Joo tosiaan tänä yönä noin vartti sitten tuli joku keski ikäinen nainen kuvaamaan mopoa ja minua kun olin vähissä pukeissa koin oloni erittäin ahdistuneeksi
Ahdistelija
14
335
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäs märkiä korville semmosia jotka tulee ilman syytä kuvaamaan😡
- Anonyymi
Mätkiä
- Anonyymi
Fantasioit kuitenkin siitä naisesta
- Anonyymi
En kyllä yhtään ymmärrä tämmöistä toimintaa. Miksi pitää tulla kuvaamaan ja ahdistelemaan jos on herännyt mopon ääniin onko niin paha asia kello on kuitenkin ollut jo aamu. Yleinen tie kuitenkin kyseessä.
- Anonyymi
Juu menee yli tämä homma että ilman syytä tullaan kuvailemaan ja kiusaamaan
- Anonyymi
Minäkin olen usein moponi kanssa vähissä vaatteissa klo04.52
- Anonyymi
Kyllä jos esimerkiksi uimasta on tullut sitä pitäs välillä osata aivoilla miettiä:DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos esimerkiksi uimasta on tullut sitä pitäs välillä osata aivoilla miettiä:DD
Mahtanu olla mopon kans pakoputkihommat menossa
- Anonyymi
Mä olisin onnellinen jos mua kuvais keskiikäinen nainen ja yleensä ottaen ketä kiinnostaa mopot
- Anonyymi
Käytteks te noin aikasin uimassa, oliko aloittajakin uimassa vai mitä tekee tämmösellä kylällä tuohon aikaan.
Jotenkin lähtenyt homma laukalle kun nämä hyvikset jahtaa joka ääntä ja joka äänekästä menopelit. - Anonyymi
Oliko se Marja Tyrni
- AnonyymiUUSI
Melko hauska jerry
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Melko hauska jerry
https://www.smithersofstamford.com/gifts/jerry-can-mini-bar.html
Tuo on hauskempi
- AnonyymiUUSI
psykiatrien ammattisairaus on mielenvikaiduus lähes kaikilla psykitrella.
mutta niin yö puvuksi joku valkoinen lakana.. kuin Casper-kummitus
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kasper_kiltti_kummitus
.. niin helteilläkin ehkä viileätä menee kokonaan jonkin pussilakanan sisälle nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708