9LA
- Anonyymi
Unet ovat ainoastaan sellaisia että aivot unessa toistelee mitä ihminen on kokenut ja kaivannut. Ja ajatellut , vaikka ei olisi edes hiljattain ajatellut niin ne säilyy aivoissa . Muistan kun jäin ; leskeksi hyvin nuorena yhtä äkkiä !ja aloitin uuden elämän ilman lasteni isää . Näin usein unta hänestä että näin hänet muka ihmis massassa ja lähdin tavoittamaan vaan en saanut koskaan kiinni . Samat unet toistuivat kerta kerran jälkeen. Sitten tuli uni jossa hön muka seisoi minun makuuhuoneen ovella keski yöllä ja kysyi haluanko lähteä hänen mukaansa , mietin unessa haluanko , ja vastasin etten halua lähteä hänen mukaansa vaan olen kotona lasten kanssa. Sen jälkeen en koskaan enää uneksinut hänestä .
Mietin silloin monet kerrat miksi ensin muka jahtasin häntä unissani ja sitten kun hän viimeisessä,unessa tuli hakemaan minua en halunnutkaan hänen mukaansa
Töissä kerroinkin kollegalle joka oli lääkäri ja hän sanoi että se viimeinen uni tarkoitti että surutyö oli päätöksessä,
Niin että ihmisen aivot ovat ihmeellinen kapistus , josta tiedämme hyvin vähän , ottaa varmaan ainakin 50 vuotta kun tutkijat voivat kertoa kaikki mekanismit. Aivojen toiminnasta .
Monet ikä ihmiset näkevät unia joissa heidän omat rakkaat tulevat uniin näyttäytymään,
Se in varmaan kaipaus joka saa ihmisen uneksimaan . Nykyisin uneksin hyvin harvoin- Anonyymi
no juu
noin se on,
se vaan ihmetytti
kun äitini sisko tuli unessa nuorena ja kauniina iloisena ja vilkutti minulle,
kysin hänen pojastaan onko ulkomailla kuten oli koko työelämänsä
ja kuiskasin hänen korvaan, ettei ole ollenkaan ihme kun hän itse oli aina kovin suosittu,
vaikka todellisuudessa hän kuoli pikkusta vaille sata vuotiaana,
samoin isäni oli nuori ja terve fiksu voimissan, hän todellisuudess kuoli 86 vuotiaana,
selitystä en keski mitä mun uni merkitsee,
raamatussa sanotaan että lopunaikoina ihmiset näkee unia, muuta en siitä sanasta muista,
kuinka mun unet voi yhdistää lopun aikoihin, , siinä vasta kysmys,
itse ole nyt vanhus 86 v """Töissä kerroinkin kollegalle joka oli lääkäri """
Nyt pääsi naurunpyrskähdys. Siis sinäkö olet lääkäri tällä kertaa? No tottahan, jos kollegasi on lääkäri.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
"""Töissä kerroinkin kollegalle joka oli lääkäri """
Nyt pääsi naurunpyrskähdys. Siis sinäkö olet lääkäri tällä kertaa? No tottahan, jos kollegasi on lääkäri.Kaikki jotka tekevät töitä samassa teamissa ovat kollegoita toistensa kanssa . Joten onko sinulla joku vanhan aikainen käsitys lääkärin ammatista ,
Tässä oli aiheena unien näkeminen joten mainitsin kollegani siksi että hän. Oli lukenut neurologiaa ja osasi selittää usein asioita siltä pohjalta , joten en ymmärrä reaktiotasi ollenkaan. Ja miksi yleensä alat vääntämään asiaa mielessäsi, koska unista piti olla kyse , - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Nyt pääsi naurunpyrskähdys. Siis sinäkö olet lääkäri tällä kertaa? No tottahan, jos kollegasi on lääkäri.Kaikki jotka tekevät töitä samassa teamissa ovat kollegoita toistensa kanssa . Joten onko sinulla joku vanhan aikainen käsitys lääkärin ammatista ,
Tässä oli aiheena unien näkeminen joten mainitsin kollegani siksi että hän. Oli lukenut neurologiaa ja osasi selittää usein asioita siltä pohjalta , joten en ymmärrä reaktiotasi ollenkaan. Ja miksi yleensä alat vääntämään asiaa mielessäsi, koska unista piti olla kyse , - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Tellukka kirjoitti:
Nyt pääsi naurunpyrskähdys. Siis sinäkö olet lääkäri tällä kertaa? No tottahan, jos kollegasi on lääkäri.Tellukka, älä kuole nauruusi, vaan googlaa, mitä sana merkitsee.
google:
"Kollega" tarkoittaa työtoveria tai virkatoveria, henkilöä, joka työskentelee samassa organisaatiossa tai ammatillisessa ympäristössä. Sana voi viitata myös yleisesti kumppaniin tai liikekumppaniin."
- Anonyymi
Isäni oli hyvin pettynyt minuun jo heti synnyttyäni. Kun olin jo aloittanut kansakouluni, kuulin isän moittivan äitiäni: sinun sukusi takia pojasta tuli niin ruma.
Tuo lausunto loukkaa minua vieläkin, vaikka vanhempani ovat jo aikaa sitten menehtyneet.
Äitini tuli minua katsomaan kun olin jo ollut pitemmän aikaa pois kotonta.
Ainakin kerran he tulivat minua tapaamaan unessa syntymäkodin maisemissa.
Sain kerran ammuttua jäniksen. Isä sen nylki. Äiti teki siitä herkullisen riistapadan.
- "On pojat saaneet muutaman jäniksenkin" kehaisi.- Anonyymi
Miksihän elämän pitää olla niiiiiiiiiin vaikeeta jo pienestä lapsesta lähtien, ????????????
Miksi Jumala antaa syntyä ihmisten maailmaan jos niillä on jo pienestä vauvasta asti mahdottomuus selvitä elämän tuomista vaikeuksista, MIKSI ???
Ja sitten ihmispolonen näkee painajaisunia läpi elämäsä ja ihmetelee miksi miksi miksi elämä on niin vaikeeta, ihmiset toisilleen ilkeitä,
varmaan sota-ajan ihmiset näkee painajaisunia eniten. - Anonyymi
Miksihän elämän pitää olla niiiiiiiiiin vaikeeta jo pienestä lapsesta lähtien, ????????????
Miksi Jumala antaa syntyä ihmisten maailmaan jos niillä on jo pienestä vauvasta asti mahdottomuus selvitä elämän tuomista vaikeuksista, MIKSI ???
Ja sitten ihmispolonen näkee painajaisunia läpi elämäsä ja ihmetelee miksi miksi miksi elämä on niin vaikeeta, ihmiset toisilleen ilkeitä,
varmaan sota-ajan ihmiset näkee painajaisunia eniten.
- Anonyymi
En koskaan näe unta äidistä mutta en haluakkaan nähdä. Äiti oli lestaadiolainen ja lujasti uskovainen. Hän meni varmasti taivaaseen mutta päätin jo pienenä, että minun paikkani ei ole sielä hänen kanssaan.
Veljistä ja siskoista näen joskus unta mutta en kaikista. Meitä oli 11 sisarusta. Nyt on 5 yli 80 v. ja 2 yli 70 v. loput ovat jo manan majoilla. Näen selkounia pojastani joka kuoli jo 15-vuotta sitten. Juttelemme kuten hänen eläessään, saatan eteiseen kuten silloin aikaisemminkin, kysyn koska taas tulet käymään. Aina sama vastaus, tulen kyllä, mutta en osaa sanoa koska tulen.
En usko yliluonnolliseen, mutta nämä unet ovat hyvin lohdullisia.
Saatan sanoa nukkumaan mennessä, tulisit taas käymään. Tiedän että tämä tapahtuu pääni sisällä, mutta varmaan auttaa minua surussani.
Olen nähnyt myös pahaa unta edesmenneestä. Meidän välimme ei olleet hyvät, mutta ei vihamielisetkään, ainakaan minun puoleltani.
Hän tuli uneeni ja halusi tulla asuntoon sisälle, kiskoin voimieni takaa ovea että ei päsisi sisään, heräsin siihen kun itsekin kuulin karjaisuni, ULOS.
Olen nähnyt enneunia jotka on toteutuneet, jopa estänyt pahan tapahtuman.- Anonyymi
Olet varmaankin hyvin herkkä ja syvästi tu nteva ihminen.
- Anonyymi
alotukseen :
toivonmukaan EI mitään,
vain sitä että nukkuu ja näkee unta. - Anonyymi
jos lotto atte niin katsokaa enne unissa lotto numerot
jos sikailette katsokaa sioitus vihjeet etu käteen mielummin kuin taka käteen - Anonyymi
Sinun unesi kertovat kaikesta siitä, mitä olet päiviesi ja elämäsi aikana alitajuntaasi 'säilönyt'. Sieltä ne tarpeen tullen putkahtelevat kertomuksiksi sinusta itsestäsi. Kukaan muu ei voi untasi sulle tulkita, koska kukaan ulkopuolinen ei sisikuntasi elämästä ja aiheista tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802173
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391517Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol258917- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20852Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis233755Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745