Oli kesä ja kahta vuotta nuorempi pikkusiskoni järjesti sukumme kesämökillä 20-vuotissynttärijuhlat ystävilleen. Olen läheinen siskoni kanssa, joten myös minut oli kutsuttu viettämään synttäreitä.
Siskoni ystävineen oli matkustanut mökille jo hyvissä ajoin perjantaina, mutta minä pääsin paikalle vasta myöhemmin iltapäivästä työpäiväni ja kesälomalle lähtöni jälkeen.
Kun ajoin autoni mökin pihaan, huomasin, että juhlat olivat jo alkaneet. Paikalla oli siskoni yhdeksän lähintä ystävää ja pihalta sekä mökin uumenista raikui iloinen puheensorina.
Ehdin hädin tuskin ulos autosta, kun lapsuudenystävämme Jonna ja Leo riensivät iloisesti luokseni. Jonna ja Leo olivat kaksoset – ja olimme tunteneet heidät lähes koko elämämme, sillä meidän vanhempamme ovat hyviä ystäviä keskenään.
Jonna on vanha lapsuuden ihastukseni ja varttuessaan hänestä on kasvanut todellinen kaunotar. Hänellä on pitkät ruskeat hiukset, säihkyvän ruskeat silmät ja kurvikas vartalo.
Hänen veljensä Leo on luonnollisesti kuin lähes samasta puusta veistetty, urheilullinen nuorukainen. Leo oli tuohon aikaan ollut avoimesti homo jo muutaman vuoden, mutta välillämme ovat aina olleet läheiset.
Viimeisen vuoden aikana Leo oli kuitenkin alkanut flirttailemaan minulle voimakkaasti.
Olin eronnut tyttöystävästäni muutamaa viikkoa ennen synttäreitä ja asia oli kiirinyt myös Jonnan ja Leon tietoon. He harmittelivat tapahtunutta, ja toivoivat mökkiviikonlopun saavan ajatuksia muualle.
He auttoivat kantamaan kamani toiseen aittaan, jossa majoituin Leon kämppiksenäni, jotta naiset saisivat yöpyä keskenään.
Olimme Leon kanssa aina tulleet hyvin juttuun, joten olin iloinen kämppiksestäni. Mutta yksi asia minua mietitytti. Leo oli jo muutaman vuoden ollut avoimesti homo ja alkanut flirttailla minulle avoimesti aina tavatessamme. Pidin itseäni täysin heterona ja Leo oli minulle vain hyvä lapsuuden ystävä.
Illan edetessä huomasin, että Leon flirttailu oli erouutiseni myötä ottanut askeleen rohkeampaan suuntaan. Olen aina ottanut flirtin huumorilla, ja Leo tiesi, etten ole kiinnostunut miehistä.
Mutta nyt flirtti oli suoraviivaisempaa, ja minusta alkoi tuntua, että Leo yritti oikeasti iskeä minua. En kuitenkaan antanut flirtin häiritä iltaani.
Illan kääntyessä yöksi halusin hetken omaa rauhaa ja siirryin syrjemmäksi muista. Makuuaittani takana oli kivi, jossa olen pienestä pitäen tykännyt katsoa järvelle päin.
En ehtiny olla kauaa yksin, kun Leo tuli luokseni. Hän oli humalasta hilpeänä ja arvasin, että rauhallinen hetkeni oli ohi.
Juttelimme hetken niitä näitä, kunnes Leo laittoi käden reidelleni. Säpsähdin ja vetäydyin kauemmas, mutta kosketus oli tehnyt tehtävänsä. En ollut eroni jälkeen ollut kenenkään kanssa, joten luonnollisesti pusseissani alkoi olla jo painetta. Kyrpäni alkoi kovettua yllättävästä kosketuksesta, minkä Leokin huomasi.
– Oho, en tajunnutkaan, että sä oot noin puutteessa, Leo nauroi.
En ehtinyt sanoa oikein mitään, kun Leo jo hiipi eteeni ja alkoi hiljalleen laskea housujani.
– Mä voin jeesata sua. Oo vaa ihan rauhassa ja nauti. Kenekään ei tarvitse tietää, Leo sanoi ja hapuili kädellään jalkoväliini.
Annoin hetken viedä. Leo runkkasi kulliani rauhallisin vedoin ja seisokkini pääsi täyteen mittaansa. Leon kosketus oli pehmeä ja tuntui hyvältä. Edellisestä seksikerrastani oli jo sen verran aikaa, ja kun kulliani hyväiltiin, en halunnut sen loppuvan. Vaikka kyseessä olikin Leo.
Leo veti esinahkaani hitaasti eteen ja taakse, kunnes hän polvistui eteeni. Hän suukotteli reisiäni ja otti kullini suuhunsa. Hänen kielensä leikitteli taitavasti terskan ympärillä, enkä voinut kuin hymistä nautinnosta.
Leo imi taitavasti. Tuntui, että hän tunsi kehoni kuin omansa ja tiesi tarkalleen, mikä tuntui hyvältä. Välillä hän upotti kullini lähes juurta myöten kurkkuunsa. Se oli elämän paras suihinotto. Tunsin kliimaksini lähestyvän ja vihjasin siitä Leolle. Hän kiihdytti imemistään, kunnes ruikin spermani syvälle hänen nieluunsa. Leo nieli koko lastin, nousi ylös, iski minulle silmää ja lähti takaisin muiden luokse. Minä nostin housini ja jäin hämmentyneenä pohtimaan, mitä juuri tapahtui.
Juhlat jatkui pitkälle aamuyöhön ja minä ja Leo olimme kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Tai no, Leon kasvoilla oli jatkuvasti leveä ja viekas virne, ja hän haki katsekontaktia minuun aika ajoin.
Minua tuo hetki oli laukeamisen jälkeen alkanut kaduttaa. Leo oli lapsuudenystäväni. Ja minä en pidä miehistä. Mutta silti en saanut tuota hetkeä mielestäni. Tuntui kuin kuva Leosta imemässä kulliani olisi poltettu ajatuksiini.
Olin sen verran humalassa, että päätin lähteä nukkumaan. Kesä oli kuumimmillaan, joten sujahdin sänkyyn vain bokserit jalassani ja nukahdin heti.
Havahduin hereille, kun huomasin Leon saapuneen aittaan. Unen ja humalan pöpperössä en tajunnut, että Leo oli hajareisin päälläni. Hän otti molemmat käteni ja NAKS! Olin selälläni kahlittuna sängyn päätyyn.
(JATKUU!)
Ikimuistoiset synttärit
2
698
Vastaukset
- Anonyymi
Hetkeä myöhemmin sain silmilleni siteen ja suuhuni liinan. Olin täysin hämilläni ja Leon armoilla. Yritin mumista Leolle, että mitä oli tekeillä, kunnes kuulin kuiskauksen.
– Näin, kuinka sä nautit mun käsittelystä, niin ajatellin antaa sulle lisää.
Leo näykkäsi korvaani leikitellen ja laskeutui suukotellen alas vartaloani. Hän suukotteli rintaani, vatsaani ja sisäreisiäni. Tunsin, kuinka kullini alkoi kovettua. Leo ei kuitenkaan huomioinut vielä paisunutta varttani, vaan kiusoitteli minua suukotellen nivusiani.
Hän hiveli samalla sormilla kiveksiäni ja välilihaani. Hänen kielensä liukui kiveksilläni ja liukui alemmas… Leo heilautti jalkani ylös, ja tunsin, kuinka hänen kielensä lipui kohti reikääni. En ollut koskaan kokenut vastaavaa. Hän nuoli peppuani niin taitavasti hivellen samalla kiveksiäni – olin ekstaasissa.
Aikansa nuoltuaan hänen kätensä tarttuivat vihdoin kivikovana odottaneeseen kulliini. Leon kädet aloittivat taas sen saman hellän runkkausliikkeen, jonka sain kokea jo ulkona. Sitten tunsin, kuinka hänen pehmeät huulensa nappasivat kullini kuumaan syleilyyn. Tällä kertaa hän käytti paljon enemmän kuolaa, ikään kuin hän olisi maalannut kulliani hänen kuolallaan. Sitten tajusin, mistä oli kyse.
Hän päästi kullini suustaan ja tunsin, kuinka hän kiipesi päälleni. Hän tarttui kulliini ja lähti ohjaamaan sitä kädellään kohti tuntematonta. Tiesin tarkalleen, mitä oli tapahtumassa, enkä halunnut estää sitä. Tunsin, kuinka hän sovitteli kulliani reiälleen ja alkoi ohjata sitä sisään. Kullini upposi hiljalleen hänen tiukkaan reikäänsä, lähes pohjaan asti, kun kuulin jälleen hänen kuiskauksensa.
– Nyt otan sen, mitä oon halunnut jo kauan.
Leo aloitti liikuttamaan lantiotaan kevyin liikkein. Hänen reikänsä tuntui uskomattoman hyvältä. Hiljalleen hän kiihdytti tahtiaan ja aloitti kunnon ratsastuksen. Ja hän oli taitava. Hänen reikänsä lypsi kulliani kunnolla ja jokainen senttini upposi joka lantionheilautuksella pohjaan asti. Se tuntui taivaalliselta.
Olin jo lähellä kliimaksiani, kun Leo pysähtyi. Hän otti siteen pois silmiltäni ja katsoi minua silmiin. Näin nyt ensimmäistä kertaa Leon alastoman ja urheilullisen vartalon istumassa kivikovan kullini päällä. Näky oli todella kiihottava.
– Jos haluat, voin päästää sut irti, Leo sanoi ja vinkkasi silmää.
Vastasin myöntävästi. Kiima oli ottanut minusta vallan, enkä halunnut jättää sessiotamme siihen. Leo avasi kahleeni varoen niin, että kullini pysyi yhä hänen sisällään. Kun käteni vapautuivat kiskoin Leon päälleni ja aloitin rytmikkäät liikkeet. Leo tuntui todella hyvältä ja voihki päälläni nautinnosta. Halusin kuitenkin saada itselleni paremmat näkymät ja käänsin Leon kontilleen eteeni. Nyt näin ensimmäistä kertaa Leon pyöreät pakarat ja karvattomaksi ajellun pyllyn. Näky oli kiihottava.
Työnnyin hitaasti takaisin Leon sisään ja katsoin kiimoissani, kuinka kullini upposi syvälle tuohon kiimapeppuun. Olin ekstaasissa. Aloitin Leon pepun naimisen ensin rauhallisin työnnöin, mutta jokainen työntöni upposi syvälle saaden Leon voihkaisemaan nautinnosta.
Kiihdytin hiljalleen tahtia ja Leo edessäni liikutti lanteitaan työntöjeni tahdissa. Tunsin sellaista kiimaa, jota en ollut koskaan aikaisemmin tuntenut. Leon liikehdintä ja tiukka reikä teki hiljalleen tehtävänsä ja tunsin huippuni lähestyvän.
Leo ehti kuitenkin ensin. Hän roiski spermansa lakanoille ja hänen anuksensa alkoi supistella kullini ympärillä. Se oli minulle liikaa. Sain tajunnanräjäyttävän orgasmin ja purin lastini murahdellen Leon sykkivään suoleen. Tällä kertaa laukeaminen ei aiheuttanut minulle morkkista. Rojahdin voipuneena sängylle ja sanoin Leolle, etten ole koskaan kokenut vastaavaa. Leo virnisti ja avasi suunsa.
– Tää jää meidän pikku salaisuudeksemme.
Ja jotenkin tiesin, että tästä mökkiviikonlopusta tulisi vieläkin ikimuistoisempi. - AnonyymiUUSI
Kiitos tarinasta. Oli kiihottava. Laittele vain lisää samanlaisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947