Airsoft aseilla ammuskeltavat muovikuulat sotkevat ympäristöä. Nämä muovikuulat ovat haitallisia etenkin eläimille. Muovikuulat myös hajoavat mikromuoviksi. Muovikuulien myynti on lopetettava välittömästi. Airsoftaajat saisivat siivota kaikki sotkemansa pelipaikat tästä muoviroskasta.
Airsoftaaminen muovikuulilla on vastuutonta ympäristön sotkemista.
Airsoft roskaa luontoa
Anonyymi-ap
4
242
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hyvä kun muistutit. Minun pitää ostaa tuollainen. Näppärä laite esim. suden tai karhun kohdatessa. Ei tarvi tappaa kun vaan tupsauttelee kuulilla.
- Anonyymi
Ritsa on keksitty. Sillä voit ampua vaikka kiven sutta tai karhua kohti.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan, että tarvitaanko miehille alasuoja Airsoft-peleihin? Jos on maastohousut jalassa ja kuula napsahtaa kivekseen, niin sattuuko liikaa? Entä lyhyellä ampumaetäisyydellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567